Wij gaan nog steeds van hot naar her met zoeken naar een jongensnaam. Welke van deze vinden jullie het leukst? Viggo en Remi zijn door mijn vriend afgewezen. Nolan en Micha en Stan hebben we ook nog op het lijstje.
Heb Milo gestemd maar vind beiden niet zo. Milo hoor ik zo vaak en Nilo kan ik maar niet aan wennen. Jammer dat Viggo is afgewezen Nolan volks. Micha unisex (mie-cha). Hou ik niet van. Stan beste van wat er van je lijstje is overgebleven maar heb er geen warm gevoel bij.
Ja ik ga Viggo blijven noemen haha, misschien raakt hij er nog aan gewend! Hij heeft namelijk geen favo en Viggo is wel mijn favo...Ik doe mn best hier
Grappig dat je Nolan een volkse naam vindt. Ik ken echt geen enkele volkse Nolan, terwijl ik toch echt uit een hele erge volkswijk kom. Ik vind het echt meer een naam voor hippe net afgestudeerde ouders in een nieuwbouw wijk. https://www.vernoeming.nl/voornaam/nolan Ook volgens de statistieken komt Nolan iets vaker voor in wijken waar men hogere inkomens heeft.
Ik dus ook want mijn cocker spaniël heet Milo. Ik vind je andere namen op je lijstje dus leuker. Maar is jouw kindje. Hier in de buurt loopt overigens een hondje met de naam van onze ongeboren dochter. Al is dat geen standaard hondennaam als Bella of Milo.