Hoi, Wij hebben een jongen Thijs en meisje Isabel. Wat vinden jullie er mooi bij staan. Zelf hebben we voor een meid erbij Lauren. En een jongen erbij Sten. Vinden jullie het leuke namen en/of passen ze erbij?? Of nog andere ideeen?
Lauren vind ik erg mooi, Sten vind ik wat minder. Maar beide namen kunnen prima bij Thijs en Isabel. Maar als jullie er blij mee zijn is het toch altijd goed?
Had Sten ook weinig gehoord maar nu ik eraan gewend raak vinden wij het een leuke stoere naam. Maar toch nog wel klein beetje twijfel.
Leuke namen hebben jouw kids! Ik vind Lauren ook erg mooi en Sten is niet lelijk. Ik zelf zou inderdaad ook voor Senn gaan, of anders Stan of Sam.
Vind de namen van je kids mooi. En lauren ook, past ook mooi. Sten vind ik alleen persoonlijk helemaal niet mooi. Op zich past het wel, het staat niet gel erbij.
Of ipv sten dan sem?? Maar die naam hoor je al zoveel. Het probleem is dat we het over 6 dagen moeten weten
Dat zou ik eerder voor stan of senn gaan. Sem vind ik ook leuk, en ook al is hij heel populair, ik heb hem nog niet in mijn omgeving eigenlijk.
En spreek je het dan uit als Sam of Sem (op zijn Engels dus?) Persoonlijk vind ik Sem leuker, maar Sam vind ik ook helemaal niet verkeerd. Wat je ook kunt doen is er Samuel van maken en roepnaam Sam. Vind je dat misschien wat?
Lauren: heel mooi en klassiek, net zoals de andere namen van je kinderen. Stenn vind ik dan in dit rijtje iets te "apart". Wat vind je van Stef, Stan of Senn? Bram en Tom vind ik er ook leuk bij passen. Sam vind ik ook erg leuk!
Lauren: mooi Sam: mooi maar misschien te populair? Sten: vind ik niet echt een naam, wat je hier wel eens hoort is Stef