Posi digitale clear blue ovu test. helppp

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Mammatje89, 26 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mammatje89

Mammatje89 Actief lid

10 okt 2011
    373
    0
    0
    Hallo meiden,

Omdat het me even te veel werd dat ik niet zwanger werd en iedereen om me heen wel had ik besloten om even niet meer op zp te komen.

Ik had ook allle testen in een doosje gedaan en aan de kant gelegt en aan andere dingen gedacht.

Nu dacht ik net bij mezel van, he ik ga eens even een ovu test doen, je weet nooit, en ik zag een smillleee.... Ik heb eergister geklust, dus ik ga straks even weeer klussen en ik hoop dan zoooo dat het raak is deze maand.

Ongeveer 2 weken na een posi ovu test moet je ongi worden toch???

2. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Heb al gereageerd in je andere topic die bijna dezelfde vraag heeft!!

3. Mammatje89

Mammatje89 Actief lid

10 okt 2011
    373
    0
    0
    Kan ik over 2 weken een zw test doen ?? En vanmorgen had k weer een rondje is m'n ei dan al geweest

4. Mammatje89

Mammatje89 Actief lid

10 okt 2011
    373
    0
    0
    Kan zo'n test ook een smiley aangeven als die negatief is?

Ik had die dag rondn5 uur soep gegeten, daarna geplast, en rond een uur of 6 een bak koffie gedronken, ik heb om 9 uur die test gedaan en die gaf toen een smiley.

Kan die dus vals positief zijn geweest? Ik heb wel al de hele week vlagen met krampende buikpijn en die avond had ik ook erge steken in mn zij.

5. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    hoi meis,

Ik heb deze ovu testen nog nooit gebruikt dus daar kan ik je niet bij helpen. Maar een smiley is een goed teken, dat weet ik dan weer wel.

Gemiddeld word je 14 dagen na je ei ongesteld.......of niet eigenlijk hopelijk.....succes meid, ik duim!

6. Mammatje89

Mammatje89 Actief lid

10 okt 2011
    373
    0
    0
    Had net dikke witte afscheiding hoort dat bij een eventuele eisprong

7. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Rond je ei moet je slijm rekbaar zijn. Dat je er sliertjes van kunt trekken tussen 2 vingers. Maar bij mezelf is dat ook altijd een ontdekkingstocht, dus de een heeft het duidelijker dan de ander.

8. Mammatje89

Mammatje89 Actief lid

10 okt 2011
    373
    0
    0
    Ook in me plas zaten allemaal witte dingetjes

9. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Ja dat weet ik ook niet. Dat kan zelfs op een blaasontsteking duiden. Ben helaas geen dokter meis en kan niet door de pc heenkijken. Ik zou willen dat ik meer antwoorden voor je had.

10. Mammatje89

Mammatje89 Actief lid

10 okt 2011
    373
    0
    0
    Haha nee oké dat begrijp ik. Heb nu ook best wel last van me buik, afwachten dus

11. Mammatje89

Mammatje89 Actief lid

10 okt 2011
    373
    0
    0
    Pff weet ook niet wat ik heb vandaag ken soms wel janken ken niks hebben last van rug en buik en draaierig in me hoofd

12. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Das vervelend meis. Maar is het niet iets voor je om vanaf de eerste dag van je volgende menstruatie te beginnen met temperaturen? Hoop niet dat het nodig is, maar dat is een stuk duidelijker om je ei te vinden. Goed, je kan je ei pas zien als die al geweest is, maar dan heb je wel zekerheid in ieder geval.
    Ik zelf heb echt geen goede ervaring met ovulatie testen, ik plas streepjes blijkbaar dus niet echt handig.

Ik hou al jaren mijn temp bij (na eerste zwangerschap gewoon doorgegaan, wordt routine) en ik vind het echt heel prettig.

Deel Deze Pagina