Ik was helemaal blij. Vanmorgen zou de mevrouw van Moeders voor Moeders komen! Aangezien ik zelf volgende maand met IUI zou gaan beginnen, maar nu dus spontaan zwanger ben...vond ik het niet meer dan vanzelfsprekend om me op te geven. Maar wat blijkt nu? Ik mag niet mee doen omdat ik 24 (!!!) jaar geleden een bloedtransfusie heb gehad. Die had ik dus niet aan zien komen! Jammer. Het zou zo handig zijn als ze het "vragenlijstje" wat je krijgt al op de website zetten, dat zou tijd en geld schelen. Nou ja, ik heb er een mooie test aan over gehouden, maar toch. Jammer is het wel!
Wist niet eens dat je dan niet mee mocht doen .. Goed dat ik het weet want ik bloed transfusie gehad bij mijn vorige bevalling ..
DAt is inderdaad niet zo handig, lijkt me een stuk makkelijker en minder tijdrovend als ze een lijstje neerzetten op internet met punten waardoor je niet mee zou mgen doen.
Misschien dat ik er wel een mailtje aan ga wagen. Het is ook voor de "moeder" zo teleurstellend op deze manier. Vond ik tenminste!
Je kan dus niet via de mail in contact komen met MvM. Ik kan ik elk geval geen contactformulier of e-mailadres vinden op hun site. Jammer.
Ik zou er zeker een emailtje aan wagen! Het lijkt mij ook een sneue situatie, je wilt graag mee doen, en dan om zoiets mag het niet.. is dan toch fijn als je dat van te voren op de site kan lezen.
ik zou er zeker een mailtje over sturen... ik vind het overigens extra vreemd dat ik die vraag nooit gehad heb..... ik heb met mijn 1e zwangerschap mee gedaan aan mvm, maar er is mij nooit zo een vraag gesteld???
Ik moest van de mevrouw die langskwam een vragenlijstje invullen. De eerste vraag was dus: Heeft u ooit na 1980 een bloedtransfusie gehad? Ja dus. En klaar was ik. Gelukkig had ze de test al gedaan, anders was ik die ook nog misgelopen Ik kan dus op de site van MvM geen contactformulier of iets vinden.
Dat info@ heb ik inderdaad net geprobeerd, kijken of het aankomt Bellen is geen optie. Toen ik me aan wilde melden kreeg ik uiteindelijk niemand aan de lijn. "Ivm drukte...."
Email is verzonden, geen bericht gehad dat adres niet bestond. Maar ook geen antwoord gehad... Jammer. Nou ja, ik spoel mijn kostelijke hormonen wel door het riool hoor
Bij mijn eerste zwangerschap was me door de vk wel gevraagd voor MvM maar nu de 3e keer zwanger ben ik helemaal niet gevraagd
Je kan jezelf ook gewoon aanmelden? Je hoeft niet gevraagd te worden natuurlijk . Van die bloedtransfusie was mij wel bekend, is mij ook gelijk gevraagd toen ik me opgaf. Ligt waarschijnlijk aan de persoon die je op dat moment aan de telefoon krijgt?