Ik heb afgelopen nacht toch zon lekkere wilde droom gehad...Vanaf het moment dat ik wakker ben geworden kan ik nergens anders aan denken Was trouwens niet met eigen vent Hebben jullie dat ook wel eens, dromen van andere man.... dat je compleet weg drijft als je eraan terug denkt schuldgevoel??
Bofkont! Gewoon lekker nagenieten joh, wie weet hoelang het duurt voordat je weer zo'n lekkere droom hebt..... Is bij mij alweer een tijdje geleden. Schuldgevoel, nee. Je kan je dromen toch niet beheersen?!
Heb ze best vaak Schuldgevoel heb ik niet heheh gebruik dat ook altijd als excuus dat ik dromen niet kan sturen gheheh. hoop altijd alleen dat ik niet in mijn slaap gepraat heb ghehehe
Haha, ik had dat pasgeleden ook hoor, niks ergs aan lijkt mij. Je kan er toch niks aan doen wat je droomt Nu ben ik toch wel benieuwd met wie hihi. Is het een bekende?
Wel eens wilde dromen maar nooit met een andere man.. Wel eens dat een andere man me zoent, maar dan begin ik (in m'n droom) gelijk te huilen en word ik wakker..
Gebeurt hier ook regelmatig hoor. Heerlijk! Geen last van schuldgevoelens overigens, want ik doe er verder niks verkeerd mee toch?
Dat heb ik echt nou nooit.. Droom ook nooit over mijn eigen man. Nu herinner ik me ze sowieso maar heel zelden, en als ik ze herinner zijn ze vaak verdrietig. Zou soms best willen weten wat ik nou droom haha
Oohja dat heb ik ook haha. Dan wordt je wakker en eigenlijk wil je gewoon weer terug in je droom stappen. Ik zou nooit vreemdgaan hoor, maar dit kun je niet sturen . Ik heb ook weleens een wilde droom gehad maar dan met een hele lelijke (wel bekende) vent ieuwww. Dat is dan weer wat minder.
Haha herkenbaar... Ooit eens gedroomd over een heftige romance met een (onbekende) dame. Vertelde het mijn man, nou die wilde meteen alle details weten natuurlijk
Haha ik had t toevallig van de week..een oud collega/vriend, die zei tegen me als ik vroeger geweten had dat jij me leuk vond had ik werk van je gemaakt..hij vond me onbereikbaar haha Maar toch denk je er steeds aan en toen droomde ik dat ik op kraamvisite was bij een vriendin en hij begon me stiekem te zoenen enzo..was zooooooooo spannend! Ook in mijn droom was ik getrouwd Hahaha Maar ik ben echt een dag of twee in de wolken geweest door die droom haha
Hahaha herkenbaar. Kom je eisprong eraan? Dan heb ik namelijk vaak van dat soort dromen. Daarna heb ik de hele dag zo'n verliefd gevoel. Heerlijk! Maaruh, Imensa. Jij bent verder gewoon een hitsig wief. Dus ik kijk er bij jou sowieso niet van op .
Oooh ja, had dat 2 weken terug, zo'n wilde droom, die hele dag aan die droom gedacht was wel toevallig met mijn vriend in die droom. Maar soms ook dromen gehad met iemand anders erin alleen ik zie dan nooit diegene z'n gezicht het is dan een vage vlek
Haha, hier ook! Pas nog gedroomd dat ik zwanger was van een collega, echt te erg! En dan moet je de volgende dag gaan werken, zie je de hele dag die collega. Als hij eens wist... Ik snap niet hoe ik er bij kom, ik vind hem niet eens aantrekkelijk! Schaam, schaam!