moet even mn frustraties kwijt! Heb een paar maanden geleden meubels besteld bij neckermann.. (ik weet het had nooit moeten doen..) Maarja je gaat er toch vanuit dat het gewoon goed spul is! nu hebben wij wegens verbouwing alleen de salontafel neergezet, de rest zit nog in dozen. Nu is die salontafel naar ongeveer 3maanden volledig verkleurd! tis gewoon een hele andere kleur geworden fijn ofniet! heb al n beetje gegoogeld en er zijn meer mensen die problemen hadden met neckermann en wehkamp... Vaak was daar niets aan te doen.. ooh heb net gebeld en ze stuurt me een klachtenformulier toe. Liefste wil ik mn geld terug maarja dat zal wel niet lukken tsss ben echt kwaad!
Ik heb alleen mijn kleding van Neckerman, maar doen ze helemaal niet moeilijk over als er iets niet goed is. Laatst had ik een broek besteld en die zat perfect. Na 3 keer wassen, was ie ruim een maat te groot. Heb ik 'm teruggestuurd en ik heb het geld teruggehad. Ik hoop dat ze dat ook zo doen bij je salontafel. Succes.
ik heb ook meubels van neckerman gehad eigenijk waren die gewoon goed alleen naar 2 jaar begon de zaaikant van de zitting van de eetstoel te scheuren. tja hopen dat ze wat voor je kunnen doen. het zijn leuke meubels vaak om mee te beginnen waar je niet zo lang mee doet want het is geen super kwaliteit.
ja dat vond ik ook leuke meubels om mee te beginnen! maar had niet verwacht dat de kleur al zo snel totaal anders zou worden. heb gister even gebeld en die vrouw aan de tel zei ook meteen: oh das niet de bedoeling dat het verkleurd! en ze stuurd me een klachtenforumulier toe. ben benieuwt, hoop dat ze bij mij ook niet moeilijk gaan doen! er is dus nog hoop!