nou wel of niet zwanger?!? help...

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door liekjelove, 6 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. liekjelove

liekjelove Nieuw lid

24 apr 2014
    2
    0
    0
    etten-leur
    hallo dames,

ik ben een week ongeveer voor mijn menstruatie gestopt met de pil. 5 april ongesteld geworden en was 10 dagen lang ongesteld. vrij lang maar aangezien het ontpillen normaal. 3 dagen voor mijn verwachte menstruatie (3 mei) weinig bruin/donkerrood bloedverlies. en op mij nod geen menstruatie en nog steeds niet ben nu 4 dagen overtijd en heb gister (5 mei) een slijmerige witte sliert afgeveegd. de test die ik (4 mei) heb uitgevoerd was negatief....
    ik ben wel moe, veel hoofdpijn, en buikpijn en voor het naar bed gaan misselijk...

zwanger of niet???!!! en wanneer dan testen?

2. Nijntje01

Nijntje01 Fanatiek lid

2 dec 2012
    3.539
    422
    83
    Zuid-Holland
    Hoe weet je wanneer je nod was?
    Na het stoppen met de pil kan het even duren voordat je cyclus weer normaal is. Mijn eerste cyclus na de pil was 9 weken... Na 2 jaar te zijn gestopt heb ik nog steeds nooit een cyclus van 4 weken gehad...

3. xSimone

xSimone Niet meer actief

Na de pil weet je idd miet zeker wanneer je NOD is.
    Ik teste dag 26 negatief dag 30,31&32 positief! Direct na de pil.

4. liekjelove

liekjelove Nieuw lid

24 apr 2014
    2
    0
    0
    etten-leur
    ik heb altijd al een regelmatige cyclus gehad en ben tussendoor ook 1 jaar gestopt om medische reden en was gelijk normaal, dus verwacht nu ook.

5. Smnee

Smnee Niet meer actief

Een negatieve test betekent niet zwanger. En je nod hoeft niet perse nu te zijn, dat je de vorige keer een nette cyclus hebt betekent niet dat dat nu weer zo is.
    Even geduld, ik zou over een paar dagen weer eens testen.

6. Nephthys

Nephthys Fanatiek lid

9 aug 2013
    3.721
    3
    0
    Noord-Brabant
    Je verwachtte je menstruatie; maar dat kan niet aangezien je nog aan het ontpillen bent en niet weet wanneer je cyclus weer is opgestart.

7. Prinsesje14

Prinsesje14 Niet meer actief

Spannend hoor! overmorgen weer testen. Als je zwanger bent bouwt je HCG nu rustig op. Met ochtendurine testen.

8. lucky star

lucky star Actief lid

27 aug 2013
    394
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gewoon soms nog klussen dan mist het nooit, slijmerige slierten kan betekenen dat je vruchtbaar bent! En misschien was het beetje bloed wel innesteling?? Hopelijk snel duidelijkheid en zou af en toe nog eens een testje wagen zolang de ongi weg blijft, wie weet!

Succes! Hopelijk ben je zwanger

* met dan mist het nooit bedoel ik niet dat je dan gelijk zwanger bent , maar dat je in ieder geval je eisprong niet mist!

9. podiki25

podiki25 Fanatiek lid

18 mei 2012
    3.897
    124
    63
    Tandheelkunde
    Barcelona
    Je bent tijdens het nemen van je pilstrip gestopt. Dit kan hormonale veranderingen met zich meebrengen. Dat is anders dan gewoon geen nieuwe strip beginnen.
    Het kan zijn dat dat bloedverlies een nieuwe "menstruatie" was of gewoon tussentijds bloedverlies. Dat kan niemand hier zeggen. Ik zou een weekje wachten, testen en indien negatief wachten op de menstruatie en even de volgende maanden aankijken want ie doet en of het nog regelmatig is.

Deel Deze Pagina