Nou juist wel of niet doen

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Remember, 18 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Remember

Remember Fanatiek lid

18 aug 2006
    1.140
    0
    0
    Ik hoor wat tegenstellingen....

Is het nou wel of niet goed op de meest vruchtbare dag tedoen :(:

Vorige maand wist ik niet precies waneer nou mijn dag zou zijn, dus hebben mijn man en ik van de de 11e tot en met de 19e dag iedere avond gedaan.. dus vanaf enkele dagen voor tot enkele dagen na mijn eisprong, maar helaas was het niet raak.
    achteraf dacht ik van tja.. misschien omdat hij zoveel heeft gepresteerd dat zijn zaad niet echt genoeg tijd had om de volledige volume te behalen, dus deze maand doen we het met ovulatiestrips in de hoop hem zo een beetje te "sparen" ;)
    Volgens de test was eergisteren gaf mijn LH al een licht streepje aan en gisteren een dikke streep, dus we hebben zowel eergisteren als gisteren het gezellig gemaakt.
    nu vraag ik me dus af of ik het vandaag nu beter wel of niet moet doen....

iemand een idee.... :(: ;)

2. elfje

elfje Fanatiek lid

11 mrt 2006
    1.964
    0
    0
    ik zou nog eens aan de slag gaan.... na je LH piek, springt je ei die zelfde dag, de dag erna, of de dag daar na! misschien dus wel vandaag!
    enne, keertje extra is nooit weg natuurlijk...
    veel plezier...
    liefs elfje

3. Female

Female Niet meer actief

hoihoi! tijdens je vruchtbare dagen is om de dag vrijen voldoende en eigenlijk ook het beste... meer is helemaal niet erg hoor, maar binnen 1 dag is het sperma nog niet volledig opnieuw 'aangemaakt' zeg maar... volgens mij is zorgeloos genieten wederom het allerbelangrijkste aspect! veel plezier! xxx female

4. Remember

Remember Fanatiek lid

18 aug 2006
    1.140
    0
    0
    Nou spannend...

me man zal vast geen bezwaar hebben ;)

Deel Deze Pagina