Getromboseerde aambeien

Discussie in 'De lounge' gestart door MinnieJ, 17 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MinnieJ

MinnieJ Niet meer actief

Hier heb ik gelukkig nu geen last meer van:)!!!

Maar oh wat heb ik pijn geleden na de bevalling...:( De knip viel daarbij in het niks

Nu vroeg ik me af (ik hoop dat ik het hier goed plaats) of je daarna als het dus eenmaal weer goed is er verder nog iets mee moet doen..? Ik heb nog steeds aambeien voel ik.. maar ik heb er geen last van, ze doen geen pijn. Maar ik vind het idee dat er iets zit wel heel onprettig. Ik las alleen dat als je het weg laat halen dat je dan weer met wondjes komt te zitten. Dus wat zijn er verder voor opties?

En komt zoiets snel terug of is dat alleen tijdens een bevalling door het enorm harde persen dat ze getromboseerd raken?

2. MinnieJ

MinnieJ Niet meer actief

3. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

Ik las aardbeien :(

Geen verstand van aambeien gelukkig..

4. Delta

Delta Niet meer actief

Ik had het ook heel erg na de bevalling. Nu heel soms nog als ik moeilijk naar de wc kan. Dan komt er weer eens 1, die inderdaad geen zeer doet. Maar gaat ook wel weer weg als ik niet te hard pers tijdens de grote boodschap haha. Ik moet er niet aan denken ze weg te laten halen brrr....

Misschien nog even wat tijd geven? Dat het vanzelf nog weg gaat..

5. Jo85

Jo85 Niet meer actief

Vanzelf weggaan doet het niet.
    Het is uitgezakt slijmvlies wat uitgezakt zal blijven.
    Echt definitief weg laten halen is de beste oplossing.

6. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Een vriendin van me gaat ze volgende week laten verwijderen, ze krijg er laatst steeds meer last van (haar jongste is overigens 4 jaar).

7. Purified

Purified Fanatiek lid

28 mrt 2013
    1.223
    1
    0
    Mijn huisarts doet er niks aan tot je er echt pijn/last van hebt. Ook niet als ze getromboseerd zijn. Ik heb het ook gehad, Lekkere paarse/blauwe enge kleur. Kan gewoon ook weer normale aambeien worden dus..

8. Mowtom

Mowtom Fanatiek lid

22 aug 2006
    3.530
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster kdv
    Omg eindhoven
    Hahaha ik las ook getromboseerde aardbeien, ik dacht wat is dat nu weer hahaha....

Nee sorry ook geen ervaring mee...

9. janna76

janna76 Fanatiek lid

8 nov 2008
    1.412
    0
    0
    huis mamma en boerin
    drenthe
    Zelf heb ik aambeien laten verwijderen. De ingreep. Ja genant. Want je ligt natuurlijk met je benen wijd en je bibs bereikbaar om het netjes te zeggen. En ze gaan van te voren je darmspoelen natuurlijk. (Klisma?) Maar de ingreep zelf? Geen centje pijn. Heb er noooit spijt van gehad. Ze hebben ze allemaal in een keer verwijderd.

groetjes Janna

10. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    Waarom lees ik altijd aardbeien bij het woord aambeien. Dacht ff aan een heerlijk gerecht :) maar dit is toch heel wat anders.

Als je ze weg wilt hebben is weg laten snijden toch de beste optie. Geb van vriendin vernomen dat de pijn echt minimaal is en de voorbereiding etc erger was ( klysma etc)

11. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.339
    141
    63
    Twee dagen na bevalling op huisartsenpost gezeten,ze hebben t verdoofd en open gesneden maar heb paar dagen niet kunnen zitten

12. Trisha1981

Trisha1981 Bekend lid

27 feb 2009
    841
    1
    0
    Eindhoven
    Na mijn bevalling vraag ik meteen aan mijn huisarts en briefje om de boel netjes te laten maken. Ik vind het niet prettig dat er vanalles hangt wat er niet hoort. Of het pijn doet geen idee, maar mijn besluit staat vast :) Ik heb er nu in ieder geval geen pijn meer aan.

13. MinnieJ

MinnieJ Niet meer actief

Ja haha waarom doen ze dat eigfenlijk niet meteen, je wordt al geknipt en gehecht en weet ik veel wat, help me daar dan ook meteen even vanaf zeg als je toch bezig bent:p

14. raspberry

raspberry Niet meer actief

Hier werd het na de bevalling nog even erger, voordat alles weer tot rust kwam. De huisarts zei hier dat ze er niets aan doet, maar ik zou zelf onderhand vanwege hygieneredenen toch echt wel de boel weg willen laten halen. Binnenkort dus nog maar eens even overleggen.

De boel is bij mij trouwens wel open gesneden, zodat de stolsels eruit konden, om alles tot rust te krijgen.

15. MinnieJ

MinnieJ Niet meer actief

Oh arme jij wat moet dat pijnlijk zijn geweest!!

Jq dat zijn precies de redenen dat ik het ook wil doen. Ik stel t alleen telkens uit. Pff wat gaat je lijf erop achteruit he haha..zit nu ook met carpaal tunnel syndroom klachten die alweer terug zijn..

16. Trisha1981

Trisha1981 Bekend lid

27 feb 2009
    841
    1
    0
    Eindhoven
    :D:p:)

17. raspberry

raspberry Niet meer actief

Hou op, schei uit. We moeten wel heel veel van onze kids houden, dat we dat allemaal gewoon maar voor lief nemen....
    #dathaddenzemeweleenseerdermogenvertellen.... ;)

18. MinnieJ

MinnieJ Niet meer actief

nou inderdaad niemand heeft over die gênante problemen..eigenlijk in dat opzicht valt de bevalling in het niets omdat de andere klachten langer aanhouden

Deel Deze Pagina