Welke zorgverzekeraar

Discussie in 'De lounge' gestart door loncocacola, 1 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. loncocacola

loncocacola Actief lid

13 jan 2008
    302
    0
    0
    Bij welke zorgverzekeraar zitten jullie en waarom daar?

Ik twijfel of ik moet overstappen van mijn huidige zorgverzekeraar naar een andere zorgverzekeraar. Maar er zijn er zoveel. Waarop moet ik mijn keuze bevestigen?

2. hoi

ik zit bij de izz en vind het een prima verzekering.. niet de goedkoopste maar wel 1 die veel uitkeerd en vergoed..

suc 6 met kiezen!

3. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Het heeft niet echt nut om je nu al te gaan orienteren hierop.
    Je kan pas per januari overstappen namelijk.
    En pas rond november maken de zorgverzekeringen hun vergoedingen en prijzen bekend.

Maar waar je op moet letten is welke kosten je verwacht (tandarts, fysio, vruchtbaarheidsbehandelingen, psyg enz enz) en kijken welke verzekering die het beste vergoed.

4. R1lana

R1lana Fanatiek lid

24 mrt 2009
    4.465
    0
    0
    Huisvrouw
    Venhuizen
    Ik zit bij VGZ omdat die gewoon goed is

5. Momae

Momae Actief lid

26 sep 2008
    411
    0
    0
    Wijchen
    Ik zit nu bij izz en (nog) geen problemen mee. Hiervoor was ik verzekerd bij Delta Lloyd en daar ga ik nooit weer heen! Wat een slechte service en ze doen over elke declaratie moeilijk, al staat het in hun voorwaarden als wel vergoed. Zelfs mijn verloskundigehulp (van basisverzekering) kreeg ik niet terug.

6. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

Ik zit nu bij Menzis en heb niets te klagen.
    Mijn vriend en zoontje zitten bij Agis en ook daarmee hebben we niets te klagen.
    Per 01-01 stap ik over naar Agis, dan zijn we getrouwd en staan we allemaal op 1 polis.

7. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    ik zit bij vgz en ben opzich redelijk tevrede. perfect is denk een enkele verzekering momenteel maar van vgz weet ik dat als er problemen zijn deze snel worden opgelost. ze zijn makkelijk te bereiken en er is in een overzicht erg duidelijk wat wel en niet meeverzekerd is in welk pakket.

8. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    zit bij dsw, is een van de goedkoopste, maar heb hier altijd al bij gezeten, heb wel het aanvullende topverzekering erbij genomen.

9. sylcor

sylcor Fanatiek lid

14 nov 2008
    1.193
    0
    0
    Ped. medewerkster
    noord holland
    ik zit bij VGZ, wel het jong en zeker pakket (tot 27) maar niks te klagen!! Tot nu toe alles vergoed gekregen, declaratie binnen 2 weken terug betaald op je rekening.....
    Vriendlief zit bij PWZ en wat een zootje daar, raken constant nota's kwijt, is heel duur, maar net wat jij hebt valt buiten de voorwaarden pfff

geef mij maar vgz

10. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Ik zit bij VGZ en ik werk daar ook :D . Ik ben tevreden over de vergoedingen e.d. ;)

IZZ is bedoeld voor de zorgsector maar kan je ook afsluiten als particulier.

Bij VGZ op de site is een polischeck zodat je kan zien welke het beste bij je past ;)

11. Einneh

Einneh Fanatiek lid

2 mrt 2009
    4.581
    0
    0
    Friesland
    Wij zijn verzekerd bij CZ ivm collectief via mijn man zijn werk.
    Bevalt nu prima (in het begin wat minder omdat ze mij vergeten waren in te schrijven :$)

12. Sandra1982

Sandra1982 Fanatiek lid

26 aug 2006
    1.442
    0
    0
    Mama
    Puth
    Wij zijn in januari overgestapt van CZ naar Menzis, mijn vriend werkt in de bouw en is lid van de FNV. Wij betalen 223 euro per maand (voor ons alledrie). We krijgen nu 100% fysio vergoed, en dat hebben we allebei nodig. De rest van de vergoedingen zijn hetzelfde als bij CZ.
    Kortom, we zijn goedkoper uit per maand, en krijgen ook nog eens de fysio het hele jaar vergoed terwijl we eerst maar 18 behandelingen hadden.

13. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Grappig dat best veel van jullie VGZ hebben gekozen. Ik werk namelijk als volmacht voor VGZ en Avéro op een adminstratiekantoor. VGZ heeft idd wel heel verschillende soorten aanvullende dekkingen enzo, Daar is Avéro Achmea weer wat beperkter in.

Deel Deze Pagina