Nou nou "pretecho" in ochten Jan Koning

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Vintage Rose, 17 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.757
    490
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    wow. Wat raar een dvd zonder geluid..... Is toch normaal dat er uitgelegd wordt waar je naar zit te kijken.

Ik heb 8 foto's die zwart/wit zijn en 2 gekleurde. En een dvd van 45 minuten. Dit was van de pretecho en koste ons 95 euro.
    Van de geslachtsbepaling heb ik ook een dvd en 6 zwart/wit foto's en dit was voor 30 minuten. 50 euro.

Was het eigenlijk niet van te voren verteld dat het een dvd zou zijn zonder geluid?

2. Vintage Rose

Vintage Rose Bekend lid

22 okt 2013
    641
    1
    0
    NULL
    NULL
    @laura
    Spijtig om te horen dat jij hetzelfde hebt ervaren. Op een gegeven moment zal deze meneer zichzelf tegenkomen. Mond tot mond reclame travels fast!

@zia en bloemmm bedankt voor de tip meiden :) lief!

3. Miss Mac

Miss Mac Fanatiek lid

21 jun 2013
    2.006
    0
    0

Hier dezelfde ervaring! Vind het 10x niks die hele man en zijn praktijk ;) dikke AFrader vond ik het.. Zonde van het geld..

Echobaby in Lommel wel goede ervaringen mee.

4. Vintage Rose

Vintage Rose Bekend lid

22 okt 2013
    641
    1
    0
    NULL
    NULL
    @lizzie
    Nee dit is ons niet verteld, anders had ik vriendelijk bedankt voor de "eer"

5. podiki25

podiki25 Fanatiek lid

18 mei 2012
    3.897
    124
    63
    Tandheelkunde
    Barcelona
    Ik vind het raar dat je ervan uit gaat dat de DVD met geluid is. Dat is echt niet standaard het geval. Ik denk dat je je daarover beter eerst had geïnformeerd.

6. Vintage Rose

Vintage Rose Bekend lid

22 okt 2013
    641
    1
    0
    NULL
    NULL
    @podiki
    Dus jij koopt altijd dvd's zonder geluid om te kijken??? ;)
    Ik ben zoals je kunt lezen echt niet de enige die dit raar vind. Het is geen medische echo maar een pretecho.

7. Bij alle bureaus waar ik zijn geweest, zijn de dvd's ook zonder geluid. Maar goed, dat vind ik ook niet het belangrijkste. Ik vind het waardeloos dat een echoscopist iemand een onprettig gevoel geeft. Dáár laat je geen pretecho voor maken..

8. Jolina

Jolina Niet meer actief

Echo's zonder geluid ... Dat is toch vreemd? Heb nog nooit gevraagd of er geluid op zit want dit lijkt me vrij logisch...;)

9. Vintage Rose

Vintage Rose Bekend lid

22 okt 2013
    641
    1
    0
    NULL
    NULL
    Nou precies dat shaddix. Was hij vriendelijk en betrokken geweest en had hij de tijd genomen dan had ik de dvd vervelend gevonden maar niet onoverkomelijk. Nu vind ik t echt weg gegooid geld.

10. MamalovesJ

MamalovesJ Fanatiek lid

4 aug 2012
    2.044
    0
    0
    Wat balen dat het zo gegaan is daar!

Dan ga je ook niet met een leuk gevoel naar huis lijkt me.

Hier heb ik met 30 weken nog een pret echo laten maken,
    en wel met geluid en een hoop uitleg, deze was voor mij ook 50 euro. Jammer dat het zo enorm verschilt dan.

Deel Deze Pagina