Hallo dames, Ik had jullie al eerder om advies gevraagd omdat ik begon te twijfelen over mijn keuze van de wandelwagen die we hadden besteld. Het zal namelijk zo ik had de quinny buzz besteld wat ik nog steeds een erg stoere wandelwagen vind. Nu had ik steeds meer de twijfels of we wel de goede keus hadden gemaakt we hadden nooit naar andere wagens gekeken alleen naar het mooie. Nu bleek dat de bugaboo eigenlijk meer functies had en dat geeft nog nie zoveel maar ik kreeg steeds meer adviezen dat de bugaboo kwa kwaliteit beter was. Nu vond ik hem ook nog erg duur want wij wilde de denim en die werd nog duurder.Nu gingen we vandaag de wandelwagen ophalen en ik vroeg of ik 'm meteen mocht ruilen ,dacht dat ze dat tog nie deden. Maar jawel we konden 'm meteen ruilen en zelfs meteen meenemen, maja toen 't prijsverschil en mijn onzekerheid want ik ben zo onzeker hahaha.Nu kregen we er ineens wel 20 % korting terwijl dat nie op de bugaboo zat tja toen moesten we 150 euro bij betalen dus dat hebben we gedaan! Oeps erg lang verhaal nu hebben we dus de bugaboo denim met creme kleur kap. xxx