mijn man heeft vanwege teelbalkanker nog maar 1 bal.zn lympfeklieren zijn bestraald,en de zaadkwaliteit zou weer zoals vanouds zijn. we moesten toen wel een half jaar wachten(maar dt was geen probleem aangezien we toen nog geen kinderen wilde) toch blijft bij mij wel een beetje de angst,zijn nu bezig in ronde 5 vraag me af of er niet minder zaadcellen zijn als dat er 2 ballen zijn. heb je dan ook de helft minder kans op n zwangerschap?
he wat een naar iets... Ik begrijp je denkwijze echter wel. Een medisch antwoord kan ik je niet geven maar is zijn zaad niet gecontroleerd achteraf? Ik dacht dat je eigenlijk gewoon even veel kans hebt met 1 bal... Dacht dat dit ook geldt voor 1 eierstok... Vraag het anders eens na bij jullie Huisarts.
ik sluit me aan bij ninetje, ik denk dat er dan gewoon wat minder concurrentie onder de zwemmertjes is qua wie het eerst bij het ei is.. het gaat om de kwaliteit en niet om de kwantiteit lijkt me.. je ha vragen lijkt me ook een goed idee of misschien de verloskundige op dit forum?
Mijn man is geboren met 1 bal. We hebben al een kindje en gaan nu voor een 2e. Dus zwanger worden is zeker mogelijk.
Hoi Marina, Ik ben ook een echtgenoot van een ex- kankerpatient. Leuk om er meer tegen te komen op dit forum. Buiten dat. Mijn man heeft ook maar 1 bal. Het blijkt dat die ene bal de functie van de andere over gaat nemen en dat het niets ten onder doet aan de zaadkwaliteit. Groetjes Nadia