Hi allemaal, vroeger was ik verslaafd aan dit forum, maar sinds de geboorte van Linc heb ik geen tijd meer voor slap geouweneel , maar graag wil ik aan jullie en zeker aan ook de oude bekenden, bekendmaken dat ik weer.... ZWANGER BEN ....JOEHOEEE! Ik was niet bezig, maar door wat klungelen met de nuvaring ben ik dus wel zwanger geraakt. uitgerekend 28 april
Ja gaat hier echt prima, ben weer aan de slag. Fee is een waanzinnig relaxte baby echt een verschil met ons ventje 8)Ook heel leuk voor mij om alle roze uitspattingen op bot te vieren JP is een stoere vent, voor de duvel niet bang en heel ondernemend. Je kan hem geen moment uit het oog verliezen....Echt een enorm lekker ventje. Had nooit gedacht dat ik het allemaal zo leuk zou vinden...Fee lag echter in een stuit en wilde daar niet uit, dus heb ik een geplande keizersnee gehad. Nu dus van de gyn iets langer wachten met een volgende
Heee, gefeliciteerd! Geniet van de roze wolk, want zolang je niet weet wat je krijgt, mag je lekker op roze dobberen. Groetjes van Kiki