Spannend allemaal zeg, ik ben benieuwd wie de eerste is Ik krijg een geplande keizersnede dus ik heb die spanning niet zo, het enige wat ik nog doe is de dagen aftellen en toch stiekum hopen dat de baby ietsiepietsie eerder komt, ben zooooooo benieuwd naar dat kleintje!
@Chantal74 Mag ik vragen waarom je geplande keizersnede krijgt. En wat gebeurd er als het eerder begint, krijg je dan toch nog die keizersnede of normale bevalling? Ontopic, Spannend hoor. Lijkt me erg verwarrend als je steeds kleine beetjes verliest en dus niet goed weet, wat het nou is...
Ja dat mag je zeker vragen, ik heb een aantal gyn. operaties gehad en een natuurlijke bevalling is te gevaarlijk voor mij en voor het kind, vandaar. Ze plannen de KS vanaf week 38, maar mocht het eerder beginnen dan wordt het een spoedKS. Dus als ik weeen krijg of de vliezen breken moet ik als een speer naar het ziekenhuis. Maar ik hoop dat dat kleintje zeker nog tot week 37 blijft zitten, daarna mag ie wel komen...duurt me nu ook te lang!