Nou jaaah zeg!!!

Discussion in 'De lounge' started by Friezin87, Nov 29, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Nikki88

Nikki88 VIP lid

Jul 29, 2008
    11,656
    230
    63
    SUPER meid, door dat kleurtje alleen al zijn er zo tien jaar af. Veel beter, erg leuk! 👍🏼👍🏼

2. Friezin87

Friezin87 Fanatiek lid

Jul 22, 2015
    1,592
    1,036
    113
    Female
    Buschauffeur
    Leeuwarden
    bedankt ! :D

3. Oliviafaye

Oliviafaye Fanatiek lid

Nov 13, 2013
    2,268
    208
    63
    Female
    Utrecht
    Tijdens mijn zwangerschap zie ik er ook veel ouder uit hoor!
    Mijn haar zit vaker vast, makeup kan mij minder boeien en qua kleding ga ik voor comfortabel :p
    Als ik een foto van nu en van een jaar geleden vergelijk dan schrik ik me rot haha.
    Maar daar moet je je niks van aantrekken, het is een periode dat je leukste kleren niet passen dus dan zie je er sowieso wat basic uit icm met een vlotte vriendin die in een hele andere fase zit.

Nou vind ik kort haar altijd wat ouder ogen omdat het voornamelijk door oudere vrouwen gedragen word maar nu met het rood vind ik het al veel jeugdiger!

4. Moppiemuis

Moppiemuis Fanatiek lid

Oct 6, 2014
    1,996
    232
    63
    Ergens in het midden
    Super gave coupe!!
    Ben ik vet jaloers op, ik hou van kort haart, maar dat rotte haar van mij is goed voor een paardenstaart en meer niet!

5. mamabri

mamabri Niet meer actief

En mij staat kort haar weer niet. Echt niet. Dus ik loop altijd te emmeren met mijn coupe. Te lang is ook niet mooi, want ik heb dun haar wat gauw armoedig staat.

En om mijn leeftijd vind ik lang haar weer niet mooi, (ben bijna 41) en ik haat los haar, dus ik draag het netjes opgestoken in een krullerige klassieke knot.
    Staat mij toch het mooiste :cool:

Ach, het is ook altijd wat met die haren ;)

Fijn TS, dat je zo tevreden bent, ik vind het je echt erg leuk staan en ook echt naar je leeftijd. Er is zo weer 10 jaar eraf :)

6. mamabri

mamabri Niet meer actief

Oh, en het allerergste hier? Met kort haar, uiteraard niet lachend op de foto voor je rijbewijs staan....Moet nog 5 jaar naar die lelijke foto kijken!!! :)

Het voordeel daarvan is wel: als ik ook maar neig naar mijn haren kort knippen, pak ik mijn rijbewijs, kijk naar die foto en dan is het: neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee, niet doen!! :p:p:p

7. Pluisjee

Pluisjee Fanatiek lid

Mar 15, 2012
    4,592
    20
    38
    Female
    Noord Holland
    Staat je echt super goed !!
    Vind dit kleurtje je echt goed staan , echt al veel jonger.

Ik had je niet haar moeder geschat maar wel een stuk ouder maar komt ook omdat je vriendin er weer écht jong uit ziet.

In iedergeval zo zie je maar wat een kleurtje doet :) heel mooi !!

8. podiki25

podiki25 Fanatiek lid

May 18, 2012
    3,897
    124
    63
    Tandheelkunde
    Barcelona
    Euh, zij 29 en jij 28 en dan nog eens zwanger? En dan zou jij haar moeder zijn? Over een nakomertje gesproken, 30 jaar tussen je eerste en je tweede kind? Ik denk dat het een grapje was. Of mss is de moeder van je vriendin net erg jong (denk aan 2de vrouw) of zo, haha?

9. iMoeder

iMoeder VIP lid

Oct 30, 2015
    5,943
    6,290
    113
    Nou ik snap wel dat je dat niet leuk vond maar mijn avond zou niet meteen verpest zijn. Wie weet spoort die man wel gewoon niet helemaal? Mensen met bijv beginnende dementie kunnen heel gênante dingen zeggen, en zo zijn er nog wel wat dingen.

Ik bedoel niet te zeggen dat die man dement is. Maar meer, d'r zal wel een reden zijn dat iemand dat zegt. Dus lekker laten gaan.

10. Friezin87

Friezin87 Fanatiek lid

Jul 22, 2015
    1,592
    1,036
    113
    Female
    Buschauffeur
    Leeuwarden
    Normaal zou ik (ook al ben ik erg onzeker) diegene eerst vierkant uitlachen en een bitchie oomerking plaatsen. Maar nu die hormonen zo door mijn lijf gieren werkt het juist in zn tegendeel.

Maar goed, ik heb er ondanks een nare ervaring maandag een heerlijke dag aan over gehouden

11. Friezin87

Friezin87 Fanatiek lid

Jul 22, 2015
    1,592
    1,036
    113
    Female
    Buschauffeur
    Leeuwarden
    Hahahahaha.... Ik sta er stiekem een beetje lachend op. Ik kan gewoon niet serieus kijken op een foto. Duz mijn mondhoeken zijn beetje opgekruld op de foto van mn id en rijbewijs, wat ik het nare aan die foto vind is dat ik geen bril op heb. Ik heb dus echt een naakt gezicht bah...

12. pinter

pinter Fanatiek lid

Jan 9, 2010
    4,015
    1
    36
    noord limburg
    Heb destijds bij de H&M leuke skinny jeans gekocht toen ik zwanger was.
    Heb altijd een beetje een eendenkont gehad,en tijdens de zwangerschap werden ze echt wat ronder en voller.
    Deze jeans zatem heerlijk,had er een leuk shirt op aan en daarover een lang vest wat ook vd H&M was....enkellaarsjes eronder en klaar.

13. Friezin87

Friezin87 Fanatiek lid

Jul 22, 2015
    1,592
    1,036
    113
    Female
    Buschauffeur
    Leeuwarden
    Bedankt voor de tip

14. Sandana

Sandana VIP lid

Jan 9, 2012
    5,682
    5
    38
    Female
    Verpleegkundige
    Onder Eindhoven
    Dat meen je toch niet dat je je daardoor beledigd voelt? Zo erg is dat toch niet.

15. JellaBean

JellaBean Actief lid

Nov 20, 2014
    193
    0
    16
    Brabant
    Ik heb ook zoiets gehad, 6 jaar terug op een feest. Ik was toen 29 en mijn zus 20 en ze zeiden ook dit is zeker je moeder damn mijn avond was ook echt verziekt hahahaha.

16. misa

misa Niet meer actief

Wat vervelend dat je je zo door zo'n opmerking hebt gevoeld. Dat zegt vast wat over die man, maar ook zeker over jezelf en hoe je naar jezelf kijkt.

Als ik de foto's zie van jou en je vriendin, dan snap ik wel dat je ouder geschat wordt. Ik heb even gemist hoe oud jullie beiden zijn, maar je vriendin ziet er voor mij uit als een tiener. Of je daar blij van moet worden of jezelf mee moet vergelijken........? Denk het niet!

Het is misschien jammer dat je door deze reden wat aan jezelf wilt veranderen, maar soms gebeuren dingen met een reden. En misschien maakt dit je bewust van het feit dat je graag wat anders aan jezelf zou willen doen.

Ik zou ook vooral denken aan een klein beetje make up (mascara doet vaak al wonderen). Verder doen kleding en sieraden (leuke en bijpassende oorbellen) ook al wonderen.

Btw: die man is wel een enorme sukkel dat hij zomaar zo'n opmerking maakt. Ben je niet 100% zeker, zeg dan niets. En je lijkt misschien ietsje ouder, echt geen 50 hoor!

17. Friezin87

Friezin87 Fanatiek lid

Jul 22, 2015
    1,592
    1,036
    113
    Female
    Buschauffeur
    Leeuwarden
    Ik 28 vriendin 29 tsja ze heeft ook een babyface en ik ben ook wel t meest volwassene van ons twee. Maar zo'n opmerking is nooit leuk.

18. Uuz

Uuz VIP lid

Dec 8, 2014
    6,241
    818
    113
    Zwangere buiken zijn ook heel eng natuurlijk. Daar moet je dan een stomme grap over maken. Niet persoonlijk aantrekken!

19. Friezin87

Friezin87 Fanatiek lid

Jul 22, 2015
    1,592
    1,036
    113
    Female
    Buschauffeur
    Leeuwarden

Deze meneer was bloed serieus

20. Luja

Luja Niet meer actief

Sommige mensen kunnen gewoon echt niet schatten, ik was ook echt de slechtste caissiere ooit. Kindjes van 13 sjouwden met flessen drank de deur uit en 30jarige kerels mochten zich legitimeren. Wat een ramp :D

Het is vaak wel zo dat een 'simpel' kort model je ouder kan maken. Vooral in combinatie met een bepaalde kledingstijl. Ik moet me aaaaltijd legitimeren (ik lijk wat op jouw vriendin maar dan met een smaller gezicht) en dat word ik soms echt spuugzat.Heb ook eens mijn haar afgeknipt in de hoop ouder te lijken maar toen leek ik gelijk 10 jaar ouder, ook niet de bedoeling! Kwam bij dat ik een ramp met stylen ben, ik heb daar sochtends allemaal geen zin in. Ik ging sochtends dus de deur uit met een soort vogelnest op mn kop. Geeeen gezicht. Heb het nu weer halflang en de id-kaart mag weer vaker geshowd worden, ik probeer het nu maar leuk te vinden ;)

Heel leuk je nieuwe kleurtje!! Zo heeft een vrouw van 40-50 haar haar echt niet hoor :)

Verder kleine tips;

Zet een klein dun lijntje eyeliner onder je oog
    Gebruik iets mascara (dat geeft je gelijk een heel andere blik. Ik wil je via pb het verschil wel sturen tussen mijn ochtend zombie kop en mijn middaghoofd mét make-up, het is echt weer 5-10 jaar verschil)

En inderdaad misschien na je zwangerschap om jezelf te trakteren een middagje lekker shoppen mits je dat ZELF wil, niet omdat een ander het zegt! Je bent trots op je kont, laat dat zien, ga voor die skinny!
    Een laarsje erbij en een stoer leren jackie erboven.

Ik ben zelf ook gepest op de basisschool en ik snap je. Echt.
    Maar probeer er alsjeblieft boven te staan, jij bent jij en je bent goed zoals je bent. Als je er echt last van hebt kun je die kleine tips proberen maar dan voor jezelf, niet voor een ander! :)

Share This Page