Nouuu dit is raar!

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Marianne2, 15 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marianne2

Marianne2 Nieuw lid

15 jun 2010
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lieve iedereen,

Omdat ik toch wel met wat onduidelijkheid zit, besloot ik mij hier te registreren. Ik dacht, jullie kunnen mij vast wel helpen!

Vandaag besloot ik een zwangerschapstest te doen, deze heeft eerder twijfel dan duidelijkheid gegeven! Het was een Idyl test (volgens mij heeft Idyl de DA over genomen maar het kan dat ik ernaast zit) Er zitten twee schermpjes op deze test, de eerste is het testvakje en de tweede is het controlevakje. Als je de test met de dop weglegt worden de twee schermpjes geleidelijk roze. Twee streepjes betekend zwanger. Toen het testvakje roze werd kwam er een dikke paarse streep te voorschijn. Dit was binnen de drie minuten. Maar wat nou zo vreemd is, is dat toen het controlevakje ook roze begon te worden (de test was dus nog steeds in werking) de dikke paarse streep weer verdween! Binnen de 3 minuten. Na 3 minuten was er nog wel een streep te zien maar hij was helemaal wit geworden. Vreemd toch? In het controlevakje was overigens wel een streep verschenen.

Wat betekend dit?

Heel erg bedankt!

2. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

ehm, dat je een tweede test moet doen? Raar!! Ik zou zeggen doe een digi van clearblue, dan weet je direct waar je aan toe bent!

3. vlinder27

vlinder27 Bekend lid

23 jan 2010
    536
    0
    0
    Verzorgende
    Roosendaal, Brabant
    ik zou inderdaad een test van een ander merk pakken. het merk wat je nu gebruikt heb zegt me verder niets maar als het zo onduidelijk is gewoon een andere test doen. ben je overtijd???????????

4. Marianne2

Marianne2 Nieuw lid

15 jun 2010
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoihoi,

Het is het thuismerk van een drogist hier. Overtijd is niet te zeggen, ik heb pcos dus het is niet te zeggen hoeveel tijd er tussen een menstruatie zit. Dat wisselt heel erg.
    De bijsluiter is eigenlijk zoals iedere andere test. Ook hier staat in dat hij 99% betrouwbaar is. Maar erg veel heb ik er niet aan. :(

5. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Ik heb dat nog nooit gehoord, ik zou een nieuwe test doen (van een ander merk dan)

6. staartje

staartje Bekend lid

5 feb 2009
    806
    1
    18
    zorg
    brabant
    ik denk dat dat is omdat de test gedurende die tijd gewoon doorloopt met urine je hebt het wel vaker met testen wat er overblijft na de maximale afleestijd is de uitslag binnen de tijd wel aflezen maar als er staat na 5 min aflezen ook echt na 5 min aflezen
    ik hoop dat je zwanger bent b!!!!

7. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Dat heb ik ook wel eens gehad, maar dan met de plustest van CB. Er kwam een streepje toen de urine doorliep en deze verdween net zo hard weer. Het witte/grijze streepje wat op jouw test bleef staan, is een indrooglijntje geweest. De test moet je als negatief beschouwen, ik was niet zwanger...

8. Ikhebjelief

Ikhebjelief Fanatiek lid

1 apr 2010
    2.044
    0
    0
    Plaats een foto zou ik zeggen

9. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    En heb je al weer getest?

10. AstridDi

AstridDi Fanatiek lid

6 mei 2008
    2.068
    0
    0
    Dit is een negatief resultaat.

Volgens mij is dit de test met die paarse dop toch ??
    Ik had vroeger ook altijd zo'n uitslag hiermee!
    Met het doorlopen van de urine toch wel een roze streep, maar daarna werd hij wit.

Volgens mij mag je deze test ook pas na een minuut of 3 aflezen(staat in de gebruiksaanwijzing)

Deel Deze Pagina