tandjes

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door angel1984, 18 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. angel1984

angel1984 Lid

31 aug 2006
    44
    1
    0
    bediende
    schilde
    hey iedereen,

zou het kunnen dat mijn kindje van 10 weken al tandjes begint te krijgen? ze is namelijk de laatste week lastiger dan normaal en weent heel veel en heeft dan altijd haar 2 handjes in haar mondje en ik vraag me af of dit al tandjes kunnen zijn? Iemand ervaring?

Groetjes

Angel

2. Niet meer actief

ik heb nog nooit gehoord dat een kind van 10 weken al tandjes krijgt,dus ik denk het niet.mijne is 15 maanden heeft nu 4 tanden boven,4 onder,en krijgt rechtsboven zijn eerste kies,...10 weken lijkt me heel onwaarschijnlijk

3. Fleur1

Fleur1 VIP lid

14 apr 2006
    5.068
    0
    36
    kun je aan het tandvlees iets zien als het vuurrood en wat opgezet is zou het makkelijk kunnen. Er worden zelf baby's geboren met tanden

4. Niet meer actief

en toch gebeutt niet vaak,10 weken is echt abnormaal vroeg voor zoiets

5. angel1984

angel1984 Lid

31 aug 2006
    44
    1
    0
    bediende
    schilde
    onderaan heeft ze een klein bultje op haar tandvlees met een witte schijn...

6. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Lijkt me erg vroeg, maar het kan zeker! Er zijn ook beebs die met tandjes geboren worden, komt niet vaak voor maar de mogelijkheid is er wel... Gewoon even in de gaten houden, je kan het toch niet tegenhouden of wat dan ook!

7. Natascha30

Natascha30 Fanatiek lid

4 okt 2006
    2.157
    0
    0
    Twente
    indd komt zelden voor maar het kan wel

8. ramona

ramona Fanatiek lid

9 mrt 2005
    1.200
    2
    0
    Huismama
    Zundert
    Ja hoor kan zeker onze rick had het ook die was 9 weken en toen kreeg hij zijn eerste tandje door

9. MamaDenise

MamaDenise Fanatiek lid

21 jan 2006
    3.478
    1
    0
    Oosterhout(nb)
    Heb zelfs gehoord dat er heeeeeel zelden kindjes geboren worden met een tandje :confused: dus het zou kunnen.
    Het is wel erg vroeg maar zeg nooit nooit.
    Lieve deed met 2 maanden ook dr handjes in dr mondje en bijten en zeveren maar kreeg pas veel later echt tandjes.
    Hoeft dus nog lang niet te betekenen dat het tandjes zijn.
    Kan vanalles zijn!

10. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    op het cb zeiden ze tegen mij zodra ze gaan kwijlen en de handjes in de mond stoppen duurd het nog ongeveer 2 maanden voor de tandjes komen.

11. Veraenroy

Veraenroy Fanatiek lid

2 apr 2006
    3.019
    0
    0
    Het zou kunnen.
    Maar Jelina begon met 4 maanden te kwijlen en handjes in de mond, maar kreeg pas met 9.5mnd haar eerste tandje!

12. Natascha30

Natascha30 Fanatiek lid

4 okt 2006
    2.157
    0
    0
    Twente
    hier met 4 maanden kwijlen rode wangen kauwen overal op
    en met 5 maanden al 3 tanden (in 1 week doorgekomen)

13. anita26

anita26 Actief lid

1 okt 2006
    118
    0
    0
    pedagogisch medwerker
    delft
    met vier maanden ontwikkelen zich de speekselklieren is mij verteld. Dat is vaker de reden van het vele kwijlen, bijten en knauwen dan de tandjes die door komen op die leeftijd. Maar zoals al door velen gezegd: tandjes kunnen dan in uitzonderlijke gevallen ook al doorkomen. Je doet er niks tegen. Ze komen vanzelf!

14. Lisette28

Lisette28 Fanatiek lid

21 feb 2006
    1.439
    1
    0
    Delft
    kan maar baby's sabbelen ook op hun handjes als ze kramp hebben.

15. patje

patje Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.923
    0
    0
    overijssel
    Het kan heel erg goed, femke kreeg ook met 7 weken haar eerste tanmdje door om net zo goed weer als sneeuw voor de zon weer te verdwijnen, en met 4 mnd weer exact hezelfde! de HA heeft zelf gezien dat het een tandje was en nu is ie weer weg.
    Ik had zelf na 2 dagen ook al een tandjemaar die tandjes zijn niet sterk en vallen er vanzelf weer uit na een paar weekjes! Het kan dus wel, en voor hetzelfde geld zijn het wel echte melktanden.

Deel Deze Pagina