Pff jeetje Winnie, ben er helemaal stil van! kan me goed voorstellen dat je droom in ene in duigen valt! Voor een ander is het heel makkelijk om te zeggen kop op en blijf positief, maar voor jou /jullie is dat heel moeilijk! Ik duim met heel mijn hart dat het allemaal goed komt en mocht het zo zijn dat het via IVF moet, dan hoop ik dat jij/jullie snel zwanger zijn van een gezonde baby! Denk aan jullie! Knuffel Ief
Meiden echt super om zo te lezen dat jullie aan ons denken en voor ons duimen. Wij krijgen hier veel kracht door om posotief te denken over het nieuws liefs winnie en aanstaande man
Nou meiden ik ben vandaag weer begonnen met werken en we zullen zien hoe het zal gaan. Het duurt echt te lang hoor om te w8 tot 21 februari voor de uitslag bekend is. Nou we duimen nog maar even door Liefs winnie en aanstaande man
Ik weet niet wat ik moet zeggen ik wens jullie heel veel sterkte de komenden tijd en hopen op een goede uitslag in feb dikke digi knuf
hey meissie en natuurlijk ook je aanstaande man... ik wil jullie een dikke knuffel sturen en heel veel sterkte wensen.. hopelijk gaat het werken je een beetje goed af dan heb je tenminste een klein beetje afleiding... veel sterkte dikke knuff wiesje
kreeg tranen in me ogen meid wat vreselijk kan me voorstellen dat je wereld instort ik kan eigenlijk niks zeggen behalve dat ik altijd een luisterend oor heb meis
Nou meiden de uitlsag komt steeds dichter bij 21 februari hoop zo dat het goed is want kan niet meer wachten. Nog steeds niet ongi geworden snap er echt helemaal niets van. Heb wel wat afleidingen gehad en nu dat we gaan trouwen zijn we daar heel veel mee bezig dus dat is wel een goed iets De rest moeten we toch afwachten meer kunnen we echt niet doen dat is nou net het ergste van alles dat wachten Liefs winnie en aanstaande man
ik moet voor een nieuwe ronde gaan....ben vanmorgen erg genoeg ongesteld geworden Hoop volgende ronde meer geluk