Nou moe,wat een raar lichaam heb ik toch!help

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door -, 23 jul 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    Jeetje Jennie wat een onzekerheid, heeft de HA niet gezegd wat het zou kunnen zijn? Laten ze je trouwens over 3 dagen weer bloed prikken? Als je een Mk hebt gehad kan je nog steeds hcg in je bloed hebben, na 3 dagen zou het hcg flink gestegen moeten zijn en zou dat betekenen dat je zwanger bent. Zou het misschien ook niet een cyste kunnen zijn?

2. Niet meer actief

Hai allemaal,ik vind het zowiezo bizar allemaal :evil: ik ben vorige week toch gewoon ongie geworden dus ja technisch gezien ben je dan niet zwanger maar ja ????het gekke is ook dat beetjes zijn en dan weer even sstopt,en nu is het weer gestopt maar ja dat gaat straks wel weer beginnen vrees ik. dat is de hele dag al zo. Ik weet niet of dat het een cyste is hij heeft niet gezegd wat het kan zijn hij voelde wel aan mijn buik en vroeg ofdat de gyno vorige keer heeft gekeken naar zwangerschap ik dacht van niet alleen of dat ik al een ei had maar niet naar mijn baarmoeder :cry: We gingne toen kijken of dat ik een ei had inv met mogelijke P.C.O. Dat ei was er wel degelijk. Ik vind het toch gek dat hij dat vroeg want zei ook dat mijn buik gespannen aanvoelde.
    :rolleyes: :rolleyes: Groeten jennie72 voel me nog steeds erg onzeker hierover

3. Niet meer actief

Oja nog wat als er nog geen of weinig HCG aanwezig is dan komt die bloedtest ook hard aan want dan zou er te vroeg getest zijn en een te lage consentratie HCG aawezig zijn dan weet je toch eigenlijk nog niets?of ik heb het mis maar ja.groeten jennie72 :oops:

4. smoekie

smoekie VIP lid

7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    balen meid, hoe lang duurt het voor je je uitslag krijgt??

ik krijg woensdag (na 3 wkn) de uitslag van het onderzoek, tijdens het onderzoek (inwendig kijken met eendebek) zag ie al dat ik ontzettend veel bloedde terwijl ik de week ervoor mijn menstruatie had gehad, hij wist ook niet waar het door kwam, hij dacht dat het mischien een innesteling was omdat ik de week ervoor mijn eisprong had gehad, dat kon ie nog mooi zien op de echo ook, maar verder had ie er geen verklaring voor en moest ik de uitslag van de uitstrijkjes, en kweekjes afwachten, toen hij die eendebek eruit haalde zat de hele onderkant van de eendebek vol met bloed, en daar schrok ikzelf ook van...

vorige week maandag was ik 's avonds bij mijn moeder om haar te helpen met haar spullen, en ineens kreeg ik ontzettende krampen, en was het net of ik (niet zo smakelijk) iets naar beneden voelde lopen,en ja hoor, op de wc zag ik dat ik helemaal onder zat :(

volgende dag assistente van de gyn gebeld, maar die zei na overleg met de gyn dat hij nu ff niks kon doen en eerst maar even de uitslag af te wachten van de onderzoeken omdat hij aan de binnenkant niks verontrustends kon vinden...en ja met dat soort dingen ga je je de raarste dingen in het hoofd halen, 2x een positieve test, 2x een negatieve...volgens de ha kon het ook nog zijn dat het tijdens het onderzoek (dag van eventuele innesteling) mis is gegaan, zoveel dingen waarvan je denkt &%*&%$#@ dit schiet oook niet op...

nu woensdag maar ff uitslag afwachten voor mijn uitslag (bel morgen ook om te vragen of ie toevallig al binnen is)

lees graag wat bij jou de uitslag is meid..

groetjes

5. Niet meer actief

Hai Smoekie,ik dacht dat ik de enige was maar niet dus :oops: ook vervelend voor jou,maar denken ze dat je zwanger bent?het lijkt op mijn verhaal. :cry: maar ik ben ook bang dat er wat mis is gegaan met een innestelling of zo je gaat de meest gekke dingen denken inderdaad. :evil: Ik vind het heel moeilijk en dubbel want ik kan gewoon niet zwanger zijn. Omdat ik gewoon ongie ben geworden. :(: :evil: :evil: Nu is het bloed weg maar ben heel bang dat het weer terrug komt. Dat is al heel da dag zo N.M. Ik hoop voor jou dat je snel duidelijkheid krijgt want dat is voor jou ook beter want je word er gek van die onzekerheid. En die angst dat je toch zwanger bent en dat er wat mis is gegaan. Hij heeft ook die eendebek gebruikt en ook bloed gelukkig niet zo veel als bij jou. Hij kon er geen verklaring voor geven was pas nog naar de gyno gweest voor een follikelmeting daar was een mooi ei te zien maar ze heeft niet gekeken of dat ik zwanger was. ;) Hij vroeg er nog wel naar wat ik ook raar vond. Ik hoor het nog van je en wens je veel succes,groeten en liefs jennie72

6. Ninetje

Ninetje Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.868
    0
    0
    Hoihoi!

Als je zwanger bent dan komt er geen eitje meer...
    Dus als ze een mooi ei hebben gezien kon je toen niet zwanger geweest zijn meis...

Hoop dat je snel de uitslag hebt!

7. Niet meer actief

He, ninetje ja daarheb je gelijk in. Ben zenuachtig terwijl ik weet dat de kans klein is dat ik werkelijk zwanger ben maar goed je hoopt toch he? :oops: ik vind het doodeng om de uitslag te horen. Dan hoor je weer u heeft een uitslag waarde 2 of zo. Het kan ook technisch gezien niet.
    Mijn ventje is toch echt een schat zegd hij inneens gister tegen me ik zei ik zit zo vol van het eten zegd die inneens over 9 maanden ook hoop ik,begreep hem niet zo, ik hoop zo dat het zo is,dat je zwanger bent. Ik verheug me rop terwijl hij er normaal echt heel nuchter over is. Dit is de eerste keer dat hij zoiets zei. Lief he, hij zei ook het komt wel goed je zult het zien. ;) ik hoop eht dan maar dat bloedverlies is toch maf, het gaat weg en na eenpaar uur komt het weer net zo hard terrug. misschien een gesprongen bloedvat of zo.
    groeten jennie72

8. smoekie

smoekie VIP lid

7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    Tis bij mij niet zo dat ze denken dat ik in verwachting ben (of kan zijn) ik ben (reden is ff te lang om hier te schrijven) de laatste keer naar de gyn gegaan zodat ie ff wat onderzoeken kon doen, en tijdens de echo bleek mijn baarmoeder – eierstokken er mooi uit te zien evenals mijn baarmoederslijmvlies, hij kon op dat moment enkel dat heftige bloedverlies niet verklaren, en ook toen ik afgelopen week belde, dat ik ineens aan het bloeden was als een rund moest ik afwachten op de uitslag van de onderzoeken, ook zondag weer ineens heel heftig bloed, dus ik zat best wel in de zenuwen eerlijk gezegd.

Nu heb ik vanmorgen gebeld of de uitslag al binnen was, en ik heb gewoon voor jan *** zitten wachten, nu moet ik dinsdag weer terugkomen en gaat ie het opnieuw doen, want nu was het uitstijkje niet goed omdat er teveel bloedcellen inzaten :( ..

Zegt de assistente doodleuk, dan is het beter een afspraak te maken als u niet menstrueerd, ik weer tegen haar, ik had mijn menstruatie al achter de rug, en juist het overmatig bloeden kon de gyn niet verklaren, en ook de 2keren erna niet dus ik kan daar niets aan doen :(

Nou ja al met al weer dinsdag terug, en dan weer 3 wkn wachten op de uitslag :(
    Dus ik ben eigenlijk nog steeds niets wijzer geworden behalve dan dat ik steeds banger wordt dat er weer iets niet helemaal goed is, want constant blijven bloeden en soms zo hevig is zowieso niet goed….

Hoop voor jou dat jij in ieder geval sneller een goede uitslag krijgt dan ik, want ik kan weer 4 wkn in de zenuwen zitten :(

Heel veel succes meid, zal voor je duimen…

9. elfje

elfje Fanatiek lid

11 mrt 2006
    1.964
    0
    0
    pfffff smoekie!
    zit je niet mee he meid!
    al dat wachten doet de zenuwen ook niet goed...
    hopelijk heeft je gyneacoloog je wat meer zinnigs te zeggen dan de assistente volgende week dinsdag!
    sterkte meid!
    liefs elfje

10. Bibi78

Bibi78 Fanatiek lid

25 mei 2006
    1.516
    0
    0
    omgeving Rotterdam
    Getver wat een rot situatie Smoekie.
    Sterte met wachten meis.
    Probeer jezelf niet gek te maken (ja,ja, makkelijker gezegd dan gedaan)
    Kop op!

11. smoekie

smoekie VIP lid

7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    Nee Elfje juist dat wachten is zo funest, en ik heb er gewoon een naar gevoel over (heb nu best wel een rotgeschiedenis wat dat betreft) dus ja als je eindelijk kan bellen voor de uitslag waar je al 3 wkn naar uitkijkt en je hoort dat het weer opnieuw moet omdat er teveel bloedcellen inzaten schiet het niet echt op, en ook omdat ik vandaag te horen zou krijgen hoe en wat verder(door dat vele spontane bloed van mijn baarmoedermond af) maar ja weer wachten tot dinsdag, hoop ik dat ie dan wel kan vertellen waar dat bloeden vandaan zou kunnen komen want lezen op internet en de gedachte een paar jaar terug is ook niet echt hoopvol jammer genoeg….

Ja bibi is idd makkelijker gezegd dan gedaan, zit hier gewoon stik sjaggie te zijn ff maar ja dat zal in de loop van de dag ook wel weer wegtrekken, en ik probeer mezelf ook niet gek te maken maar ja gaat vanzelf he :(

12. Bibi78

Bibi78 Fanatiek lid

25 mei 2006
    1.516
    0
    0
    omgeving Rotterdam
    Ik wou dat ik iets voor je kan doen :rolleyes:

13. elfje

elfje Fanatiek lid

11 mrt 2006
    1.964
    0
    0
    dat zeg ik meid, het zit je niet mee he!
    hopelijk is het niets naars!
    maar kan je onzekerheid goed voorstellen......
    ons geduld wordt hier vaak op de proef gesteld!
    heel veel sterkte,
    laat je weten wat er uit komt?
    liefs elfje

14. smoekie

smoekie VIP lid

7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    dankjewel meiden, dat is altijd de pest he, dat die kl*te onderzoeken altijd zo lang op zich laten wachten voor de uitslag er eindelijk is, enige wat ik nog kan hopen is dat ie dinsdag in ieder geval wel al kan vertellen waar het bloedverlies vandaan kan komen, want dat vindt ik nog het raarste dat zelfs hij mij niet kon vertellen waar het vandaan kwam, en juist ook omdat het gewoon ontzettend veel was...

maar goed wachten dan maar weer, en ik houd jullie idd wel op de hoogte hoor, dat is het mooie hier vindt ik altijd weer dat iedereen zo heerlijk met elkaar meeleeft...

15. Bibi78

Bibi78 Fanatiek lid

25 mei 2006
    1.516
    0
    0
    omgeving Rotterdam
  16. Niet meer actief

Hallo hier weer even een update, ik vanmorgen naar de HA,die assistente ging het opzoeken uitslag was binnen. Het duurde maar en duurde maar voordat ze wat zei. :oops: :( Ze pakte iets tevootschijn en vergeleek het,ze zegd je hebt weer een waarde van 2 maar voo de rest weet ik ook niets want e rzou een + of - bij moeten staan dus teveel HCG of te weinig dat stond er dus niet. :rolleyes: dus ik zeg op mijn beurt dat is wel duidelijk dan want dat is dus te weinig. Maar nee ze zei weer van ik weet het niet zeker . Nou ik wel ik ben dus niet zwanger. Plaats ze dat nu gelijk zegd inplaats me weer in de spanning te houden. :evil: :evil:
    Nou ja nu zou de HA vanmiddag terrug bellen.
    Groeten jennie72 ;)

17. Ninetje

Ninetje Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.868
    0
    0
    Jennie...ik snap er dus helemaal niks van!!

Nou heb ik ergens gelezen dat je altijd wel een beetje hcg in je lichaam hebt maar bij welke hcg waarde ben je dan wel zwanger??

Wat een sukkels soms die artsen en hun assistenten zeg!

Misschien mag ze niks zeggen verder vandaar dat de dokter je terugbelt?

Liefs ninet

18. Niet meer actief

Hai ninetje als jij er al niets van snapt hoe moet ik dat dan wel ;) ?sorry word er een beetje simpel van. De vorig keer met de bloed prikken de zelfde assistente die zei toen gelijk je bent niet zwanger. Zeg dat dna meteen. Ik begrijp er niets meer van en dat verschilt per lab, Deze is volgens mij boven de 10. Maar snap niet waarom ze het niet gewoon zegd":je bent niet zwanger. Want dat ben ik ook niet. :cry: :evil: ik ben het een beetje beu aan het raken straks hoor ik toch weer u bent niet zwanger niet te filmen gewoon. Nou ja we zien wel weer.Houd een mens niet zo in spanning ja!!!
    Bedankt jennie72

19. Ninetje

Ninetje Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.868
    0
    0
    laat je het gelijk weten jennie?

Ik leef zo met je mee meiske!

Liefs Ninetje

20. Niet meer actief

Bedankt NInetje je bent een schat echt waar heel fijn dat je zo