Nou moe,wat een raar lichaam heb ik toch!help

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door -, 23 jul 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

raar maar waar,ik dacht we kunnen veder met de volgende ronde. :(
    dis is nieuw voor mij maar ik ga naar wc vanavond en vind daar een raar soort propje, heel gek zag het eruit. Daarna bjij het afvegen tweede papiertje wat donker rood bloed,meer bruin bloed met slijm ,sorry voor de praat ;) daarna weer naar de wc,gegaan en toen inneens weer wat bloed ben ik soms nog ongie? dat heb ik nog nooit meegemaakt dat het twee dagen weg was en nu inneens weer terrug?of zit er vanbinnen een wondje of zo? :cry: ik vind dit heel gek snap er niets meer van!raar als het aanhoud ga ik naar de H.A. :rolleyes: wie kan me helpen????????
    groeten jennie72

2. twinny

twinny Fanatiek lid

4 jul 2006
    2.822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    Hoi jennie

Ik weet niet goed wat het bij jou te betekenen heeft. Kan alleen delen dat mijn ongies vaak ook raar verlopen. Dan denk ik dat ik er bijna van af ben en dan opeens heb ik bij het afvegen weer boel slijmig bloed/bruin op mijn papiertje...... Het echte constante ongi is hier meestal 3 dagen en dan volgt de afbouw......

Sterkte en anders zeker ff naar de HA

grtjs
    Twinny

3. Mirre

Mirre Fanatiek lid

4 jul 2006
    4.173
    4
    0
    Zwijndrecht
    Jennie,

Ik heb het ook gehad, maar ben daarna wel zwanger geworden...helaas is de zwangerschap niet goed gegaan/op een miskraam uitgelopen.
    Misschien is het toeval geweest bij mij, maar ik had het in mei..paar dagen ongesteld, 2 dagen weg en toen was het er weer 3 dagen :(
    Vreemd hoor! Kan er ook geen verklaring voor geven.
    Ik denk hetzelfde soms als jij " wat een vreemd lichaam heb ik toch"...

Groetjes, Mirre

4. Niet meer actief

Hai twinny en Mirre bedankt voor jullie reacties,je gaat de meest gekke dingen denken. Bij mij is weg ook echt weg. :cry: wat erg van je miskraam Mirre hoop niet dat dat bij mij ook zo is. Heel vreemd allemaal.
    Ik vertrouw het niets en ga toch Dinsdag even naar de HA.
    Ik werd het afgelopen Dinsdag avond. En duurt altijd 3 dagen.?????
    Daarom begrijp ik er niets van. Een innestelling is uitgesloten.Dus ja denk aan een wondje van binnen. Gissen en maar gissen en intussen maak ik me zorgen. :cry: groeten jennie72

5. Niet meer actief

Hallo,sorry dat ik zo zeur maar jullie zijn de enige aan wie ik het kan vragen. Ik heb ook wat buikpijn,ik maak me grootte zorgen hoop dat het meevalt :( ;) het zal wel goed zitten dat hopen we dan maar je lichaam is maar een raar ding.
    groeten jennie72

6. Niet meer actief

Hai straks om 10 uur naar de HA,ik blijf maar bloeden,maak me grote zorgen. Misschien zijn het mijn nieren weer.nierbekkenonsteking bijv.
    Of toch een miskraam, wie weet was ik toch wel zwanger,bang echt bang. :cry: :cry: weet niet wat ik hier van moet denken. Hopen maar dat het meevalt. iK LAAT HET JUliie weten
    groeten jennie72

7. jody

jody Bekend lid

13 mei 2006
    840
    0
    0
    groepsleerkracht
    Hoi Jennie,

Als ik het zo lees zou het ook een vroege mk kunnen zijn.....
    Ik hoop voor je dat het er gewoon bij hoort en dat de ha duidelijkheid kan geven!! succes!!! ;)

8. Terese

Terese Fanatiek lid

Ik ben ook erg benieuwd wat de HA zegt. Sterkte Jennie

9. Niet meer actief

Hai bedankt meiden, ik kom er net vandaan. Hij heeft een inwendig onderzoek gedaan en daarbij kon hij zien dat er bloed uit de baarmoeder kwam. :cry: hij vond het ook raar maar zei dat het waarschijnlijk wel mee viel. Hij vond het wel nodig om HCG te laten prikken. Om te kijken of dat ik zwanger ben maar heb er geen goed gevoel over. Maak me echt hele grote zorgen. Snap er niets meer van???????????????????????? :(
    Ben het spoor bijster. Ik ben al ongie vanaf mijn 12e en dit heb ik nog nooit meegemaakt. O ik hoop zo dat ik gewoon zwanger ben. En geen miskraam krijg hij heeft weer laten onderzoeken op Clamydia. En een uitstrijkje laten doen. :cry: ik weet het gewoon niet meer. Dan nog kan het HCG te laag zijn nu.En dat er maar 2 uitkomt terwijl je wel zwanger bent. Help!!!voel me heel onzeker en bang.
    Groeten jennie72

10. Terese

Terese Fanatiek lid

Meid, maak je niet al te druk. Laat het op je afkomen, want misschien valt het achteraf allemaal mee en dan heb je je voor niets druk laten maken.

Sterkte in ieder geval!

11. Ninetje

Ninetje Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.868
    0
    0
    Als er 2 uitkomt wat hcg betreft ben je zwanger of zwanger geweest meis...

Dat soort van propje wat je verloor..hoe groot was dat en hoe zag dat eruit?

Ik heb nl zelf ook een miskraam gehad en had geen idee dat ik zwanger was want ik was gewoon aan de pil. Ik was overtijd en begon toen te bloeden na een week..bruin was het en het hield 21 dagen aan.

Ik snap alleen niet goed dat het zo kort na je menstruatie gebeurt...het lijkt me als het een miskraam was geweest dat je dan toch niet eerst een gewone menstruatie krijgt?

Wanneer mag je bloed prikken en hoelang duurt het voordat je de uitslag krijgt?

Ik had het nl toen binnen een uur. De dag ervoor bij de dok positief getest en diezelfde dag al geen hcg meer in het bloed te ontdekken.

Jees meis ik snap dat je in spanning zit!

Probeer snelle uitslag te eisen!

Liefs Ninetje

12. Niet meer actief

Hai ninetje,was is dit vervelend zeg!! ik kom net er vandaan van het ziekenhuis ze hebben bloed geprikt. Maar dat bloedprikken was een half jaar geleden ook al gebeurd omdat ik het niet vertrouwde,en toen kwam er 2 uit en er werd mij verzekerd dat ik niet zwanger was aangezien je een HCG waarde moet hebben van 10. Maar nu je het zegd begin ik daar aan te twijfelen aangezien je een waarde van 0 zou moeten hebben lijkt me om niet zwanger te zijn. :cry: dat propje zag er wat bruin uit en het plakte nu ga ik steeds naar de wc en verlies wat bloed met slijm. Ik snap er niets meer van!!!!!!!!!!het propje was klein. O men wat een ellende!!! :evil: :evil: :evil: kan het eitje zich niet later hebben gaan innestellen? of is daar nu mee bezig?ik weet niet meer wat ik er van moet denken! Kan dat eigenlijk wel? nou ja er zal wel een logische verklaring voor wezen maar belde net de CB lijn om het uitteleggen en die vrouw zei ook dat het niet klopt. Ben ik weer mooi klaar mee!
    groeten jennie72 :rolleyes: :cry: :( :(

13. Bibi78

Bibi78 Fanatiek lid

25 mei 2006
    1.516
    0
    0
    omgeving Rotterdam
    Heel veel sterkte meid, hoop dat je snel duidelijkheid hebt.
    liefs,
    Bibi

14. lot

lot Actief lid

21 feb 2006
    401
    0
    0
    grafisch ontwerper eigen bedrijf
    Brabant
    hoi jenny, ik las je verhaal en ik kan er dan niets aan doen dat ik het weer heel nuchter bekijk. Zou het niet kunnen dat je misschien een verzamelingetje bloed hebt gehad die voor een tijdelijke opstopping gezorgd heeft.

Wanneer het echt een vruchtje geweest is was het niet sterk genoeg om te overleven en dan is het misschien wel beter om te denken dat het gewoon een tweede fase ongi is.

succes

15. Ninetje

Ninetje Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.868
    0
    0
    Hoihoi!

Jah supervervelend!
    Hoelang duurt het voor je de uitslag krijgt?

Lijkt me dat je, als je niet zwanger bent er ook geen hcg behoort te zijn maar goed.

Als ik heel eerlijk kijk naar mijn miskraam...was ook bloed met een soort stolsels, welke kleur heeft het bloed?

Liefs Ninetje

16. Niet meer actief

Hallo ik hoop de uitslag snel te hebben, maar weet niet precies wanneer.
    Het is roze met wat rood erbij van kleur en het plakt. Ik denk niet dat het een opstopping is geweest, want hij heeft vanbinnen gekeken en het sijpelde gewoon naar beneden. :oops: tweede fase ongie heb ik nog nooit van gehoord sorry hoor :oops: ik heb geen stollsels gelukkig maar goed is afwachten maar zit in de spanning ja. ;)
    We zien het wel weer!
    groeten jennie72

17. Ninetje

Ninetje Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.868
    0
    0
    idd afwachten meis..meer kun je niet echt doen..

knuffie!

18. twinny

twinny Fanatiek lid

4 jul 2006
    2.822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    hoi jennie

Tjee wat een toestanden allemaal. Vind goed dat de HA het nu ff allemaal onderzoekt.
    Ik duim voor je dat er een duidelijke uitslag komt en je snel weer wat geruster zult zijn.......

grtjs
    Twinny

19. Ninetje

Ninetje Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.868
    0
    0
    Heb je al een uitslag jennie??

Liefs Ninetje

20. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    Veel sterkte met wachten jennie!

Ik hoop voor je dat het een 2e ongie is, als dit al kan?!

Knuffel van Neia

Deel Deze Pagina