Nou jaaah zeg!!!

Discussie in 'De lounge' gestart door Friezin87, 29 nov 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Friezin87

Friezin87 Fanatiek lid

22 jul 2015
    1.592
    1.036
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Leeuwarden
    Ik kijk geloof ik maar niet meer in mn eigen topic

Dit doet weer lekker pijn...

2. mamabri

mamabri Niet meer actief

Op het eerste gezicht schat ik je ook zeker 10 jaar ouder (dus tussen de 38-40) Maaaaaarrrr. Je hebt duidelijk een "jong" gezichtje. Mijn mening is dus dat jouw bril en kapsel je beduidend ouder maken, wat ik enorm jammer vindt. Mijn advies is dus, om eens te kijken naar een kapsel en bril "die je jonger maken". Want aan je (echt waar) jonge gezicht kun je heus wel zien dat je geen 38 bent.

3. mamabri

mamabri Niet meer actief

Niet doen, je moet het je niet aantrekken. Je hebt echt wel een jong gezicht, maar een wat oudere "look", en daar kun je heus wel wat aan doen :):):)

4. Abri

Abri VIP lid

16 jun 2010
    12.423
    3
    38
    Eigenlijk dit.

En eerlijk? Ik zie er ook echt weleens een stuk ouder uit. Maar het interesseert mij niet zoveel en doe er dus ook niets aan: ik kleed mij waar ik mij fijn in voel en mijn haar zit vrijwel altijd in een paardenstaart. Los haar maakt mij jonger, wat make-up etc., maar hoeft van mij gewoon niet zo.

5. Friezin87

Friezin87 Fanatiek lid

22 jul 2015
    1.592
    1.036
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Leeuwarden
    deze foto is van paar weekjes terug met ander kapsel. is dit beter??

Bijgevoegde bestanden:

• 42,5%.jpg
      42,5%.jpg
      Bestandsgrootte:
      23 KB
      Weergaven:
      76
  6. Skyscrapper

Skyscrapper Fanatiek lid

11 mei 2013
    2.604
    3
    38
    Dat je je zo over je zeik laat helpen door zo'n stomme opmerking van iemand die je niet eens kent?
    Je zult het dan nog wel eens zwaar kunnen krijgen in je leven.

7. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.183
    16.519
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Ik weet nog wel dat mijn middelste dochter 3 maanden was en tijdens mijn verlof deed mijn werkgever een afscheids receptie.
    Ik daar naartoe en er waren heel veel cliënten die mij kenden en toen vroeg er iemand hoelang ik nog moest voordat ik ging bevallen.
    Ik dus zeggen van Uhh ze is al geboren en alweer 3 maanden.
    Ik voelde me toen ook echt niet meer op mijn gemak en degene die het zei schaamde zich ook kapot.
    Als ik foto's uit die tijd terug zie begrijp ik het ook wel een beetje want ik was gewoon 20 kilo te zwaar maar leuk was anders.

8. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.183
    16.519
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Over zo'n opmerking mbt leeftijd zou ik me dus helemaal niet druk kunnen maken want je weet immers zelf hoe het zit.
    Bij mij was het toen onzekerheid over mijn uiterlijk en dat werd dan nogeens benadrukt doordat iemand dacht dat ik nog moest bevallen.
    Achteraf was het wel de juiste impulse om mijn eetgewoontes flink aan te passen met resultaat.

9. Eefje00

Eefje00 Fanatiek lid

27 okt 2014
    1.555
    666
    113
    Ik wil niet onaardig doen, maar ik zou je eind 30, begin 40 inschatten op deze foto.

Zoals iemand al eerder schreef komt t denk ik door je bril en kapsel. Jouw vriendin ziet er weer veel jonger uit, waardoor ik enigszins kan begrijpen waarom je voor haar moeder werd aangezien:)

10. Miszy

Miszy Fanatiek lid

5 mei 2015
    1.263
    8
    38
    Ik heb je foto aan m'n vriend laten zien (zonder het verhaal) en hij schat je 36/37 jaar. Maarrrrr, ben het eens met de dames hierboven, ik denk dat je kapsel + bril je wel een iets oudere look geven! En ja, je vriendin schat ik 23/24 ofzo

(dus theoretisch gezien zou je op basis daarvan dr moeder kunnen zijn.. Wel hele jonge moeder overigens :D geintje hoor!)

11. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    Ik zou daar ook best van balen hoor!
    En je bent een prachtige vrouw! Mooi zwanger ook.
    Dat die koekoek niet kan zien dat jij veel te jong bent om de moeder te zijn van iemand die ouder is zegt meer over hem (misschien even een oogtestje laten doen)

12. Frisbie

Frisbie Bekend lid

3 apr 2015
    895
    1
    16
    NULL
    NULL
    Je ziet er idd veel ouder uit dan 28 als ik eerlijk ben. Eind 30 zou ik gegokt hebben. Maar om nou zo van slag te raken door een onbekend iemand....het zou mij weinig interesseren.

13. mamabri

mamabri Niet meer actief

vind ik zeker al wat hipper. Ik denk zelf dat de (donkere) haarkleur je onnodig harder maakt en daardoor dus ouder. Ik zou eens navragen bij de kapster of een warmere tint je misschien wat jonger maakt. En eerlijk gezegd vind ik de shawl wat tuttig, al snap ik je wel hoor, ik draag het zelf ook wel omdat ik dat wat warmer vind :D Maar goed, ik ben "al" bijna 41 ;)

14. Friezin87

Friezin87 Fanatiek lid

22 jul 2015
    1.592
    1.036
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Leeuwarden
    dit is dus iets wat ik totaal niet wil horen... ik ben gewoon al onzeker. door de zwangerschap/hormonen word dit nog veel sterker.

ik weet t nu helemaal zeker... ik kijk niet meer in mn eigen topic want word er niet vrolijker van :'(

15. Friezin87

Friezin87 Fanatiek lid

22 jul 2015
    1.592
    1.036
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Leeuwarden

heb t continu koud dus ja daar zoek je wat op

16. Abri

Abri VIP lid

16 jun 2010
    12.423
    3
    38
    Er komen toch ook tips voorbij? Niet om je af te zeiken, maar gewoon om je mogelijk te helpen. Kan je ook proberen te zien als lief en behulpzaam.. Al snap ik best dat het voor jou nu niet leuk is om te horen.

Een fijne zwangerschap verder meis!

17. mamabri

mamabri Niet meer actief

Logisch hoor! En nogmaals, ik doe het zelf ook ;)

En nogmaals: probeer het je niet aan te trekken (is moeilijk, I know) Maar je hebt echt een jong gezichtje en die meneer is gewoon een uilskuiken moet je maar denken!

18. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.155
    8.129
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Ik had je ook veel ouder geschat, Sorry.

Brik vind ik niet verkeerd maar ik vind je kapsel je ouder maken. Ik zou je haar wat langer laten groeien en iets lichter, dan komt het minder hard en ouderlijk over gok ik. Denk dat dat echt heel veel scheelt.

19. stevie84

stevie84 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.565
    0
    0
    Ow jee, ik stond zelf vorige week aan de andere kant van een vergelijkbare situatie toen ik meneer tegen iemand zei en dit een vrouw bleek te zijn. Wat voelde ik me beschaamd en rot zeg. De grond mocht op dat moment wel onder mijn voeten vandaan zakken en als ik er aan denk voel ik me weer schuldig erover.

20. tjiptjap

tjiptjap Bekend lid

24 okt 2014
    950
    0
    0
    Trek het je niet aan.

Ik ben pas voor de moeder van mijn broer aangezien, maar een paar weken daarvoor moest ik nog mijn id-kaart laten zien toen ik tabak ging halen. Het verschil. Toen ik naar mijn broer ging was het mijn vrije dag, dus even gauw wat aangetrokken, geen make-up, haar in een staart. Toen ik mijn id moest laten zien was het een werkdag, dus nette kleding, beetje make-up, haar netjes gedaan. Maar toen ik zwanger was kon ik geen make-up verdragen en mijn haar was onhandelbaar.

Deel Deze Pagina