Omdat ik onmogelijk kan reageren op alle PB's die ik sinds gister gekregen heb wil ik jullie even via deze weg bedanken voor alle knuffels die ik heb mogen ontvangen nav het verhaal van Benthe en Annemarie... Thanks iedereen, jullie zijn toppers!
Graag gedaan want jij bent juist de topper! Je ging voor haar door het vuur en dan flikt ze je zoiets.
hoi hoi ik weet dat het moeilijk gaat worden, maar probeer het te vergeten en ga lekker verder met die mooie dochter van jullie. jij hebt je best gedaan en wist ook niet dat dit er achter weg zou komen. dikke knuffel en groetjes sandra
Graag gedaan hoor, vind het echt ongelooflijk dat ze jou zo in hun verhaal meegesleept hebben! Respect voor jou meis!
KuZzzz voor jou Linda! Had ik nog niet in het andere topic gezet... Toch wel apart dat ze zover gaat!
Sluit ik me graag bij aan alleen moeten we nu wel oppassen dat ze niet in de Arena gaat optreden Groetjes Anita
nog maals een dikke knuf. ik voel me al zo genaaid, kan me niet voorstellen hoe jij je moet voelen. liefs mamsie
Hele dikke cyberhug voor jou! Ik had het ook al in het andere topic gezet, maar ik heb super veel respect voor jou. Ik heb begrepen dat je 'Annemarie' ook gesproken hebt. Wat lijkt het me verschrikkelijk om nu overal aan te moeten twijfelen. Aan haar naam, aan de rest van haar verhaal (bestaat Jason, bestaan Janelle en Juliën eigenlijk wel). Ik wil je heel veel sterkte wensen! Groetjes, Josien
Ook een hele dikke knuffel van Milou en mij! Dat zo'n zieke geest zo hard op je ziel kan trappen...ongeloofelijk! Ik hoop dat je het een beetje van je af kunt zetten. Geniet lekker van Iman, tis zo'n mooi meisje!
hey meissie! Ik vind thet echt zo klote voor je dat je jou in deze leugen heeft gesleurd! Vindt je een kanjer meiske! Knuffff