Zoals de titel al zegt.. Vind jij het mooi als iemand van zichzelf donker haar heeft met bruine ogen maar het honingblond heeft geverfd? (of veel honingblonde highlights)
Het kan wel, maar vind dit zo per persoon verschillen! Ligt echt aan het gezicht en uitstraling enzo..
Nee, vind het niet mooi. Zou dan je wenkbrauwen ook lichter maken. Of je haar wat donkerder, dus niet blond maar een lichtere bruine teint. Vind het contrast anders te groot.
Mijn huidskleur is blank maar wel heel licht getint (met de nadruk op licht ) Habibiana; maar met highlights heb je nog wel je eigen haarkleur er doorheen.. Sowieso wil ik een klein beetje 'uitgroei' erbij laten want anders vind ik het ook niet mooi.. zo iets Ik twijfel of highlihts of helemaal in deze kleur mooier is.. En of het dus past bij iemand met een lichte huid.. Mijn wenkbrauwen zijn echt heel donkerbruin bijna zwart..
Ik vind het prachtig, maar dan wel met een 'gemaakte uitgroei'. Mijn kapper doet standaard een 'gemaakte uitgroei', dus een beetje net als het plaatje dat hier vlak boven staat. (Zelf heb ik blauwe ogen, donker haar (en dus wenkbrauwen) van mezelf. Honingblond gekleurd en een gemaakte uitgroei met mijn eigen kleur..)
Ik heb echt een zwak voor blonde mensen sowieso.. En het staat ook wel leuk bij sommige getinte mensen al weet je dat het nep is dan. Ik vind het wel alleen mooi als het echt goed lukt natuurlijk. Soms zie ik ze lopen met pisgeel gefituurd haar.. Ik zou het er nooit op wagen, de kans dat je haarkwaliteit drastisch mindert is gigantisch groot.. Al die celebs dragen ook continu extentions waardoor het er erxtra mooi uitziet. Het duurt jaren tot jeje haar kwaliteit terug hebt mits jeje haar niet tot 3 centimeter wilt afknippen. Ik heb het zelf ervaren. Ik ben half israelische, heb zwart haar en blauwe ogen, naahhh mijn haar was niet happy..
ik vind het niet mooi. vaak vind ik het eruit zien als iemand die in een natuurfilm speelt een .....ster zeg maar.. volgens mij is het nu wel netjes omschreven toch ik heb blond haar van mijzelf.. geen bruine ogen maar wel geverfde/getatoeƫerde wenkbrauwen
Zij heeft haar wenkbrauwen hier ook in dzelfde kleur als haar haren geverfd. Dan ziet het er natuurlijker uit, ookal weet je dat het nep is. Ik zou net zelf niet doen. Wat chaii zegt, het is echt niet goed voor je haar. Als ik het wel zou doen, zou ik highlights nemen. Dan zit je eigen kleur er nog doorheen en is het niet gelijk zo licht.