iedereen heeft tot 5 hcg in haar bloed.. helaas met 2 ben je idd niet zwanger. Het had met 8 dagen in je nieuwe cyclus (dus 8 dagen overtijd zonder bloed) een heel eind hoger moeten zijn. balen Jenny, maar nu weet je wel waar je aan toe bent. Kop op en weer verder! je bent al weer bijna in de klus periode! Succes!
Balen hoor jenny en zeker als er zo warrig over gedaan wordt dat is niet leuk je wilt gewoon weten wat er scheelt en niet eromheen gepraat veel sterkte verder.
Kijk...aan die Natasja hebben we wat! Het klopt dus toch dat iedereen hcg in het bloed heeft...dat heb ik nooit geweten tot ik het hier ergens las. Balen jennie...volgende ronde nieuwe kansen meis!
Dag meiden,bedankt weederom. Als ik jullie niet had. Maar ja volgende ronde had me er al op in gesteld totdat dit gebeurde. Maar ja het kan raar lopen misschien had het wel zo geweest je weet het niet. Maar blijf dat bloed wel maf vinden aangezien het vorige week Woensdag weg was en Donderdag weer een beetje,Donderdagavond weer niets,Vrijdag ook niets te zien, en zaterdag een klein beetje. En toen Zondag weer niets. Toen Maandag weer wat bloed. Zou het niet toch een late innesteling geweest kunnen zijn?of zie ik dat verkeerd. Nou ja ik weet het niet. Of toch een kapot bloedvat. ik wacht nog op andere uitslagen. Groeten jennie72
probeer jezelf niet gek te maken met dingen als "zou het toch een late innesteling geweest kunnen zijn"daar schiet je niets mee op meid, je kunt niets anders dan de uitslagen af te wachten hoe rot en kl*te ook, weet precies wat het is, ik moet dinsdag weer terug omdat ze mee geen uitslag konden geven vanwege teveel bloedcellen, en het bloedverlies wat ik heb (echt veel zo ineens) kan de gyn ook niet verklaren ook daarom moet ik gewoon weer terug dinsdag en daarna weer 3 wkn wachten op die kl*te uitslag.... maak je niet gek meid, succes