Help ik wil werk!!!!

Discussie in 'De lounge' gestart door Sterre82, 27 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Ik werk al bijna 9 jaar bij mijn huidige werkgever. Mijn baas is nu bijna 64 en gaat volgend jaar met pensioen. Afgelopen jaar hebben we de meeste klanten overgedragen aan een ander bedrijf en zit het er v.a 1 febr. 2011 voor mij op :(

Ik heb afgelopen jaar een opleiding gedaan (telefoniste) en wil deze volgend jaar verder gaan uitbreiden (administratie). Ook ben ik al enige tijd aan het solliciteren maar het schiet niet op.
    Ik ben nu ook open sollicitaties aan het schrijven maar nu ik vanmiddag weer de zoveelste 'nee' heb gekregen begon ik bijna te huilen (misschien ook wat hormonen maar toch)

Ik word bijvoorbaat al niet eens uitgenodigd voor een gesprekje o.i.d. Ik heb mijn brieven en cv laten nakijken door verschillende personen (UWV, p&o-er op het werk van mijn vriend, vriendin die bij het uitzendbureau werkt) en het nodige aangepast. Ik vind het wel erg lastig dat iedereen wat anders zegt maar goed.. ik heb ondertussen nog steeds niks en ik wil zo graag een andere baan en gewoon lekker blijven werken!

Iemand nog tips wat ik nog zou kunnen doen?

Deel Deze Pagina