hey iedereen, zou het kunnen dat mijn kindje van 10 weken al tandjes begint te krijgen? ze is namelijk de laatste week lastiger dan normaal en weent heel veel en heeft dan altijd haar 2 handjes in haar mondje en ik vraag me af of dit al tandjes kunnen zijn? Iemand ervaring? Groetjes Angel
ik heb nog nooit gehoord dat een kind van 10 weken al tandjes krijgt,dus ik denk het niet.mijne is 15 maanden heeft nu 4 tanden boven,4 onder,en krijgt rechtsboven zijn eerste kies,...10 weken lijkt me heel onwaarschijnlijk
kun je aan het tandvlees iets zien als het vuurrood en wat opgezet is zou het makkelijk kunnen. Er worden zelf baby's geboren met tanden
Lijkt me erg vroeg, maar het kan zeker! Er zijn ook beebs die met tandjes geboren worden, komt niet vaak voor maar de mogelijkheid is er wel... Gewoon even in de gaten houden, je kan het toch niet tegenhouden of wat dan ook!
Heb zelfs gehoord dat er heeeeeel zelden kindjes geboren worden met een tandje dus het zou kunnen. Het is wel erg vroeg maar zeg nooit nooit. Lieve deed met 2 maanden ook dr handjes in dr mondje en bijten en zeveren maar kreeg pas veel later echt tandjes. Hoeft dus nog lang niet te betekenen dat het tandjes zijn. Kan vanalles zijn!
op het cb zeiden ze tegen mij zodra ze gaan kwijlen en de handjes in de mond stoppen duurd het nog ongeveer 2 maanden voor de tandjes komen.
Het zou kunnen. Maar Jelina begon met 4 maanden te kwijlen en handjes in de mond, maar kreeg pas met 9.5mnd haar eerste tandje!
hier met 4 maanden kwijlen rode wangen kauwen overal op en met 5 maanden al 3 tanden (in 1 week doorgekomen)
met vier maanden ontwikkelen zich de speekselklieren is mij verteld. Dat is vaker de reden van het vele kwijlen, bijten en knauwen dan de tandjes die door komen op die leeftijd. Maar zoals al door velen gezegd: tandjes kunnen dan in uitzonderlijke gevallen ook al doorkomen. Je doet er niks tegen. Ze komen vanzelf!
Het kan heel erg goed, femke kreeg ook met 7 weken haar eerste tanmdje door om net zo goed weer als sneeuw voor de zon weer te verdwijnen, en met 4 mnd weer exact hezelfde! de HA heeft zelf gezien dat het een tandje was en nu is ie weer weg. Ik had zelf na 2 dagen ook al een tandjemaar die tandjes zijn niet sterk en vallen er vanzelf weer uit na een paar weekjes! Het kan dus wel, en voor hetzelfde geld zijn het wel echte melktanden.