Ziggo en aansluiten... Ik heb slechte ervaringen met hen. Wat bij ons hielp was dat wij heel erg snel internet, telefoon en televisie wilden. Als zij dit niet konden regelen dan zouden wij wel naar een andere provider over stappen. Binnen een kwartier deed alles het. Dit was nadat wij 100 keer hadden gebeld, modem uit hadden gezet en weer aan en dit alles naar een (toen nog) betaald telefoonnummer. Er was iets fout in het kastje aan de weg en ze zouden er een keer een monteur op af sturen. Enz enz. Na twee dagen bellen waren wij er echt compleet zat van. Gewoon boos worden en aandringen dat je over gaat stappen, dan krijg je ene hoop gedaan is onze ervaring.
Balen zeg dat jullie nu moeten wachten maar helaas kan ziggo er ook niks aan doen lijkt me. Hier trouwens ook al jaren klant van ziggo en altijd goed geholpen en weinig storingen...
Ik hoop voor jullie dat ze dit erg snel opgelost hebben! Wij zijn begin dit jaar ook verhuist naar een nieuwbouw woning, maar daarvoor was het een weiland.. Wij hebben die monteur toen laten komen (was zo'n actie dat ze gratis kwamen installeren) en ging in 1x goed. Enig nadeel: omdat het een nieuw huis is, is het bereik boven waarschijnlijk niet zo geweldig goed En nee, dat ligt niet aan Ziggo, want KPN heeft het ook. En meer keuze hebben we jammer genoeg niet