Hallo, Ik heb 2 weken geleden teveel zwaar werk gedaan en heb toen s'avonds meteen wat helder rood bloedverlies gehad, maar een heel klein beetje. Daarna nog een paar dagen wat rozige afscheiding en toen was het weer een tijdje weg. Nou ben ik afgelopen maandag nog naar de vk geweest en toen had ik dus nergens last meer van, ze zei wel dat als het nog eens voorkwam ik even moest bellen. Dinsdagochtend had ik dus weer roze afscheiding, en s'middags toch maar even gebeld, ze zeiden daar zolang het geen helderrood bloedverlies was en ik geen krampen had dat ik me niet druk moest maken. Nou heb ik gister ook nog een heel klein beetje roze afscheiding gehad, en vandaag donker bruine afscheiding, en heb last onder in mijn buik, soort spierpijngevoel, zou dit ermee te maken hebben of is dit gewoon bandenpijn? Ik heb in het begin tussen de 8 en 12 weken ook wel regelmatig bruinverlies gehad maar is dat zo laat in de zwangerschap normaal? Hebben er nog mensen last van? Ik word er zo onzeker van, maar vind het ook zo vervelend om de vk steeds te bellen. Gr Maartje