Nou jaaah zeg!!!

Discussie in 'De lounge' gestart door Friezin87, 29 nov 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Friezin87

Friezin87 Fanatiek lid

22 jul 2015
    1.592
    1.036
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Leeuwarden
    Heb nu een bril van ha

2. Friezin87

Friezin87 Fanatiek lid

22 jul 2015
    1.592
    1.036
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Leeuwarden
    Ik ben wou zo graag dat ik niet onzeker was, ben vroeger op school altijd gepest, en dat gaat niet in de koude kleren zitten. Het was altijd over mn uiterlijk. Nou zat ik de laatste jaren goed in mn vel. En al mn vrienden zeiden ook wel dat ik een leuke, mooie meid ben, maar ja dan komt er zo'n opmerking, en dan bam, word je zo weer onzeker.. Plus door de hormonen grijpt het me denk ik dubbel en dwars aan...

Ik weet t allemaal lieve bedoelingen als er eord gezegt trek t je niet aan.. Maar dat is zoals jullie misschien wel begrijpen nog niet zo makkelijk

3. Tweedeopkomst

Tweedeopkomst Niet meer actief

Maar er is wel een verschil tussen er ouder uit zien en en niet uit zien.
    Ik wordt ook altijd ouder geschat. Soms makkelijk 10 jaar, maar soms minder. Ik vind het wel oke als ik ouder geschat wordt (voel me ook ouder en heb ook bijna alleen maar oudere vrienden)
    Je ziet er ouder uit als je bent, maar je ziet er wel leuk uit vind ik. Kapsel, bril en kleding zorgen hiervoor. Het is ook niet dat ik je kapsel bril en kleding niet mooi vind, alleen wat ouwelijk.

(Ik heb met mijn -5 en -5,5 en cilinder ook al jaren blij met mijn lenzen. Van de Pearl, ik krijg ze maandelijks thuis gestuurd en kost me €24,50 per maand)

4. Gemma79

Gemma79 Fanatiek lid

19 feb 2011
    1.105
    2
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb dat ook eens gehad maar dan met een kennisje.
    Iemand zag haar aan voor mijn moeder.
    Kon er toen wel om lachen.. Zij niet echt..

5. Islah

Islah Niet meer actief

Omdat ze toch al mooi genoeg van zichzelf is, waarom moeten daar lagen verf op om het 'mooier' te maken? Ik vind make-up eerder lelijker maken dan mooier bij de meeste vrouwen. Daarom vind ik het een apart advies aan iemand die onzeker is over zichzelf, je kan beter zekerheid bij jezelf proberen op te bouwen dan het maskeren met een laagje erover heen.

6. Islah

Islah Niet meer actief

Ok, dat wist ik niet, ik heb zelf nl. al járenlang 2 brillen, 1 voor binnen en 1 voor buiten (die zit lekkerder met m'n hoofddoek) waarvan eentje ook nog eens op vakantie in het buitenland gekocht dus heb er niet zo'n verstand van wat tegenwoordig allemaal wordt verkocht. Maar vind jij dat ze niet staan, of staan ze ook echt niet?

7. mumija

mumija Niet meer actief

Lees mijn bericht nog eens terug.;)
    Ik adviseer juist om er geen lagen make-up op te smeren.
    Ben zelf helemaal niet van de make-up.

8. Friezin87

Friezin87 Fanatiek lid

22 jul 2015
    1.592
    1.036
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Leeuwarden

Ik vind t zelf dan niet staan, en heb altijd een hele crew mee hihi en die zeggen get dan vaak niet ge lijk maar hun gezicht spreekt dan boekdelen. En te klein zit natuurlijk niet lekker. En als ze te groot zijn ook niet.

9. Friezin87

Friezin87 Fanatiek lid

22 jul 2015
    1.592
    1.036
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Leeuwarden
    Meer dan oogpotlood, mascara en een simpele lipgliss heb ik ook niet in huis ;) vind het zelf zoo lelijk als je van die geplamuurde kopies voorbij ziet komen

10. Islah

Islah Niet meer actief

Mumija, ik vind het een beetje jammer dat je je aangesproken voelt. Ik beaam juist jouw post waarin jij zegt dat je haar adviseert niet teveel make-up te gebruiken, al helemaal wanneer ze dat niet zo gewend is. Dus ik snap niet zo waarom?
    Er waren meerdere dames die make-up adviseerden, en dát vond ik gewoon apart. Maargoed ik zal wel weer eens verkeerd begrepen worden haha.

11. Kattenbak

Kattenbak Lid

7 feb 2011
    89
    12
    8
    NULL
    NULL
    Ik vind je een leuk en open gezicht hebben. Ik denk dat je er wat ouderlijk uitziet door je korte kapsel, dat toont gewoon volwassener.

Ik zou niks aan jezelf veranderen op basis van 1 opmerking.

Succes!

12. Islah

Islah Niet meer actief

Overigens vind ik donkere, grote brillen vaak een kort kapsel extra benadrukken. Of ligt dat nu aan mij?

13. mumija

mumija Niet meer actief

Ooooh haha sorry!:)
    Idd verkeerd begrepen van mij.;)

14. Aislyn

Aislyn Fanatiek lid

16 feb 2011
    2.448
    1
    38
    Dordrecht
    Lagen make-up is zeker niet nodig, maar denk wel dat je met zo'n donkere bril je ogen iets meer mag benadrukken. Vind je kapsel op de tweede foto erg leuk, maar kort haar maakt vaak wat volwassener. En je vriendin heeft heel meisjesachtig haar. Denk inderdaad dat highlights je goed zouden staan, en wat meer kleur in je kleding. Maarja, leuke zwangerschapskleding vinden is vaak ook een dure hobby voor zo'n korte tijd. Maar dan juist een fleurige sjaal ofzo zou leuker zijn.

15. Sun01

Sun01 Fanatiek lid

10 dec 2014
    2.029
    227
    63
    Lagen make uo moet je zeker niet doen want je hebt volgens mij een prachtige huid

Maar een mascara kan geen kwaad! DAt zou ik juist doen als ik jou was.. Gewoon een iets meer sprekend gezicht..

En idd, kort haar en een donkere bril vind ik op voorhand al 'oud' ogen..

16. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Ik heb even je foto's opgezocht. En heel eerlijk...ik snap het wel een beetje. Ik vind je vriendin er erg jong uit zien. En dat naast het feit dat jij er ouder uit ziet dan je bent maakt de aanname wel wat begrijpelijker. Dan bedoel ik dus, dat jij niet meteen 20 jaar ouder eruit ziet, maar bij haar 10 eraf en bij jou 10 erop..ongeveer. Zo zou ik het schatten op basis van die foto's.

Ik denk dat een beetje een make-over niet verkeerd zou zijn. Maar niet dat je onder de plamuur moet,gewoon wat accenten leggen en misschien nog wel meer meer een ander kapsel/andere kleur, andere kledingstijl, misschien lenzen ipv een bril of een ander montuur.
    Weetje, jeugd straalt vaak uit de ogen en terwijl je bril de aandacht naar je ogen trekt vallen die compleet weg.
    Gewoon wat vlotter, want het oogt gewoontjes en wat ouwelijk.

Ik snap dat het in positiekleding wat lastig is maar denk gewoon in de simpele basics met leuke acessoires zoals een fleurige sjaal, een mooie blikvangende ketting of opvallende oorbellen.
    Daarbij bovenop een goede mascara en eyeliner om je ogen te laten spreken vanonder die bril...dan denk ik dat je al een heel eind bent.

17. Friezin87

Friezin87 Fanatiek lid

22 jul 2015
    1.592
    1.036
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Leeuwarden
    Zit nu bij de kapper, verf zit er in.. En ik ben zelf heel nieuwsgierig hoe t word

18. born2bme

born2bme Fanatiek lid

3 aug 2015
    1.406
    287
    83
    Ben heel benieuwd.

Ik vind je idd ook wel wat ouder ogen. Maar dat komt idd door je haar, bril en kledingkeuze. Maar joh wat maakt het uit. Je draagt toch waar jij je prettig bij voelt? En ja haar is hartstikke leuk! Ja maakt je miss iets ouder nou so what! Mensen zijn niet wijs en weten vaak niet waar ze t over hebben. De ene keer moet je id nog laten zien als je een fles wijn haalt en de andere keer vragen ze of je schoonmoeder je zus is...mensen moeten altijd wat te zeggen hebben joh en meestal zeggen ze wat zonder na te denken of dat ze uberhaupt verstand hebben in hun bovenkamer.

De ene ziet er eerder al wat ouderlijker uit omdat die bepaalde kledingkeuzes maakt of stijl leuk/prettig vind. De ander lijkt juist weer jonger omdat die wat meer naar jongere/kinderlijkere kleding nijgt. Lekker toch dat we allemaal anders zijn

19. tjiptjap

tjiptjap Bekend lid

24 okt 2014
    950
    0
    0
    Ik heb make-up geadviseerd :D

Een beetje bb creme, mascara en lipgloss kan al heel veel verschil uitmaken. Zelf doe ik midden in de winter nog wel eens wat (lichte) blush op de wangen omdat ik er anders erg wit uit zie.

Er zit nog een heel groot verschil tussen helemaal geen make-up en erbij lopen als een paspop. En juist als je een bril draagt vallen de ogen vaak weg (tenminste dat is mij verteld, ik draag geen bril). Persoonlijk vind ik het toch een beetje afmaken. Je kan een foto van iemand die wel opgemaakt is niet vergelijken met een foto waar dat niet is gebeurt (wat nu wel gebeurt is).

20. stevie84

stevie84 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.565
    0
    0
    Je laat er geen gras over groeien zeg. Ben benieuwd naar het resultaat. :)

Deel Deze Pagina