Voor mijn dochter had ik steeds aapie sloffen. De eerste 2 paar waren prima maar toen stond ze alleen en liep ze niet. Daarna heeft ze 2 nieuwe sloffen gekregen, gewone en laarsjes en is ze ook gaan lopen. ZIj staat echter steeds scheef op die sloffen, het is lastig te omschrijven maar ze staat dan niet meer alleen op het zooltje maar ook op een stukje van de zijkant van de slof ?). Met anti slip sokken glijdt ze uit, op haar schoenen met flexibele zool loopt ze prima maar ik wil ook iets voor binnen als ze ergens is waar de vloer niet zo warm is als thuis. hebben jullie tips?
Zo veel mogelijk blote voetjes zou ik zeggen! Misschien zijn zootjes een goed idee voor als het echt koud is? Dat zijn slofjes die helemaal van leer zijn, zitten echt als sokjes. Dus geen steun of een bepaald loopvlak, zo kan zo natuurlijk mogelijk de stand van haar voetjes ontwikkelen. Ik vind ze de next best thing na blote voetjes. Zootjes - Merken - Baby-kidsfashion.com
Dat deed onze dochter ook, ik heb falke catspads voor binnen, daar glijdt ze niet mee uit (laminaatvloer). Ze trekt ze alleen vaak uit dus alsnog blote voetjes die vaak steenkoud zijn maarja ze lijkt er zelf geen last van te hebben. Die falke catspads zijn niet goedkoop maar ik heb goedkopere nu van zeeman (staat dora op) en daar glijdt ze ook niet mee uit...