Ben ik vandaag geweest... Wordt er op een gegeven moment omgeroepen.. Wil de heer .. uit Maassluis met spoed naar het Dijkzicht ziekenhuis.. uw vrouw heeft weeen. 45 minuten later.. meneer .. uit Maassluis graag met spoed naar het dijkzicht ziekenhuis uw vrouw is aan het bevallen! nog geen 15 minuten later.. meneer .. uit Maassluis gefeliciteerd met uw zoon! Uw vrouw heeft nog wel gevraagd of u na de wedstrijd naar het ziekenhuis wilt komen! Nou dat geloof je toch zelf niet hahahahah! Ik vond het behoorlijk komisch! Maar mijn man had zoizo niet weg gemogen hoor hahahahha!
Whahaha nou ja misschien was ze nog niet uitgerekend maar is ze vroeger bevallen zou ook nog kunnen natuurlijk.
Nou ja zeg! Wel of niet een voetbalfan. Als je toch 60 minuten hebt om van het stadion naar het ziekenhuis te komen, lijkt het me toch dat deze man echt heel bewust voor zijn voetbalwedstrijd gekozen heeft. Niet normaal... die kwam er bij mij toch niet hendig meer in... Groetjes, Josien
Jeetje zeg... dat vind ik toch best wel erg Dat had mijn vriend mij niet moeten flikken! Gelukkig houdt hij absoluut niet van voetbal
zo dat had ik echt niet leuk gevonden idd! maar ja je hoort idd niet altijd alle berichten zegt mijn man....
Nou ja zeg! Gelukkig is die van mij geen voetbalfan... zou ie echt niet moeten proberen! Ze zal toch ook wel andere manieren van contact leggen geprobeerd hebben.... als je de wedstrijd zo belangrijk vindt....
Nah, beetje rare reacties geven jullie hoor Misschien was die vrouw in kwestie nog lang niet uitgerekend en vond ze het op dat moment prima dat haar man een middagje naar een voetbalwedstrijd ging? Dat kan toch. Jullie mannen blijven toch ook niet thuis van hun werk of gaan misschien wel eens even de stad in of naar een vriend als je bijna uitgerekend bent? Als je dan ineens weeen krijgt en je kind binnen een uur geboren wordt is hij hoogstwaarschijnlijk ook niet op tijd in het ziekenhuis. Typisch weer een gevalletje van meteen je conclusies trekken over een situatie waar je verder helemaal niet van op de hoogte bent..
Mijn man zegt het net,die was vanmiddag in de kuip Hij zei er gelijk achteraan wel gelukkig dat het nog 2-2 geworden is anders had hij waarschijnlijk een hele slechte dag. Geboorte van je kind gemist en dan ook nog verloren. Maar ben het met loetje eens je kan toch niet weten of die vrouw al uitgerekend was of niet en ze zullen het wel goed besproken hebben.
Tuurlijk kan het dat ze te vroeg begonnen is maar Rotterdam naar Maassluis valt wel mee en als ze in het ziekenhuis ligt dan ligt ze wel in Vlaardingen waarschijnlijk dus dan zit hij er helemaal zo. Ik zou als ik een vent was die van me vrouw zou houden in iedder geval even bellen