hallo ik moet morgen ongesteld worden. nou heb ik gistermiddag een test gedaan stond heel licht een 2de streepje vanochtend een test gedaan stond er weer een licht streepje zou t dan toch? ga vanmiddag zo digitale test kopen .. dit is de 2de periode pas dat ik gestopt ben met de pil, t lukt me helaas niet om de foto ervan op de com te zetten, maar ben bang dat als ik t hoop dat dalijk helemaal nix was
Hmm streepje is streepje zeggen ze toch? Mijn streepje was ook licht, maar ben toch al 12 weekjes bijna. Ik heb gehoord dat je voor een digitale wat meer hcg in je urine nodig hebt. Kun je anders niet je HA bellen om uit te leggen hoe of wat? Nou succes en ik hoop dat het toch raak is
ja dat dacht ik ook , ja haal nog wel zo test voor de zekerheid ben benieuwd vind het eng haha groetjes
Klopt je cyclusbanner trouwens? Ik teste namelijk 6 dagen voor nod licht positief, Dat kan het lichte streepje namelijk verklaren.
nee me cyclus banner klopt niet had eerder me eisprong vandaar uhmm t leek wel of me tieten wat groter waren mjaa k had zoiets van k zal t me wel in beelde en last van mn buik maar ik d8 me ongesteldheid zal wel komen , toen toch gewoon test gedaan zomaar dus me vriend bij de 1ste minuut al niet zwanger zei die toen keken we nog eens en zagen we een streepje toen vanochtend weer getest nu betere streepje, net zo ovulatie test gedaan had ik nog liggen als de 2streepjes bijna even donker zijn is vaak ook teken van zwangerschap toch? want dat heb ik
ja ze zeggen dat je die ook kan gebruiken maar persoonlijk zou ik ook een digitale doen. dan staat er letterlijk zwanger of niet zwanger. suc6 meid en alvast een voorzichtige felicitatie!x
ja die gaak zo ook halen mjaa zalk morgen ochtend pas testen of dalijk gelijk ik wil het juist weten haha mjaa me testjes zijn ook heel licht dus dalijk zit er nog niet genoeg hcg ofzo in?
mmm ja weet je je kan alleen een streep hebben als je zwanger bent ookal is het licht!Ik zou als ik jou was morgen voor een 'gewone'test gaan en dan over 3 dagen ofzo een digitale.(wel sochtends testen he dan is je urine geconcentreerder. hcg verdubbeld zich elke dag geloof ik). en als die zwanger aangeeft even je huisarts bellen.
oke morgen gewoon zo normaal testje ? ja ik had gister s middags getest toen stond er ookal mini streepje.. maar kan je ni s middags testen ik ben altijd ongeduldig omdat er al een streepje staat ben ik echt benieuwd of ik het nou wel eg ben
meid streepje is zwanger. doe just in case morgenochtend een testje dan weet je het zeker. alvast veel suc6!x
HCG verdubbeld om de dag. Ik zou nog even een paar dagen wachten met de digitale vooral omdat je nu voor je NOD zit.
Dacht ik ook, ja. Maar toen ik mn 1e zwangerschap ging testen voor Moeders voor Moeders zei die vrouw dat het elke 3 dagen stijgt! Dus... Weer zoiets.. Geduld hebben...