nouja zeg, denk je dat je goed bezig bent.

Discussie in 'De lounge' gestart door Triskele, 17 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Koon

Koon Niet meer actief

Dat komt omdat er al over heen gelopen is voordat er geveegd werd. Als je gelijk veegt dan is je stoep helemaal schoon.

2. Kim11

Kim11 VIP lid

23 mrt 2011
    5.960
    178
    63
    Dan is het toch dom van de bewoners dat ze de verse sneeuw eraf vegen zodat er een ijsbaan ontstaat?

3. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Wij vegen ook idd als het verse sneeuw is, en als er eventueel al overheen gelopen is, dan halen we dat weg met de sneeuwschep.

4. JBM85

JBM85 Bekend lid

18 mrt 2012
    740
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben ook voor half vegen maar dat moet dan wel mogelijk zijn. is ook irritant sleeen ;)
    Maar verplicht ben je het geloof ik niet meer sinds een jaar of 10. Want je hebt toch altijd uitzonderingen, iemand op vakantie, ouder iemand die niet in staat is en zo zijn er vast nog wel uitzonderingen.

Maar jammer weer van zo'n moeder om zo te keer te gaan zeg. Pff!

5. Triskele

Triskele Niet meer actief

Nou idd brrr moet er niet aan denken dat je je eigen baby verbrijzeld brrrr

6. Triskele

Triskele Niet meer actief

Ik heb het ook voor "schooltijd" e.d. gedaan (anders word er al over gelopen) dus om 7 uur ergens stond ik te vegen, mijn buurman doet het soms voor zijn werk om 6 uur ergens, mijn man is wat te vroeg (dat zullen de buren niet erg waarderen om 3 uur snachts haha toen was het volgens mij ook nog niet afgelopen)

Maar goed je zult altijd wel uitzonderingen houden natuurlijk, daarom doe ik het ook voor onze buren en hun een keer voor mij onze buren zijn vaak in het buitenland die wonen part time in NL als ze er niet zijn doe ik hun stoep vegen (en in de zomer hun onkruid wieden ;) )

Is vaak zo gebeurd als het vers is idd, 10 minuutjes vegen (en ik heb een oprit van 5,5 x 10/11 meter incl stoepje)

Deel Deze Pagina