+1 ...en leuk met hak of gympen en met slobbertrui of een knap colbertje, je kan er echt alle kanten mee op!
Voordat ik aan de laser ging had ik ook een hele flinke cilinder aan beide ogen (2.25) en had genoeg keus uit verschillende dag/week/maandlenzen hoor!
TS; ik vind het sowieso stoer dat je toch nog in je eigen topic kijkt.. Daarbij vind ik dat je de 2 foto's toch niet echt vergelijkbaar zijn, aangezien je vriendin wat uitdagend op de foto staat, met enkel haar gezicht, in een hemdje gekleed. En jij in vol ornaat met je zwangere buik. Als jij een foto zou plaatsen die wat meer vergelijkbaar zou zijn, kom je al heel anders over denk ik. Verder vind ik je haar op de tweede foto veel leuker/stoerder staan. Ik zou eens highlights proberen. En een bril met lichter montuur en/of lenzen. Ik vind je dus echt wel een mooi gezicht hebben, en zou daar echt niet teveel make-up op kwakken, al helemaal niet als je dat niet gewend bent. Je bent wie je bent, en jij bent sowieso een heel ander type (qua uiterlijk) dan je vriendin. Succes bij de kapper vandaag..
Ome bob kwam een keer aanzetten dat ik er te jong uit zag en dus wel de vriendin van het broertje van mijn vriend moest zijn.. Het broertje van mijn vriend is een alcoholist en pathelogische leugenaar en heeft het meerendeel van dit jaar in de gevangenis gezeten.. Mijn vriend is nogal tegenovergesteld! Ik was destijds ook zwanger van ons zoontje.. Toen hij het jaar erna weer zo'n lompe opmerking maakte en ook nog eens begon dat ik de dutch girl was, was ik echt helemaal klaar met hem.. Ik ontwijk hem gewoon, mijn schoonmoeder zegt dat ik mijn mond gewoon moet opendoen.. Maar die enkele keer per jaar op de kerst bijeenkomst van mijn vriend z'n oma'tje, ik hou m'n gemak wel..
Brillen zijn tegenwoordig toch niet meer duur? Bij de DA enzo heb je al brillen voor ik dacht 30 euro.
Ik denk het probleem niet zozeer zit in je haarkleur of de kleur van je montuur. Jij voelt je zo onzeker over je uiterlijk, dat straal je uit en dat bepaalt vooral hoe jij jezelf ziet en hoe anderen jou zien. Naar de kapper gaan is dan leuk maar anders naar jezelf leren kijken zal een betere oplossing zijn. Mensen hier kunnen zeggen dat je een mooi gezicht hebt, maar als je dat zelf niet voelt, kun je veranderen wat je wilt, het maakt dan niet zo veel uit. Ik zou daar mee aan de slag gaan, zeker omdat je straks een kindje hebt wat meekrijgt hoe jij naar jezelf kijkt. Een moeder die tevreden is met zichzelf en dat uitstraalt, geeft een geweldige boodschap mee aan haar kind. Wees dankbaar voor het mooie gezonde lijf dat je hebt en probeer dat elke dag een aantal keer tegen jezelf te zeggen. Dat is onwennig maar het gaat wennen. Wees trots op jezelf en schoonheid zit in uitstraling, dat zul je echt merken.
De huisarts dacht eens (toen ik 19 was) dat ik met mijn zoon bij de HA kwam. Ik kwam met mijn vriend. Mijn 6 jaar OUDERE vriend. Eikel :x
Wat een nare opmerking :/ zou ik ook niet leuk vinden..Maar het leven gaat het er niet om hoe je eruit ziet, jammer dat je zelfvertrouwen af laat hangen aan de meningen van vreemden, je bent zwanger en krijgt een kind dat is prachtig!!! hoop dat dat mij ook ooit gegund is!!! met duizenden andere vrouwen samen! denk daar eens aan. Ik heb nog nooit zo'n opmerking gehad maar wel 1 opmerking die me altijd is bij gebleven en nog wel nota bene door mijn ex-beste-vriendin: toen ik een miskraam kreeg zei ze tegen mij wees er maar blij om, kinderen kosten zoveel geld (alsof ik dat niet weet dat kinderen geld kosten,en ik zou al het geld van de wereld willen geven om mijn kind terug in mijn buik te willen krijgen, was zo beledigt door haar koele reactie, dat ik de vriendschap heb verbroken) maar reacties over me uiterlijk als ik die zou krijgen kunnen me reet roesten! Reacties zoals dat kan je beter ene oor in andere oor uit...maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan natuurlijk als je onzeker bent.
En daarbij: als jij echt gelukkig bent, en gewaardeerd wordt door je man, straks een mooi kind op de wereld zet, who cares wat anderen van je vinden??? Het moet je niks uitmaken, het maakt namelijk geen bal uit. Jezelf accepteren en echt zoeken naar wat jou gelukkig maakt, dat telt. Ik zie er (volgens de westerse norm) goed uit. Krijg regelmatig te horen dat ik er heel goed uitzie. Maar het heeft geen invloed op hoe ik me van binnen voel. Het geluk en de acceptatie moeten vanuit jezelf komen, dat je geniet, dat je tevreden bent, dat je de kleine dingen waardeert, dat je rust neemt, dat komt niet uit een leuk uiterlijk. Dus: je ziet er gewoon goed uit, en geniet lekker van je buik. De kapper is leuk en ontspannend, maar blijf bij jezelf. Accepteer niet dat je jezelf zo de grond in boort.
Omdat eigenwaarde niet uit make up komt. Je bevestigt haar onzekere gevoel ermee en ze is goed zoals ze is. Make-up kan iets toevoegen maar moet geen masker worden omdat je jezelf lelijk vindt.
Ik adviseer juist toch om niet teveel make-up te gebruiken? Juist niet; Ik vind haar gezicht goed zoals het is. Gebruik zelf alleen wat creme met een tintje en een zeldzame keer wat mascara. Ik ben de laatste die veel make-up ga adviseren .
Op de foto zou ik je ong 33 schatten. Is ook moeilijk hoor leeftijd van iemandschatten. Laatst ook , hoe oud denk je dat ik ben? Zw was pas nnieuw bij ons, zij is zelf 19. Huu rond de 38,40....h huu u nee... word 19 december 33! Hihi en toen weer het tegenovergestelde, vroeg aan iemand zei was zelf 18. Hoelang werk je al hier? Ik zo 15 jaar. Owww was je nog mr 10 toen je begon? Haha.. ze schatte me 25. Dusja... laat gaan..
da? verkoopt shampoo toch? Koop jij je vlees ook bij de bakker? Daarbij zijn cilinderbrillen niet zomaar te koop. Is maatwerk TS: ga eens kijken bij Specsavers. Leuke monturen en goede prijzen.