Beste Allemaal, In 2009 kreeg ik te horen dat ik Pcos had. Ik kamp met overbeharing, puistjes, niet ongesteld worden. Er is mij vanaf het begin verteld je hebt geen eisprong je kan meteen door naar een kindercentrum als je wil gaan beginnen, en meteen starten met clomid of de rest. Sinds 3jr slik ik ook geen pil meer, gyn + Ha zeiden ja je hebt geen eisprong wat heeft het voor toegevoegde waarde? Ik zei ja weet ik niet... Afgelopen 3 april weer onderzoek gehad en nog steeds gezegd geen eisprong echt via kindercentrum. Dit alles heeft mij altijd veel verdriet gedaan en altijd de gedachte gehad ja waarom ik?! Waarom kan het niet gewoon op de normale manier?! Waarom moet ik al die rot behandelingen en stress en weet niet hoeveel misschien wel mislukte pogingen?! Soms had ik een ontrekkingsbloeding van 8 dagen 1x per 2jr ofzo. Meestal heb ik dan last van me borsten 2 dagen van de voren. Deze pijn begon 3 weken geleden maar geen bloeding gekomen. 29 april dacht ik weet je ik koop een test en ik zie het wel, ook wel met de gedachte waarom geld uitgeven als ik toch niet zo zwanger kan worden. En ja hoor licht streepje waarna vriend lief zei "Deze is negatief dit kan niet" 30e in de ochtend dokter gebeld en ook die zei ja kan eigenlijk niet en zal wel heel raar zijn allemaal maar toch mocht ik komen, stiekem zelf nog gestest voor dat ik er heen reed en ja hoor dikker streepje. Bij de huisarts dik positieve test. HEH?! HUH?! WAT IS DIT? HOE KAN DIT? snap er niks meer van. In de middag gelijk bij een verloskundige kunnen komen, alleen was op de echo wel te zien dat er een zwangerschap aan het ontwikkelen is maar nog geen ring of e.d. ZE heeft een schatting gemaakt dat ik ongever 4 weken zwanger ben. 14mei mag ik weer voor een echo en kijken of er echt wat zit en over eventueel een hartje aan het kloppen is. Meiden met Pcos, probeer aub positief te blijven!!!!!! Laat je hoofd niet hangen, probeer met je beide benen op de grond te blijven staan. Ikheb ook altijd gedacht van het kan niet en laat maar zitten en dan adopteer ik wel. Ik besef het nog steeds niet, vind het allemaal heel eng, heel bang dat t mis gaat.
Dank je wel! x Ja het besef is er gewoon echt nog niet, tis zo onwerkelijk omdat je steeds die negatieve dingen te horen krijgt. Hoop zo dat de 14e er iets te zien is
Van harte gefeliciteerd ! En idd. Als je pcos hebt hoeft het niet te betekenen dat je nooit een eisprong hebt!! Ik hou hoop!
Wauw! Je geeft me hoop Op sommige dagen zie ik alles een beetje somber in. Gelukkig lees ik dan ook wel eens dit soort verhalen. Fijn Gefeliciteerd. En heel veel succes voor de 14e.
Hoi,ik zal me ff voorstellen, Ik ben een vrouw van 31 jaar en heb pcos, heb een dochter van 7jaar op een 'normale' manier gekregen. Nu inmiddels,2jaar aan het proberen geen resultaat dus moest ik de medische molen in,Clomid sloeg niet aan,purogon ook niet,maa gelukkig met menopur al 4keer een nette cyclus gehad. Tot nu toe helaas nog niet tot een zwangerschap geleid. Ik vind het erg fijn dat er een forum,bestaat zoals dit. Ik vind het persoonlijk,best wel zwaar en denk ook vaak waarom juist ik???
Wat een fijn verhaal, Thammy! Gefeliciteerd!!! Zulk soort verhalen zijn inderdaad goed af en toe te horen, het kan wel!
Ja ik ben er altijd heel verdrietig om geweest en nu ineens dit... Nu wel echt een angst hoor, is er straks geen leeg vruchtzakje, klopt het hartje wel? Stel het gaat nu mis, moet ik straks wel via IVF enz..... IK probeeer hoop te houden! & het beste is Elles positief proberen te blijven, ondanks tegenslagen
Thnx Jotje! Toen je zwanger was je van je dochter wist je toen ook al dat je pcos had? Pfffff spannende tijden voor jou nu ook, probeer wel je koppie omhoog te houden Ik vind het ook zwaar en denk ook van ja waarom ik en ik heb alle bijbehorende symptomen van Pco, puistjes, overbeharing enz...vreselijk... Is voor mij moeilijk om nu ook positief te blijven, maar ik doe me best!
Dank je wel Kaila! Ja blijkbaar kan het dus toch hahahahah, ik ben er nog steeds ondersteboven van, ik ben alleen erg bang voor de 14e..