Nu de test der testen ook positief is, durf ik een topic te openen In ronde 1, met 1 keer klussen(op onze verjaardag ook nog), raak! Ons zoontje is morgen 10 maanden oud , we wilden graag de tweede er vrij kort achteraan. Mijn eerste zwangerschap ging heel soepel en met erg weinig klachten, hopelijk verloopt deze zwangerschap ook zo. Al zal het wel zwaarder worden met een klein kind erbij. Het is nog wel heel onwerkelijk!
Hee wat leuk!! Gefeliciteerd met jullie zwangerschap Wat fijn dat het gelijk weer raak is. Hier zitten we nog erg in dubieu. Lijkt me leuk als ze kort op elkaar zitten. Maar andere kant lijkt het me ook fijner als de 1e wat ouder is en dus zelfstandiger
Wij dubben ook. Maar gaan na de zomer starten. Wil eerst weer eens op vakantie naar Griekenland zonder zwangerschapsbeperkingen En net wat je zegt dat zelfstandiger. In ieder geval niet steeds te moeten tillen.
Leuk gefeliciteerd! Hier nu aan t proberen voor de 3e! Zoontje 4 geweest en gaat naar school en mn dochter is 2.. 😊
Dank jullie wel!! Zoonlief is al heel ver; dat scheelt wel. Vermaakt zichzelf prima en is erg mobiel. Schuifelt al vanaf 7.5 mnd om de tafel heen.
Leuk zeg, en agh.. je kleintje is er ook nog niet. Dan ben je nog eens 8,5 maand verder he? Zo denken wij hier ook.. Wij twijfelden eerst over een 3e. Maar voordat ik zwanger ben en die kleine uk er is.. Dan is m'n zoontje op zn vroegst alweer bijna 5.. en m'n dochter 3..
2 kids dicht op elkaar is zo leuk! en inderdaad je bent dan al 8 maanden verder. Gefeliciteerd. Geniet ervan.
Gefeliciteerd! !! Ook wij zijn bezig voor een 2e. spannend! Zal sowieso wel al meer verschil tussen zitten qua leeftijd.
Gefeliciteerd!! 2 kindjes kort op elkaar is pittig, maar erg leuk! Hier was ik na 3 maanden weer zwanger, en ze schelen precies 12 maandjes. Heel erg gezellig nu, niet altijd hoor. Maar het is zóó leuk..