ben wat ongerust en onzeker

Discussion in 'Zwangerschap' started by ladyangelinaM, Sep 19, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. ladyangelinaM

ladyangelinaM Actief lid

Apr 10, 2008
    255
    0
    0
    huismama
    Ik ben nu 17 weken en 4 dagen zwanger. Rond de 15de week voelde ik al af en toe wat plopjes en blupjes, maar heel weinig en heel af en toe.
    Nu voel ik al een aantal dagen helemaal niets meer. Vandaag heb ik last van buik en onder in de rug...ook ben ik wat grieperig.
    De vk en ha hebben geen praktijk en ik durf niet echt goed het spoed nummer van de vk te bellen voor deze vraag :oops:
    ( het is overigens mijn vierde kindje, ik heb me in de andere zwangerschappen nog nooit zo onzeker gevoeld als bij deze). Geen bloed verlies....
    Wat denken jullie ? Moet ik me zorgen maken?

2. MamaDeluxe

MamaDeluxe Fanatiek lid

Sep 4, 2007
    4,576
    82
    48
    Als je je zorgen maakt, gewoon bellen, simpel zat!;)

3. 078mama

078mama Niet meer actief

Je kan altijd bellen maar ik heb precies hetzelfde gehad. Bij 16 weken voelde ik voor het eerst wat plopjes en daarna niets meer tot de 22ste week! Voorliggende placenta...erg jammer maar dan voel je gewoon echt minder.

4. ladyangelinaM

ladyangelinaM Actief lid

Apr 10, 2008
    255
    0
    0
    huismama
    ik weet niet precies waar mijn placenta ligt, maar het klinkt idd wel logisch wat je zegt.
    Ik dacht ook, ik heb geen bloedverlies dus ik hoef me toch niet echt zorgen te maken? Maar ja, de onzekerheid heeft de bovenhand soms

5. Foxter

Foxter Niet meer actief

Als je je echt zorgen maakt zou ik gewoon even bellen.

6. 078mama

078mama Niet meer actief

Mee eens, als je je echt zorgen maakt moet je altijd bellen maar je kan ook even proberen om bv in een warm bad te gaan liggen. Daar worden ze meestal ook wat actiever van. En pas vanaf week 26 moet je ze elke dag voelen dacht ik. De meeste voelen bij 17 weken nog helemaal niets...

7. raspberry

raspberry Niet meer actief

Je hoeft je baby pas dagelijks te voelen vanaf een week of 25 en dan nog: de een is lekker rustig, de ander trapt erop los...
    griep is niet schadelijk voor je baby verder, zolang je geen giga-koorts hebt....

8. ladyangelinaM

ladyangelinaM Actief lid

Apr 10, 2008
    255
    0
    0
    huismama
    bedankt dames, dit stelt me al flink gerust

9. ladyangelinaM

ladyangelinaM Actief lid

Apr 10, 2008
    255
    0
    0
    huismama
    ik sprak een vriendin die heeft het ook gehad met 16 weken voelde ze de beeb nog daarna tot week 22 niet meer......

dus het komt schijnbaar wel vaker voor

10. Hypnose

Hypnose Bekend lid

Dec 26, 2007
    737
    0
    0
    Ik heb ook een paar dagen niets gevoeld vorige week. Vond ik ook niet leuk. Hartje klopte 'in de verte' met de angelsound, dus beeb lag ergens achterin geloof ik.
    Nu voel ik het weer meerdere keren per dag.

11. ladyangelinaM

ladyangelinaM Actief lid

Apr 10, 2008
    255
    0
    0
    huismama
    bedankt voor je berichtje hypnose ( toch wel makkelijk dan zo'n angelsound ;) :D )

12. Hypnose

Hypnose Bekend lid

Dec 26, 2007
    737
    0
    0
    Ja dan is het heel fijn.
    :D Ik voelde mijn baby ook al vanaf 14/15 weken. Toen ik dat verloskundige vertelde zei ze: Wat geweldig, maar niet schrikken hoor als je even wat minder voelt want dat kan heel goed! En dat is dus ook gebeurd.
    Dus ik zou je echt niet teveel zorgen maken hoor ;)

13. ladyangelinaM

ladyangelinaM Actief lid

Apr 10, 2008
    255
    0
    0
    huismama

Share This Page