Nou jaaah zeg!!!

Discussion in 'De lounge' started by Friezin87, Nov 29, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. TinaTeenslipper

TinaTeenslipper VIP lid

Jun 5, 2013
    7,016
    546
    113
    leuk kleurtje!

2. Koningsgezin

Koningsgezin Fanatiek lid

Jan 24, 2014
    1,689
    110
    63
    Aan mij word regelmatig gevraagd of ik stage loop op mijn werk. Ik ben 29 en werk heel simpel in een winkel.

3. Amaranth

Amaranth Niet meer actief

Wauw wat mooi!!! Ik vind je echt een mooie vrouw en ik zou je zeker niet zo oud schatten!! Ik vind die make up eigenlijk niet eens nodig :)

4. Friezin87

Friezin87 Fanatiek lid

Jul 22, 2015
    1,592
    1,036
    113
    Female
    Buschauffeur
    Leeuwarden
    bedankt voor alle leuke reacties!

5. stevie84

stevie84 Fanatiek lid

Oct 8, 2010
    1,565
    0
    0
    Heel mooi geworden!! Staat je echt goed. Ben benieuwd naar de reactie van je vriend.

6. GewoonLinda

GewoonLinda Fanatiek lid

Jan 4, 2011
    2,938
    58
    48
    Je ziet er top uit!

7. Aislyn

Aislyn Fanatiek lid

Feb 16, 2011
    2,448
    1
    38
    Dordrecht
    Leuk kleurtje!!

8. Logan

Logan Niet meer actief

Kleurtje staat je goed! Ik denk dat je met een andere kleding stijl al een heel eind komt. Zo'n opmerking is lullig hoor, ik snap het heel goed. Laat je er niet door lijden, dat is zo'n oude knar niet waard!

Ik wordt tegenwoordig vaak jonger geschat... Werk in de thuiszorg en dan vragen ze me of ik nog thuis woon. Mennn.. Zo irritant!

9. afrola

afrola Fanatiek lid

Aug 7, 2008
    3,434
    2
    38
    Utrecht
    Dat ligt echt aan de afwijking van je ogen en de soort glazen die je nodig hebt. Ik was 3 jaar geleden zo'n 1000 euro voor mijn bril kwijt. Bij mij ligt het aan hoge sterkte, flinke cilinder, ontspiegelen, extra dun geslepen. Alleen mijn glazen waren al meer dan 800 euro. En niet alle glazen kunnen in elk montuur geplaatst worden en bij dagelijks bril gebruik wil je er wel goed uitzien.
    Natuurlijk heeft niet iedereen zulke ogen als ik ;). Maar de kans dat je er bent met 30 euro schat ik heel laag in :p

10. Islah

Islah Niet meer actief

Ok, ik heb gewoon -2,5 aan beide ogen en verder niets dus dan kom je ook niet zo bijzonder duur uit denk ik.

11. Friezin87

Friezin87 Fanatiek lid

Jul 22, 2015
    1,592
    1,036
    113
    Female
    Buschauffeur
    Leeuwarden
    tsja voor sommige ogen zijn brillen helaas niet zo goedkoop

12. Friezin87

Friezin87 Fanatiek lid

Jul 22, 2015
    1,592
    1,036
    113
    Female
    Buschauffeur
    Leeuwarden
    heel erg bedankt dames voor alle adviezen, en opbeurende woorden. voel me al weer een stuk beter....

en ben eigenlijk ook wel blij dat ik niet de enge ben die zoiets mee heeft gemaakt

13. afrola

afrola Fanatiek lid

Aug 7, 2008
    3,434
    2
    38
    Utrecht
    Knuffel!
    Ik begrijp je gevoel heel goed.ik heb ook veel opmerkingen over mijn uiterlijk gehad. Iets wat veel gezegd wordt gaat echt wel tussen je oren zitten. Dat betekend natuurlijk niet dat het 'de waarheid' is. En in dit geval ligt het echt aan die vent en niet aan jou.

Toen ik 25/26 jaar was vroeg een verkoper op straat aan mij of ik al 18 was hij wilde iets verkopen waarvoor ik 18 moest zijn. De volgende dag werd ik door een collega 35 jaar geschat. Ik heb toen heel hard gelachen.
    Maar ik heb me ook wel afgevraagd waardoor dat kwam. Kledingkeuze, haardrAcht en make-up hebben bij mij in elk geval invloed. En dan kunnen sommigen ook gewoon echt geen leeftijden schatten 😉

14. afrola

afrola Fanatiek lid

Aug 7, 2008
    3,434
    2
    38
    Utrecht
    Ik zie nu je nieuwe coupe: leuk!

En heerlijk zo'n verwendagje voor jezelf 😀

15. Logan

Logan Niet meer actief

Dit is ook zeker waar! Voor mijn werk kleed ik me simpel, jeans met een basictop en sneakers en mijn haar op een staart. Op het moment een dikke (minder charmante) winterjas want ik doe alles met de fiets of brommer. Toen ik voor een client boodschappen moest doen en een fles wijn erbij moest hebben, wilde hij mijn legitimatie zien.
    De dag erna kwam ik voor mezelf, nette jas aan, zwarte nette broek, hakken aan en mijn haar mooi. Flesje wijn voor mezelf en niets aan de hand. :)

16. manamana

manamana Fanatiek lid

Apr 30, 2014
    1,372
    22
    38
    het Noorden
    Friezin, je ziet er goed uit! Het is niet nodig om je onzeker te voelen over een opmerking van iemand die geen leeftijden kan schatten. Nieuwe kapsel staat inderdaad fris.

Ik word bijna altijd jonger geschat. Dat vond ik als tiener en jonge twintiger vaak vervelend, maar nu kan ik er om lachen. Ik ben de 30 ruim gepasseerd en moest me laatst nog legitimeren voor het kopen van bier. :cool:

Wat betreft bril/lenzen: ik heb een behoorlijke afwijking aan mijn ogen (met cilinder) en mijn bril was ook niet echt goedkoop. Ik draag overdag zuurstofdoorlatende (harde) lenzen en die kosten zo'n € 200 per paar (excl. lenzenvloeistof). Een paar harde lenzen kan twee jaar mee gaan. Dus een bril is duurder.

17. mamabri

mamabri Niet meer actief

Zie ter superleuk uit! Met een beetje vlotte kleding erbij (en dat mag ook best een vrolijk gekleurd shawltje zijn, of een mooie ketting) ziet het geheel er al totaal anders uit als gisteren hoor!!

Jammer dat je je zo rot over die opmerking hebt gevoeld, maar het heeft ondanks ook wat goeds gebracht. Hoe vind je man het?

18. Friezin87

Friezin87 Fanatiek lid

Jul 22, 2015
    1,592
    1,036
    113
    Female
    Buschauffeur
    Leeuwarden
    Wel leuk zegt ie, dat is heel enthousiast voor zijn doen. Veel te bang om iets verkeerds te zeggen nu ik zo met mn hormonen aan het stoeien ben hihihihi

19. mamabri

mamabri Niet meer actief

hahahaha, mannen!! Zoiets zou die van mij ook doen, veel te bang om alsnog iets verkeerds te zeggen :D

20. Friezin87

Friezin87 Fanatiek lid

Jul 22, 2015
    1,592
    1,036
    113
    Female
    Buschauffeur
    Leeuwarden
    Dat vond ik zo schattig :D heb m gelihk dikke kus gegeven, waardoor hij ook zei: wat maakt t nou wat ik der van vind, als jij je er goed bij voelt is t toch prima? En tsja toen begin ik te janken.. Hij gelijk sorry sorry sorry dat bedoelde ik zo niet. Is toch hartstikke leuk!? Ik snikkend dat zijn de hormihohonen en toen hebben we toch een partij gelachen

Share This Page