nou wordt ik bang hahaha

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door henkie24, 16 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aslanck

Aslanck Actief lid

2 jul 2008
    321
    0
    0
    Amsterdam
    :( ik wordt hier echt droevig van..... misschien dat ik urine verlies of zo ? :( hoe zoet moet het ruiken ik weet het niet meer ben de kluts kwijt ik kon ook pas om 4 uur slapen in de nacht had buikkrampen en harde buiken

2. mamma van stef

mamma van stef Bekend lid

27 jan 2008
    957
    0
    0
    mijn gyn zij afgelopen maandag dat ik niet plat hoef als mijn vvliezen breken, ookals is mijn beeb niet ingedaald.
    Hij zegt dat dat achterhaald is

3. tascha

tascha Fanatiek lid

8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    @ Aslanck, als je het niet vertrouwd gewoon even de vk bellen. Beter 1 keer te veel dan te weinig.

4. mamma van stef

27 jan 2008
    957
    0
    0
    bel even naar de verloskundige ...

5. Aslanck

Aslanck Actief lid

2 jul 2008
    321
    0
    0
    Amsterdam
    Ja ik ga zo eerst ff naar wc en blazen kijken of er iets uitkomt.. maar de krampen zijn op zich wel normaal toch ?

6. mamma van stef

27 jan 2008
    957
    0
    0
    misschien is he tbij jou wel indalen?
    je bent nog maar 34 weken zie ik...
    zou voor de zekerheid bellen, beter te vaak dan te weinig!

7. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Spannend hoor Henkie! Nou ik hoop voor je dat het doorzet en je lekker van het weekend van je beebje kan genieten!

8. tascha

tascha Fanatiek lid

8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    Het kunnen indalingsweeen zijn of oefenweeen. Maar ik zou anders gewoon even bellen. Zij kunnen zo inschatten hoe het zit. Je kan ook nog even een warme douche nemen. Als het oefenweeen zijn, dan moet het daar beter van worden.

9. Dinky

Dinky Bekend lid

28 mei 2008
    531
    1
    0
    Musselkanaal
    Hey henkie wat lees ik nou? Ik ben benieuwd hoe het verder gaat nu!

10. GhitaThakoerdin

GhitaThakoerdin Niet meer actief

ik zou ook vandaag nog bellen met je vk.. je bent nog maar 34 weken en als je idd vruchtwater verliest dan moeten ze je wel in de gaten houden!

11. mamavanro

mamavanro Bekend lid

6 apr 2008
    610
    0
    0
    huismam
    Ik ben bij mijn eerste een paar dagen lang vruchtwater verloren...steeds kleine beetjes...volgens mij kan het niet echt kwaad zolang je vliezen nog niet/helemaal gebroken zijn...want op het moment dat mijne echt helemaal gebroken waren kwam de verlosk. meteen....(ik was precies 37 weken)

Wel spannend! Succes! :D

12. henkie24

henkie24 Niet meer actief

hallo!

nou ben er weer hoor... de vk twijfelde en heeft me doorgestuurd naar de gynecaloog. daar ben ik geweest. ze hebben een ctg gemaakt en alles was goed. daarna heeft de gyn gekeken of er wat te zien al was, maar natuurlijk kwam er op dat moment niets. beebje ligt wel helemaal vast dus das al wat. afgesproken dat als ik weer iets denk of vermoed ik gelijk weer bel. heb wel heel tijd best ongipijn dus er rommelt wel wat. maar goed ij zei ook. of je loopt nog 4 weken zo door of we zien je vanavond weer. je weet het niet he? voel me nu wel stom dat ik voor niks ben geweest. en dalijk is er weer wat en denk ik: ik bel maar niet want zal wel niks zijn en dan is het wel wat. nou ja rustig afwachten maar. ga nu even lekker douchen en wat eten want das er ook bij in geschoten. misschien dat van een lekkere douche de ongipijn ook wel even weggaat.

13. Dora en Boots

Dora en Boots Niet meer actief

Jaloers! :D Ik wil ook!hihi!
    Ben benieuwd!

14. tascha

tascha Fanatiek lid

8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    Ik hoop voor jou dat het doorzet en niet dat je nog 4 weken zo door loopt. Heel veel succes in ieder geval. En als je twijfelt, gewoon bellen.

15. Sisa

Sisa VIP lid

13 jun 2008
    5.552
    1
    0
    Goh wat spannend! Moest lachen om je topic titel maar ik kan het me voorstellen! Maar als je weer wat voelt of denkt te voelen, gáán of bellen hoor, echt doen! Heeeeeel veel succes en ik hoop voor je dat je vanavond weer moet gaan ipv over 4 weken, dat is nog wel heel erg lang wachten dan! Dus, schiet maar op met die benen scheren.... :D
    Sterkte ermee en succes, hou ons wel op de hoogte he!

16. Aslanck

Aslanck Actief lid

2 jul 2008
    321
    0
    0
    Amsterdam
    Die ongi krampen zeggen toch niet dat je bevalling langzamerhand begint ? Ik heb ook al 2 dagen van die krampen... en ik hou nu ook bij of ik vruchtwater verlies want ik weet het niet meer zeker ik verlies wel regelmatig iets maar weet niet of het vruchtwater is.

17. henkie24

18. henkie24

nee wil niet zeggen dat het begint hoor. en vervelend he als je steeds iets voelt lopen? toestraks voelde ik ook weer wat maar toen was het duidelijk afscheiding. wel erg dun maar wel slijmerig zeg maar. dus dat zal het vanochtend ook wel geweest zijn.

19. Ellenore

Ellenore Fanatiek lid

13 mei 2008
    2.035
    0
    0
    Hey Henkie24

Wat een spannende dag is dit voor jou zeg! Ik had vorige week ook heel mijn onderbroek nat en dacht echt dat het vruchtwater was, maar ook na onderzoek bleek dat het niet zo was. Erg teleurstellend aangezien de kleine nu wel mag komen, ik denk dat jij deze gedachten ook wel hebt nu. Als we er straks op terug kijken denken we vast...pfff dat we toen al dachten aan vruchtwaterverlies! Dit is pas gebroken vliezen! hahahaha

Proos alvast op alle mooie kindertjes die gaan komen en dat het maar snel mag gebeuren!

Groetjes Ellenore

20. henkie24

hey! :D ja idd kreeg het wel even warm hoor hahaha. ja idd dalijk ligt er toch een plas water ineens op onze stoel hahaha. ja het is echt moeilijk hoor. je weet helemaal niet wat je kunt verwachten allemaal! blij in ieder geval dat jij ook heb meegemaakt ( ja niet dat ik je dit ook gun maar blij dat het herkenbaar is ;) ) hopelijk voor jou ook een snelle voorspoedige bevalling en een lief gezond kindje!
    we houden elkaar wel op de hoogte hier!

liefs henkie

Deel Deze Pagina