Nou nou "pretecho" in ochten Jan Koning

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Vintage Rose, 17 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vintage Rose

Vintage Rose Bekend lid

22 okt 2013
    641
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hey meiden,

ff van me afschrijven hoor.
    Pretecho gehad in Ochten bij Jan Koning. Voorheen zijn we in Barendrecht geweest en daar gaan we weer naartoe bij 26 weken maar omdat dit ons laatste kindje is dachten we we doen er een extra.

De echo ging gehaast, tussendoor was meneer ineens weg omdat hij dacht dat er inbrekers waren?:( En na nog geen kwartier stonden we weer buiten 50 euro armer. Het had meer weg van even snel geld verdienen dan wat anders, dan is de echo bij de verlos nog persoonlijker.

Nu kijk ik dus de DVD terug is het zonder geluid:( Dus ik gebeld ja dat was gebruikelijk. Dus niks van de uitleg is terug te horen.

Vind het erg jammer maar er is nu niks meer aan te doen. Als er nog meiden zijn die eventueel willen gaan...mijn advies is dus duidelijk..

x

2. Natasjee

Natasjee Fanatiek lid

13 dec 2013
    3.357
    678
    113
    Vrouw
    Haarlem
    Belachelijk zeg! En ik lees juist vaak meiden die hem aanraden! Echt heel erg balen. Denk je leuk een pretecho te hebben met een leuke dvd erbij en dan staat er helemaal geen geluid op. Zeiden ze niet maar gewoon dat het gebruikelijk was? Wat moet je anders met een dvd erbij als het toch zonder geluid is.. Misschien dachten ze er zo lekker gemakkelijk vanaf te komen.

3. Vintage Rose

Vintage Rose Bekend lid

22 okt 2013
    641
    1
    0
    NULL
    NULL
    Juist vanwege de positieve reacties ben ik ernaar toe gegaan. Kijk t kan dat iemand zijn dag niet had maar de mensen voor ons kwamen ook al niet al te vrolijk naar buiten. Misschien ben ik verwend met Barendrecht waar t echt heel vriendelijk is maar dit vond ik echt een aanfluiting! En idd een dvd zonder geluid wat heb je eraan?! ;)

4. Maagd

Maagd Fanatiek lid

8 jan 2014
    3.683
    10
    38
    Noorden/ drenthe
    Geen geluid op de dvd is normaal hoor, dus daarvoor hoef je niet naar een ander te gaan.
    Maar voor 50 euro mag je ook niet zoveel verwachten denk ik dan. Andere pretecho studio's vragen al gauw 100 tot 200 euro voor 20-30 minuten kijken + dvd met beelden en paar geprinte foto's.
    Ik zou gewoon eens bellen en aangeven dat je niet tevreden bent over wat hij heeft uitgevoerd. Dat je er meer van verwacht had etc, wellicht dat hij het kosteloos over wil doen.

5. Crazycat

Crazycat VIP lid

21 nov 2009
    8.849
    1
    36
    belgie
    Klacht indienen

6. Purified

Purified Fanatiek lid

28 mrt 2013
    1.223
    1
    0
    Geen geluid op de dvd is niet standaard hoor. Het ligt net aan de echo praktijk. 2/3 die ik heb zijn met geluid. Vaak vragen ze het ook, wil je het met geluid of zonder.

Nou heb ik ook een negatieve ervaring daar gehad.. dus tja.. ik kan er helaas niks van zeggen.. Ook snel snel weg.

7. xSimone

xSimone Niet meer actief

Ik ben er ook geweest en ik vond hem wel aan te raden.

8. merah

merah VIP lid

8 jun 2009
    13.467
    4.919
    113
    Vrouw
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Grappig. Ik kom er net vandaan! Ben er bij mijn vorige zwangerschap ook geweest. Prima kerel. Beetje typische man, maar ik heb eigenlijk dus hele goede ervaringen. Zou hem iedereen aanraden.

Enne... 50 euro is niet veel hoor! Valt niet alles mee goed te praten, maar misschien waren je verwachtingen voor dat geld net wat te hoog?

9. roomsoesje27

roomsoesje27 Bekend lid

28 jul 2013
    899
    1
    16
    Assen
    Wow voor 80 euro hadden wij een uur, dvd met geluid, 10 zwart wit foto's en 3 kleur foto's.

10. Vintage Rose

Vintage Rose Bekend lid

22 okt 2013
    641
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ik moest in Barendrecht ook meer betalen maar dan had ik ook waar voor mijn geld. Ik vind t beetje vreemd dat er mensen zijn die 50 euro voor een dvd van 10 minuten zonder geluid ok vinden. Wij hebben t niet slecht maar ik vind 50 euro nog altijd een hoop geld. Ik heb nog geen tien euro over eerlijk gezegd. Wat heb je aan n dvd zonder geluid?!

@roomsoesje27 waar zijn jullie geweest als ik mag vragen?

11. merah

merah VIP lid

8 jun 2009
    13.467
    4.919
    113
    Vrouw
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Effe een off-topic vraag: wat voor geluid bedoel je eigenlijk?
    Hoor je dan baarmoedergeluiden???
    Of bedoel je dat je commentaar van de echoscopist erbij hebt?
    Snap het niet zo goed (en dus ook niet zo goed waarom je dat zo erg vindt).

12. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Inderdaad de uitleg.

Hier wel met geluid gelukkig,is ook leuk als je het over een aantal jaar terug kijkt en je weet wat er verteld wordt...vreemd dat dat bij Jan Koning niet is!
    En tsja,ik vind 50,- ook veel geld voor een vlug,vlug echo waarbij meneer ook nog de echo onderbreekt...beetje vreemd!
    Maar lees het helaas wel vaker hier!

13. Vintage Rose

Vintage Rose Bekend lid

22 okt 2013
    641
    1
    0
    NULL
    NULL
    @merah
    Idd de uitleg je hoort niks :(

@babyangel
    Gelukkig dat er meerdere zoals ik denken ;)

14. merah

merah VIP lid

8 jun 2009
    13.467
    4.919
    113
    Vrouw
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Ok. Snap ik um!

15. Pompeltje

Pompeltje Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.593
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben er met onze 3e zwangerschap ook geweest en vond er ook niks aan en super gehaast. Heb er een uur voor moeten rijden maar ga er nooit meer terug.

Ben met de oudste ook in Barendrecht geweest (is 7 jaar terug) en vond het toen ook tegenvallen voor dat geld. Was toen 175 euro kwijt voor dvd en paar fotos. Maar hele onscherpe en slechte beelden en kreeg toen te horen dat het door me speklaag kwam... Was ik dus heel blij mee om te horen.

Nu bij dit wondertje na lang nadenken toch weer pretecho gedaan en zijn gegaan naar babylook in Roosendaal. Echt waar daar heb ik een top ervaring gehad. Heb 2x mogen terug komen omdat de kleine er niet goed voor lag, en heb hele mooie fotos gehad en leuke dvd met geluid en kleur. Ook vond ik het daar niet super duur.

Wat jij heb voor 50 euro dvd van 10 minuten zonder tekst en uitleg vind ik ook duur. En zeker ook omdat het allemaal even ''snel'' moest. IK zal daar persoonlijk ook van balen, je kijkt er vaak zo naar uit zo'n echo en dan zo tegenvaller is gewoon balen.

16. roomsoesje27

roomsoesje27 Bekend lid

28 jul 2013
    899
    1
    16
    Assen
    Vintage Rose, andere kant van het land pretechobureau Assen.

17. Nispie

Nispie Actief lid

24 mei 2012
    337
    0
    16
    Ik ben ook in Roosendaal geweest. Echt super!
    Namen echt de tijd en heel goede duidelijke uitleg ook op de dvd!
    Jammer dat je zo'n vervelend gevoel eraan over gehouden hebt bij jan koning. Hoor daar vaak goede verhalen over (zelf geen ervaring).

18. laura123

laura123 Fanatiek lid

18 jan 2013
    1.111
    0
    36
    NULL
    NULL
    Sorry maar ik vond het ook 3 keer niks. Hartstikke onpersoonlijk en onvriendelijk. Binnen 3 min waren we weer buiten. Ik ga er nooit meer heen !!

19. Zia86

Zia86 Fanatiek lid

9 jan 2009
    2.220
    1
    38
    Jeetje wat balen meid! En 50 euro vind ik ook veel hoor! Ik heb veel praktijken gehad onderhand maar twinkelster in purmerend wint dik! 35 euro en je zit er zeker een half uur. Dvd met geluid en je beebje op groot scherm super lieve vrouw. Ik deed de laatste keer een 3d echo voor 50 euro. Ben 3 keer terug gekomen elke keer bijna een uur zoet, ze kreeg haar hoofdje er niet helemaal mooi op dus heb achteraf maar 35 moeten betalen voor de geslachtbepaling. En dit was met 28 weken. Met 15 weken heen gegaan voor de geslachtsbepaling en die doet ze super leuk! Ze zal niks verklappen je mag zelf raden wat het geslacht is. Aanrader dus!

20. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Ik wilde ook net schrijven dat Twinkelster in Purmerend wel geluid heeft. Wat een geweldige vrouw is dat! 2x al mijn pretecho's bij haar laten maken en ik ben altijd meeeeeer dan tevreden geweest. Je ziet dat ze haar werk met heel veel liefde doet en al haar apparatuur is super(heeeeel groot scherm aan de muur)! Warme gel voor op je buik is ook heel lekker haha :D

Vervelend dat je zo'n nare ervaring hebt.. Ik dacht ook altijd dat er veel goede ervaringen waren met Jan Koning. Heel jammer lijkt me dat!

Deel Deze Pagina