Wilde dromen.

Discussion in 'De lounge' started by Imensa, Oct 30, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Imensa

Imensa Niet meer actief

Ik heb afgelopen nacht toch zon lekkere wilde droom gehad...Vanaf het moment dat ik wakker ben geworden kan ik nergens anders aan denken :$
    Was trouwens niet met eigen vent:)

Hebben jullie dat ook wel eens, dromen van andere man.... dat je compleet weg drijft als je eraan terug denkt:D schuldgevoel??

2. boxertjes

boxertjes Bekend lid

Aug 7, 2010
    973
    1
    0
    NULL
    brabant
  3. Nikki88

Nikki88 VIP lid

Jul 29, 2008
    11,656
    230
    63
    Bofkont! :D Gewoon lekker nagenieten joh, wie weet hoelang het duurt voordat je weer zo'n lekkere droom hebt.....:p

Is bij mij alweer een tijdje geleden. Schuldgevoel, nee. Je kan je dromen toch niet beheersen?! ;)

4. Imensa

Imensa Niet meer actief

Heb ze best vaak:$

Schuldgevoel heb ik niet heheh gebruik dat ook altijd als excuus dat ik dromen niet kan sturen gheheh. hoop altijd alleen dat ik niet in mijn slaap gepraat heb ghehehe

5. MamavanEL

MamavanEL Niet meer actief

Haha, ik had dat pasgeleden ook hoor, niks ergs aan lijkt mij. Je kan er toch niks aan doen wat je droomt :D

Nu ben ik toch wel benieuwd met wie hihi.
    Is het een bekende? :p

6. Micchan

Micchan VIP lid

Jan 24, 2012
    22,458
    2,258
    113
    Female
    Wenen
    Wel eens wilde dromen maar nooit met een andere man.. Wel eens dat een andere man me zoent, maar dan begin ik (in m'n droom) gelijk te huilen en word ik wakker.. ;)

7. Linda86

Linda86 VIP lid

Gebeurt hier ook regelmatig hoor. Heerlijk! Geen last van schuldgevoelens overigens, want ik doe er verder niks verkeerd mee toch?

8. wendy339

wendy339 VIP lid

Oct 27, 2010
    9,743
    1,061
    113
    Dat heb ik echt nou nooit.. Droom ook nooit over mijn eigen man.
    Nu herinner ik me ze sowieso maar heel zelden, en als ik ze herinner zijn ze vaak verdrietig. Zou soms best willen weten wat ik nou droom haha

9. Niekepiek

Niekepiek Niet meer actief

Oohja dat heb ik ook haha.
    Dan wordt je wakker en eigenlijk wil je gewoon weer terug in je droom stappen:p.
    Ik zou nooit vreemdgaan hoor, maar dit kun je niet sturen ;).
    Ik heb ook weleens een wilde droom gehad maar dan met een hele lelijke (wel bekende) vent ieuwww. Dat is dan weer wat minder:p.

10. NooNoo

NooNoo VIP lid

Jul 18, 2010
    5,422
    1
    0
    Oh hemel ja... met collega's vooral. Echt té ongemakkelijk als ik de volgende dag weer moet werken ;) :D

11. vivianbraak

vivianbraak Niet meer actief

Nou wat af en toe wel niet presteer in mijn slaap.. ;) Schuldgevoel? Nee joh!!

12. Mootjuh87

Mootjuh87 Actief lid

Jul 13, 2011
    447
    0
    0
    Haha herkenbaar...:D
    Ooit eens gedroomd over een heftige romance met een (onbekende) dame. Vertelde het mijn man, nou die wilde meteen alle details weten natuurlijk :p:p:p

13. Smnee

Smnee Niet meer actief

Ja hoor:D heb het ook regelmatig

14. mimi83

mimi83 Niet meer actief

haha.. hier soms.. maar ik ben natuurlijk ook nieuwsgierig over wie de droom ging.. haha

15. Desert

Desert Fanatiek lid

Jul 18, 2008
    3,216
    0
    0
    Haha ik had t toevallig van de week..een oud collega/vriend, die zei tegen me als ik vroeger geweten had dat jij me leuk vond had ik werk van je gemaakt..hij vond me onbereikbaar haha

Maar toch denk je er steeds aan en toen droomde ik dat ik op kraamvisite was bij een vriendin en hij begon me stiekem te zoenen enzo..was zooooooooo spannend! Ook in mijn droom was ik getrouwd Hahaha

Maar ik ben echt een dag of twee in de wolken geweest door die droom haha

16. Partyrocker

Partyrocker Niet meer actief

Hahaha herkenbaar. Kom je eisprong eraan? Dan heb ik namelijk vaak van dat soort dromen.

Daarna heb ik de hele dag zo'n verliefd gevoel. Heerlijk!

Maaruh, Imensa. Jij bent verder gewoon een hitsig wief. Dus ik kijk er bij jou sowieso niet van op :p.

17. Imensa

Imensa Niet meer actief

Ik ben vandaag begonnen met pil...
    Whahahahah jij dan zeg pfff he nou poe poe... 24/7 :D

18. Mams136

Mams136 VIP lid

Jun 26, 2007
    22,837
    0
    0
    achterhoek
    Oh regelmatig hahahaha

19. El1983

El1983 Fanatiek lid

Sep 19, 2012
    3,561
    0
    0
    Verzorgende IG
    My little castle

Oooh ja, had dat 2 weken terug, zo'n wilde droom, die hele dag aan die droom gedacht :D was wel toevallig met mijn vriend in die droom.
    Maar soms ook dromen gehad met iemand anders erin alleen ik zie dan nooit diegene z'n gezicht het is dan een vage vlek :p

20. februari2012

februari2012 Bekend lid

Oct 31, 2012
    689
    394
    63
    Haha, hier ook! Pas nog gedroomd dat ik zwanger was van een collega, echt te erg! En dan moet je de volgende dag gaan werken, zie je de hele dag die collega. Als hij eens wist... Ik snap niet hoe ik er bij kom, ik vind hem niet eens aantrekkelijk! Schaam, schaam!

Share This Page