Ik heb nog 2 kaarten liggen voor Walibi, maar er staat op dat ze niet geldig zijn tijdens de Fright Nights. Zijn ze morgen overdag dan wel gewoon geldig, en alleen 's avonds niet, of echt de hele dag niet? Walibi is onbereikbaar Wie weet het?
ik denk morgen overdag wel, 2 jaar terug naar de fright nights geweest en daar moest je toen nog een extra kaartje voor kopen bovenop je gewone kaartje en die moest je ook pas verder op inleveren, dus als het nog net zo werkt dan ja.
Ja ik ben er inderdaad een tijd terug ook geweest en toen was het geen probleem, en er staat op die kaarten dat je ze niet geldig zijn tijdens de fright NIGHTS, dus tja Het is alleen net een beetje te ver rijden zonder zekerheid.. Dus nog iemand anders die het weet?
Ik ben 2 jaar geleden geweest en toen hoefte ik geen extra kaartje te kopen.. (ja als je in de spookhuizen wilde wel) Kon dus gewoon voor de normale toegangsprijs de hele dag en avond op het park.. Dus dan betwijfel ik of je die kaartjes morgen kunt gebruiken.. (of het moet inmiddels veranderd zijn)
Maar als je dan op het park bent he, dan kan niemand toch om 6 uur of 7 uur iedereen afgaan of je wel ook een avond kaartje hebt? (Vandaar dat ik het niet helemaal snap van dat extra kaartje die je bij moest kopen voor de avond, wat wij dus ook helemaal niet hadden) Maar ik zou als ik jou was gewoon morgen ochtend even bellen, zou zonde zijn als je daar bent en je komt er niet in (al hoop ik het wel voor je en dan wens ik je heel veel plezier!!)
Ik zal zo nog wel een keer proberen te bellen, maar ik kreeg gister een bandje waarop ze heel hard roepen dat ze op WERKDAGEN BEREIKBAAR ZIJN TUSSEN 9 EN 5, en daarna hoor je de telefoon over gaan maar wordt er niet opgenomen Ik had overigens iemand op MP gemaild die dezelfde kaarten verkocht, en die gaf aan dat ze overdag wel gewoon geldig zijn
volgens mij zijn die kaartjes de hele dag niet geldig omdat ze niet gaan controleren in de avond of iedereen met verkeerde kaartjes er nog zijn of niet