Hallo damens, Weten jullie waar ik een digitale camera kan kopen of nou beter gezegd waar die in de aanbieding is ? Ik wil er niet meer als 100 euro voor betalen. Het hoeft geen super camera te zijn gewoon 1 die wel een beetje mooie foto's maakt. Groetjess
kijk eens bij de mediamarkt...of de kijkshop. die heeft ook vaak leuke aanbiedingen met camera's..... vooral even de op = op vitrine in de gaten houden.....
kijkshop..bcc..the block..It's..de harense smit..volgens mij heeft blokker ze ook wel.. Zijn zat winkels die ze verkopen..maar waar ze in de aanbieding zijn geen idee..
Meiden bedankt dan heb ik nog een vraagje hoeveel megapixels moet een camera toch wel hebben en waar moet ik een beetje op letten met het kopen van een camera?
Bij Bol.com hebben ze ook mega veel camera's en een heleboel tot 100 euro.Daar staan ook uitgebreide beschrijvingen bij. En je kunt netjes achteraf betalen. Liefs Nies
ik zou toch zeker wel voor 3 tot 4.0 megapixels gaan. ik heb er een aantal jaren geleden eentje gekocht op marktplaats. is me zeer goed bevallen, en het was een bekend merk. nu hebben we toch gekozen voor een wat duurdere, met meer pixels, en meer zoom, zowel optisch als digitaal. dit ook in verband met vakantie.
hoi ik zou zeker gaan voor 4 tot 5 megapixels, en niet te vergeten een digitalezoom+optische zoom. Ik heb er 1 gekocht op marktplaats van de week en die was 47 euro + verzendkosten Echt een goed ding je kunt het ook proberen op Ebay. groeten van jennie72