nou leuk hoor...

Discussie in 'De lounge' gestart door NoukjeTygo, 24 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. alamea

alamea Fanatiek lid

15 jan 2013
    1.270
    0
    0
    Ik had er ook zo eentje, en daar heb ik dus mee gekapt want ik pikte het niet meer.

2. debke83

debke83 Fanatiek lid

24 jun 2008
    3.588
    0
    36
    Beek-Limburg
    Hier ook een super gezellige man.
    Ben blij als kerst om is bleh

3. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Wat een horken zeg!! Ik zou een pittig gesprek aangaan!!

4. dorisn

dorisn Fanatiek lid

2 jun 2007
    4.319
    37
    48
    ede
    Hier komt het dit jaar ook niet goed met kerst.
    Mn man en ik zijn beide aan het opknappen van een longontsteking en we zitten elkaar behoorlijk in de weg. (Manlief is al een maand ziek thuis)
    Voor de kids is het ook niet makkekijk geweest de afgelopen maand en die zijn dus ook lekker dwars (wat ik heel goed begrijp).
    Ik heb gewoon behoefte aan rust, gewoon even niks hoeven en geen vragen en gezeur.
    Na kerst deze negatieve cirkel doorbreken en deze sfeer ombuigen naar een gezellige sfeer.

sterkte

5. Juul75

Juul75 VIP lid

8 apr 2010
    12.091
    7.843
    113
    Mijn ouders kwamen gistermiddag spontaan langszeilen en toen hebben we heerlijk geborreld :D man kwam thuis van zijn werk en borrelde mee. We zijn allebei niet zo van de kerstfilms en zo, dus daarna kill bill vol. 2 opgezet, het toppunt van kerst hahaha :)

Gelukkig is ml we heel lief hier, ik zit er een beetje doorheen qua drukte en werk en nu leek mijn moeder gisteravond na het bezoek aan ons alweeropgenomen te zijn met verdenking trombose of pericarditis. Dus misschien verplaatsen we kerst wel naar het ziekenhuis, als ze er niet op tijd uit is. Ml doet nu dus de kinderen en ik sip op de bank :)

Deel Deze Pagina