Digitale Camera?

Discussie in 'De lounge' gestart door Channie, 28 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Channie

Channie Fanatiek lid

13 okt 2005
    4.149
    0
    0
    Hallo damens,

Weten jullie waar ik een digitale camera kan kopen of nou beter gezegd
    waar die in de aanbieding is ? Ik wil er niet meer als 100 euro voor betalen. Het hoeft geen super camera te zijn gewoon 1 die wel een beetje mooie foto's maakt.

Groetjess

2. djara

djara Fanatiek lid

12 apr 2005
    2.675
    0
    36
    begeleidster
    makkum (fr)
    kijk eens bij de mediamarkt...of de kijkshop. die heeft ook vaak leuke aanbiedingen met camera's..... vooral even de op = op vitrine in de gaten houden.....

3. Niet meer actief

kijkshop..bcc..the block..It's..de harense smit..volgens mij heeft blokker ze ook wel..
    Zijn zat winkels die ze verkopen..maar waar ze in de aanbieding zijn geen idee..

4. Niet meer actief

heb ff voor je gekeken bij kijkshop..daar is de goedkoopste 109,00

5. Niet meer actief

Bij BCC heb je er al 1 voor 89,95..
    Zou gewoon ff op websites kijken van de winkels..

6. Niet meer actief

7. Niet meer actief

Volgens mij bij de blokker 99 euri

8. Channie

Channie Fanatiek lid

13 okt 2005
    4.149
    0
    0
    Meiden bedankt :) dan heb ik nog een vraagje
    hoeveel megapixels moet een camera toch wel hebben en waar moet ik een beetje op letten met het kopen van een camera?

9. Niet meer actief

Bij Bol.com hebben ze ook mega veel camera's en een heleboel tot 100 euro.Daar staan ook uitgebreide beschrijvingen bij.
    En je kunt netjes achteraf betalen.

Liefs Nies

10. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    ik zou toch zeker wel voor 3 tot 4.0 megapixels gaan.
    ik heb er een aantal jaren geleden eentje gekocht op marktplaats. is me zeer goed bevallen, en het was een bekend merk.
    nu hebben we toch gekozen voor een wat duurdere, met meer pixels, en meer zoom, zowel optisch als digitaal. dit ook in verband met vakantie.

11. Niet meer actief

hoi ik zou zeker gaan voor 4 tot 5 megapixels, en niet te vergeten een digitalezoom+optische zoom. Ik heb er 1 gekocht op marktplaats van de week en die was 47 euro + verzendkosten Echt een goed ding je kunt het ook proberen op Ebay.
    groeten van jennie72

12. Channie

Channie Fanatiek lid

13 okt 2005
    4.149
    0
    0
    Hoi damens heb er vandaag 1 bij de blokker gehaald voor 50 euro. Met 5 megapixels :)

Deel Deze Pagina