Omdat VL mij na de bruiloft niet meer mee op vakantie wil nemen (ben dan pas 25 weken, maar hij vind t geen fijn gevoel...), heb ik 2 weken vakantie genomen vóór de bruiloft. Wij gaan dus op een pre-honeymoon Hartstikke leuk natuurlijk, alleen, het is al over 4 weken, ik heb nog niets geboekt, en door de BI kan ik steeds minder! Het plan was in eerste instantie om niet te ver weg te gaan, noord Frankrijk, of de Belgische Ardenne, hondje mee en lekker wandelen... Dat zit er dus niet echt meer in helaas! Maar ik wil toch eigenlijk wel (al is t maar een midweek) een paar dagen weg, want t is onze laatste vakantie met z'n tweetjes! Vliegen valt af (door de BI, en VL wil dat eigenlijk niet) dus NL of maximaal een uur of 3 over de grens... Wie heeft er een gouden idee???
Mmmm... Ik ben ooit in zuid Frankrijk geweest maar dat is dan wel ver. Ik weet wel een honden vakantie plaatst in Frankrijk, volgens mij valt dat mee qua reizen. Dan heb je je eigen vakantiehuisje met een grote tuin waar een hek omheen zit dus kan de hond gewoon los.. En een zwembad.. Ik kijk altijd naar vakantie waar de hond mee mag dus daar kan ik wel voor kijken Is er iets speciaals wat je daar wilt doen?
Lekker wandelen was dus het idee, maar nu ik steeds slechter loop, en ook steeds minder ver kan lopen... Nu ben ik dus helemaal inspiratieloos...
Ik zit mimenteel in een revalidatie traject voor mijn bekkeninstabiliteit dus weet wat het is om daarmee beperkt te zijn. Toch ga ik binnenkort op vakantie ( na dik 1 jaar binnen zitten wel aan toe) Ik ga zelf met het vliegtuig maar ben van de zomer toen het verschrikkelijk erg was met de B.I, zelfs zo dat ik soms niet naar de wc kon lopen, ook nog er uit geweest. In de (bijna) ligstand in de auto en naar verschillende dingen geweest. Katwijk heeft een strand direct aan een weg dus je kan aan het strand afgezet worden en daar op een terras neer ploffen. Verder zijn wij naar zo'n vakantie park geweest met allerlei voorzieningen zoals sauna en open haard, dan heb je het zelfs in het huisje al gezellig. Verder de anwb auto routes rijden, kom je langs leuke plekken en restaurantjes enzo. Ik ga nu zelf naar italie met het vliegtuig. Luxe hotel midden in een druk plaatsje dus hoef maar minimaal te lopen om er toch uit te zijn! Bedenk iets leuks. Het moet toch iets zijn om na jaren nog eens aan terug te denken!
Wat ontzettend vervelend dat je haast geen kant op kan. Ik zou dan naar All Inclusive autovakantie Thüringen - Fair Resort Jena - KRAS.NL gaan. Lijkt me heerlijk.
Parijs met de thalys? Iniedergeval wel romantish! En het gouden voordeel in de trein dat je niet verplicht bent om te blijven zitten en je kan bewegen! Nachtje of een, twee daar blijven, lekker hapje eten hier en daar
Parijs vind ik echt een vieze stinkstad... Hihi! Maar een stedentrip is wel iets om eens naar te kijken! Thanks voor het mee denken meiden!
Haha kan je geen ongelijk geven!! Maar genoeg steden rondom! iniedergeval waar je ook op besluit enorm veel plezier toegewenst!
Ik zou gewoon een rolstoel huren (zo'n inklapbare) en lekker gaan waar je heen wilt! Je as man wilt je vast wel duwen! Enne hier was de honeymoon Bali maar we hebben toch heel wat uurtjes op de kamer doorgebracht hoor
Stedentrip is toch juist wel actief? Dat lijkt me dan juist geen goed idee.. K zou denk toch voor n vliegvakantie gaan..all inclusive turkije/egypte ofzo..hoef je niks en kun je veel rusten
Wij hebben er toen voor gekozen om onze "huwelijksreis" uit te stellen en na de geboorte van onze zoon lekker met zijn 3e en de honden naar bijv. Centerparcs te gaan. Wij zijn vrij actief, al onze tripjes/vakanties zijn met honden en met veel wandelen en doordat ik ook veel bekkenpijn had waren de meeste uitjes dus al niet mogelijk. Wij hebben nog gekeken naar een kuuroord maar doordat ik al ver was in mijn zwangerschap was het bubbelbad en sauna voor mij verboden terrein dus dit was uiteindelijk ook geen optie. Wellicht dat een kuuroord voor jullie wel nog een optie is? Even helemaal relaxen en tijd voor elkaar?
Vind je het niet een beetje zonde om je zo te "beperken" door je bi en zwangerschap? Is het niet veel leuker om de vakantie te bewaren tot na het huwelijk en de geboorte en dan een stukje verder weg te gaan?