Nou wat heb je dan aan de 50% korting?!?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door anouk31, 22 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    Ehmmm halen somige het niet door de war bij de etos's doos zaten twee luiertjes

En bij de prenatal doos 12 luiertjes

En het tijdschrift kreeg ik meteen na aan melding

Ik vindt die dozen dus juist handig

Je krijgt bij de prenal doos een speentje van bibi

En bij Etos van diffaxs. Kan je mooi gratis proberen welke het fijnste is voor je kindje

2. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    dan had je een mail naar hun moeten sturen...kreeg je nieuwe! bij mij in ieders geval wel...en bij kennissen met kindje van 1 jaar nu dus ook..hadden zelfde probleem namelijk met de datum (opvolgmelk vanaf half jaar....maar datum was over datum voor de uitgetelde datum!!)

3. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

21 mei 2006
    6.208
    3
    38
    Ik vind alles wat extra is en gratis al leuk. Al was het alleen 2 luiers en zo'n leuke speen, dan zou ik al blij zijn ;)
    Ga hem denk ik vandaag of anders morgen halen, ben benieuwd!

4. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

Nou ja, een gegeven paard... Je geeft er namelijk heel veel voor! Je persoonsgegevens worden in tig bestanden opgeslagen en doorverkocht, ze verdienen er goed aan en je wordt daarna plat gebeld en gemaild. Reuze irritant en dat voor wat gratis samples. Dikke doei dat ik me daar ooit nog eens voor ga inschrijven ;)

5. mamavanmeisje

mamavanmeisje Fanatiek lid

17 jan 2010
    3.076
    0
    0
    Haal de doos bij C1000 die is pas leuk!

Kortingsbonnen waar je echt wat aan hebt (diksap, shampoo, billendoekjes...)
    Een serviesje met bord en beker
    luiers etc.

6. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

Die is idd heel leuk! Die van twee jaar terug had echt veel en goede service ook.

7. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Die van de plus is óók leuk en wordt thuisbezorgd :D
    (zit oa een heel pak luiers maat 2 in)

8. novmama

novmama Fanatiek lid

6 mei 2008
    1.801
    0
    0
    gelderland
    Ik vind de tijdschriften elke maand het leukst :D hihi ... En verder ach je krijgt t maar ;)

9. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

21 mei 2006
    6.208
    3
    38
    Daar heb ik helemaal geen last van eigenlijk. Alleen af en toe een mailtje over de duur van m'n zwangerschap maar ben nog helemaal niet gebeld ofzo (sta ook ingeschreven bij het 'bel me niet register', dus misschien dat dat ook meespeelt).

10. Annie24

Annie24 Fanatiek lid

2 sep 2009
    2.035
    110
    63
    Zuid-Holland
    Wat ik me eigenlijk afvraag: Sunparks is overgenomen door Center Parcs vanaf 1-1-2011. Wat wordt er nu vermeld op de bon mbt hoe je moet boeken? De code die ik toen had (SP1040) doet het nu niet meer namelijk. Als ik onze vakantie nu via de site van Center Parcs zou boeken ben ik namelijk goedkoper uit met die korting dan toen ik vorig jaar via de site van Sunparks boekte....

11. angel229

angel229 Niet meer actief

@Annie24: Sunparcs een onderdeel van Centerparcs, alleen bestond de naam Sunparcs nog niet zo lang. Ik had via website van Centerparcs gekeken (in doos etos zat bon voor 40% korting bij CP) en daar was het heel betaalbaar, zonder gekke voorwaarden. Geldig tot eind 2011.

12. Jarina

Jarina Actief lid

19 apr 2010
    320
    0
    0
    Limburg
    Haha moet enorm lachen om die opmerking. Typisch wij nederlanders :D

13. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    ik vond die doos juist wel leuk! :)

14. Assi

Assi Fanatiek lid

2 mrt 2008
    4.519
    46
    48
    Sja, sorry, maar het is en blijft een gratis pakket...het is vooral reclame. Je moet er niet veel van verwachten!
    Ik heb niks aangevraagd want ik weet dat het 9 van de 10 keer toch flut is. Dingen die ik niet nodig heb of al heb (in tienvoud).

15. Woefje85

Woefje85 Fanatiek lid

3 feb 2011
    3.396
    0
    0
    OV
    This 'graties' he, dus ik vind het wel leuk ;) Al moet ik eerlijk zeggen dat ik die bonnen meteen in de prullenmand gooi... :$

BTW; gratisbox van de Etos is erg leuk en bruikbaar!!

16. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Ik vond 'm ook niet bepaald dat je zegt; Wauw, hier zitten leuke dingen in! Maar ach, het is gratis. Dus who cares :D.

17. leeuw86

leeuw86 Fanatiek lid

10 nov 2009
    4.523
    0
    0
    gratis is altijd leuk toch? net als een kerstpakket, lekker thuis openmaken en oooohh die is leuk:p

18. Escal

Escal Fanatiek lid

12 aug 2009
    3.441
    0
    0
    limburg
    vind de doos erg leuk! moet eerlijk zeggen dat het een beetje ondankbaar over komt. je krijgt iets leuks als kado voor je zwangerschap gewoon dankjewel is ook prima hoor.

19. Assje

Assje Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.440
    1
    0
    Hoe kun je zulke dozen bestellen dan?

Bij Felicitas (dat is afhalen bij Etos toch?) heb ik per ongeluk 2010 i.p.v. 2011 ingevuld. Mailtje er achteraan gestuurd en dat zouden ze veranderen, ik zou dan met 3 maanden weer wat horen. Nu bij 14 weken nog niets weer gehoord? Ook geen mail of wat dan ook.

Die tweede (van Prénatal dacht ik) heb ik helemaal niets meer van gehoord. Ik heb 1x dat tijdschrift gehad (zwanger editie) en een brief met een pasje erop voor korting. Daarna niets meer. Er staat dat je de uitnodiging voor de doos ontvang als je een gratis abonnement neemt op dat tijdschrift. Klik ik daar op, dan krijg ik te zien dat ik al ingeschreven ben. Of heb ik me net op een ongunstige tijd opgegeven zodat ik pas later een eerste nummer krijg?

:(

20. mariska1976

mariska1976 Bekend lid

12 feb 2011
    796
    0
    0
    postbesteller
    Eindhoven
    De dozen zijn helaas wel wat minder geworden.
    Toen mijn oudste geboren werd,zat er veel meer in.Ik weet niet meer wat er toen inzat,maar dat was meer dan nu.
    Ik zit nu ook op de bon van Felicitas te wachten om de baby box bij etos op te pikken.Nog steeds niet gehad en mijn meisje wordt over 3 dagen alweer 2 maanden oud.

Oh,ja wat ook weer een verschil met 2006 was,is dat in 2006 nog een hostes van felicitas langs kwam,met het doosje en evt wat dingen aan te smeren.Zo hebben we toen Hotel de botel gekocht.Sinds dat er minder van die boxen worden afgenomen zijn de dames afgeschaft.Je wordt dus dan ook benaderd via telefoon

Deel Deze Pagina