Zojuist ging de deurbel.... (en mn dochtertje ligt natuurlijk NET op bed...) Staan er twee kinderen voor de deur.... om te vragen of ik bonkies (?) heb schijnbaar van de Hema.... en handjes... (bas van der heijden) ok vind het al hartstikke irritant dat ik in een winkel zowat besprongen word, maar dit vind ik toch echt van de zotte..... Tuurlijk begrijp ik dat het kinderen zijn, maar toch.... heb vroeger zoiets nooit in mn hoofd gehaald..... en hoeven mijn kinderen toch straks ook ECHT niet te proberen..... (fijn... en nu gaat dus weer gelijk de deurbel.....:x die gaat dus uit nu!!) hebben jullie daar ook last van?
Hier komen ze gelukkig niet aan de deur, maar bij de supermarkt zie ik regelmatig kinderen staan te schooien. Heel irritant, vooral als ze midden in de doorgang gaan staan. Tja ik spaar al die dingen niet, dus meestal neem ik ze ook niet aan bij de kassa, en als ik het wel aanneem is het voor mijn dochter of voor een bekend kindje waarvan ik weet dat diegene het leuk vind. Dus bij mij hebben die kinderen altijd pech haha.
Dat is zo.... heb de bel nu uit gezet.... maar toch... vind ik het brutaal.... in zoverre... ikzelf ben opgegroeid met de regels dat we nergens om mochten vragen... snoep, etc.. en zeker niet langs deuren gaan... of ik ben oud aan t worden... kan ook... verder vind ik het trouwens ook gevaarlijk.... want die "dingen" zijn toch allemaal mooie "lokkertjes" door de verkeerde "mensen"... (ofja mensen)
Nou hier komen ze gelukkig nog niet aan de deur maar dat zou ik ook ronduit irritant vinden, ik word er al scheit ziek van als ze je zo wat bespringen bij de uitgang van de supermarkt en zelfs nog brutaal worden als je zegt dat ze ze niet krijgen dus laat staan dat ze aan de deur komen, nou als het mijn kinderen zijn dan hoeven ze dat echt niet te proberen ... Ik vind dat kinderen niet moeten bedelen ( zo zie ik het ) voor spullen .. Ik zie ook wel eens van die kids vragen om worst in de supermarkt, daar gaan mijn haren ook overeind van staan, die kleine van mij weet dat als hij vraagt niets krijgt ... Want ... '' Kindjes die vragen worden overgeslagen ''
.... zie je ik word oud.... wij leerden.. "kindjes die vragen........" (nouja... in zoverre... mn dochter ligt weer jankend boven in dr bedje.... omdat ze zo "bescheiden" belden")
en kindjes die zwijgen, zullen nooit wat krijgen!!! haha, nee die was om te jennen hoor. offtopic: gefeliciteerd met je zwangerschap zie het nu pas staan.
Ik vind het al hoogst irritant als ze bij de supermarkt er om gaan vragen! Sta je daar met je boodschappen kar en tassen al je boodschappen er in te proppen en komen ze vragen of je die plaatjes mag hebben! Mijn gedachten; Joh heb je niet even het fatsoen om mensen even hun boodschappen in te laten pakken en gewoon te wachten! Of hier gooiden ze ook regelmatig de fietsen half voor de ingang, zo van... je moet eerst langs mij en mijn fiets, maar daar wil ik wel eerst je voetbal plaatjes voor hebben! Dus dames, ik denk net zoals jullie... Kinderen die vragen, worden overgeslagen en als jij je daarbij al oud voelt, dan vraag ik me af hoe ik me moet voelen! Ik ben nl 21
hahahaha dan krijgt hij maar lekker niks maar dan heb ik tenminste wel een kind met manieren hihihhi Thanx meis .. Geeft niets, het staat er ook echt pas sinds een paar dagen
Ik vind het hebberig.. Zou het wat anders vinden als ze er een klusje voor zouden willen doen haha! werken voor je bonkies! (geld)! Nee zonder gekheid.. vind het wel apart, kijk dat je bij je familie vraagt om bonkies ofzo.. prima.. maar om bij vreemden aan te gaan bellen.. nee.. dat zou ik ook nie chill vinden
now way dat ze hier aan de deur gaan schooien hoor. ik vind het echt asociaal maar dat kan liggen aan de omgeving hier. nee ik kan zoiets echt niet goed keuren hie stonden ze ook bij de ah metde voetbalplaatjes. je word onder hand besprongen nog voor je de winkel in gaat vragen ze je al!!
nee het is hier eigenlijk nog nooit gebeurd dat ze er aan de deur om bedelen, wel in de winkels zelf.....staan ze bij de deur, heb je nog bonkies..... ???? excuse me heb JE??? heeft U!!! maar ach ja ga maar niet uit me slof schieten het zijn maar kinderen, later worden die van ons waarschijnlijk ook zo zonder dat wij het weten en willen, tuig is het, allemaal!!
Hier in de buurt gebeurd dat dus echt niet Maar waar ik vroeger woonde, deden ze bij de AH gewoon linten spannen, daar moesten de kinderen achter blijven staan, want anders klommen ze zowat in je voor voetbalplaatjes.. Echt super irritant!