ik dacht dat als je temperatuur stijgt met een paar tiende dat je dan een eisprong hebt, maar op mijn kaart krijg ik geen rode lijn, ook niet als ik nog een aantal dagen verder invul met fictieve temperaturen. Kan iemand naar mijn lijst kijken en zeggen wat je er van denk.
Het zou kunnen, maar sowieso laat FF het vaak pas drie dagen later zien. Pas als je drie dagen een verhoogde temp hebt (varieert van 0,2 tot 0,6 graden, zoiets), wordt de lijn ingetekend. Helaas dus nog even afwachten.
Ja ik heb ook eens fictieve temp vooruit ingevuld en kreeg ook geen kruis. Maar toen het daadwerkelijk zo was wel hoor. Denk wel dat ff het misschien moeilijk vindt, omdat je temp nu wel hoger is dan de temp van je dip, maar niet hoger dan je gemiddelde lijkt mij. Nog even afwachten dus....
Als je de fictieve temps goe dinvult, krijg je wel een kruis, want zo check ik het altijd, maar dit is geen eisprong ben ik bang. Het is neit hoger dan eerder in je cyclus. Ik denk dat je temp. dan vandaag minimaal 36,8 of 36,9 had moeten zijn. In ieder geval doorstijgen. Vul maar eens 3 dagen 36,9 of 37 in. Dan krijg je wel ene fictief kruis.
Hm mijn temp was vandaag ook weer 36,7, dus blijft wel er constant. Ik snap er niks meer van. Dit is de eerste maand dat ik temp. Mijn cyclussen hiervoor waren tussen de 29 en 31 dagen, dus ik zou toch wel verwachten dat ik al een eisprong heb gehad. Ik had een paar dagen geleden ook pijn in mijn onderbuik. Ik wordt toch wel een beetje onzeker van dat tempen.