Nou, wat een feest :(

Discussie in 'De lounge' gestart door Biccy, 26 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    beterschap voor jullie!
    balen hoor dat je man zo ziek is geworden:(
    Hopelijk krijg jij het niet en knapt je man snel weer op!

2. Biccy

Biccy Fanatiek lid

28 jul 2008
    2.056
    14
    38
    Ierland
    Helaas, ik zat vanmorgen ook bij de hap. Niet geslapen omdat ik bijna geen lucht kreeg en mijn asthma verergert is op het moment. Heb een fixe luchtweginfectie.

Ach ja, zijn we gezellig samen ziek, mijn man en ik 8)

3. siepie

siepie Fanatiek lid

28 apr 2010
    3.424
    3
    38
    Schiet niet op!
    Beterschap!

4. Marjanneke

Marjanneke Fanatiek lid

11 aug 2008
    1.477
    1
    36
    Thuiszorg medewerker
    Vlissingen
    Da's behoorlijk balen!! In elk geval beterschap voor jullie tweetjes!

Over dat emotionele en zo hechten aan dit soort feestdagen kan ik het volgende zeggen; ik had dat vroeger ook, vooral toen ik nog dicht bij mijn familie woonde en mijn ex-man en ik vaak beide dagen bij onze families waren. Nu woon ik 3 uur rijden van mijn moeder en zus & haar gezin vandaan en mijn vriend 1 uur van zijn ouders. Dat betekent dat we vaak 'kiezen' om 1 dag naar familie te gaan en de andere dag lekker thuis te blijven met z'n drietjes, wij en zoontje van m'n vriend. Dat voelde de eerste keer heel erg onwennig en maakte me ook erg emotioneel, maar ik weet nu dat het niet zoveel uitmaakt of je nu met Kerst bij je familie bent of 2 weken later. ;) Het gaat erom dat je gezellig tijd met ze doorbrengt op momenten dat je er echt van kunt genieten en er zelf ook wat aan hebt.

Dit jaar hebben we het zelfs extra rustig gehouden omdat ik bijna 8 maanden heen ben en echt niet meer in een weekend 3 uur heen en 3 uur terug wil rijden naar Friesland, zeker niet met het weer van de afgelopen weken. Eergisteren zijn mijn schoonouders langsgeweest, hebben we lekker gegeten (en zeker niet een 5 gangen menu waar je 4 uur voor in de keuken moet staan), wat kadootjes over en weer gegeven en 's avonds een uur of 8 waren ze weer weg. Tweede Kerstdag waren we lekker met z'n tweetjes en hebben heerlijk relaxt gedaan. Voor mij was dit vele malen beter dan het gehaast, drukte en gedoe met regelen en het je 'verplicht' voelen t.o.v. beide families. Misschien dat het volgend jaar weer wat drukker zal zijn, maar ik maak er geen halszaak van dat we beslist overal heen moeten. Onze families denken er gelukkig net zo over!

5. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Ahh balen joh!

Veel beterschap voor jullie beiden!
    En ik ken het, ik hecht ook altijd (te) veel emotionele waarde aan zo'n dagen, waardoor het eigenlijk alleen maar (vaak) kan tegenvallen.;)

Deel Deze Pagina