Nou dan ben ik gek geworden. Zal vast hormonaal zijn en hoop dat het na de zwangerschap weer bijtrekt
Haha dat hoop ik voor je 1m x 0,5m = 0,5m2 Nu heb je niet 1m, maar 0,5m. Dan is het antwoord ook de helft van 0,5m2
@Panter Ik hoop voor je dat het de hormonen zijn haha Oppervlakte = lengte x breedte 50 x 50 = 2500 dus 2500 vierkante cm oftewel 0,25 vierkante meter (m²) Inhoud = lengte x breedte x hoogte En wordt uitgedrukt in kubieke meter (m³) (Of een andere eenheid) Snap je hem weer?
Ja snap hem haha Onvoorstelbaar dat ik 6wk geleden een 10 haalde op mijn medisch rekenen toets. Gelukkig hoef ik die deze week niet te maken
Nou idd! Zei vd week nog tegen mn man dat het best meeviel met mijn zwangerschapsdementie. Hij lachtte me keihard uit...ik snap nu waarom.
Ik verbaas me erover dat er nog zoveel het foute antwoord genoemd wordt. Maar de uitleg van die 4 vakken is handig want zo zie ik het in mijn hoofd ook voor. Dus of het staat er fout of het is idd een minimale maat die je moet betalen maar dan is het handiger als het ook vermeld staat.
0,5x0,5 =0,25 Op de offerte staat het dus niet goed. Tenzij ze het ruitje per 0,5m2 moeten inkopen. Dan heb je een reserve ruitje.
Ik verbaas mij oprecht over de verkeerde antwoorden hier. Gelukkig zag ik een docent voorbij komen, net als ik. Maar dit is toch basisschool stof?Niet denigrerend bedoelt maar het verbaast mij oprecht. Inderdaad 0,25 vierkante meter
Oppervlakte= lengte x breedte. In dit geval 0,5 m x 0,5 m = 0,25 m2 In een vierkante meter passen dus vier vakken van 50 bij 50 cm.
m3 gaat over inhoud LxBxH. Dus zoals een zwembad. Dit gaat over een plat vlak m2 LxB. En ik dacht idd ook dat dit allemaal basis kennis was. Nav de vele theorieën met andere uitkomsten hier is het raadzaam het na te vragen