effe luchten hoor...

Discussie in 'De lounge' gestart door kwebbel86, 5 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kwebbel86

kwebbel86 Niet meer actief

Mensen die mijn topics/berichten hebben gelezen weten dat ik het niet makkelijk heb gehad. Schoonvader vorig jaar overleden, opa het jaar ervoor. Stiefmoeder van man verhuisd 80km verderop. Ruzie met haar fam. is ook een feit. Geen contact meer.
    Dochter eind vorig jaar geboren wat mij en mijn ouders ook weer dichter bij elkaar heeft gebracht. Tijdens mijn hele zwangerschap hadden we nl weinig contact. Mijn moeder heeft in die periode ook een hartinfarct gehad.

Nu is onze auto stuk :( rekening gaat 1500 euro kosten! Voor een auto van bijna 20 jaar oud gaan we dat niet doen. Dusss op zoek!

Vorig jaar gescheiden. Ex heeft mij leeggeplukt. Oude huis met ex bijna verkocht. Restschuld = een feit. Gelukkig heb ik een stel goede mensen om mij heen die er alles aan doet om mijn ex ook de helft te laten betalen (claimt dat hij dat niet kan) als alles vlot loopt is de sleuteloverdracht 30 dec.

Nou nou ik sta nog overeind.

2. Icnurse

Icnurse Actief lid

11 jun 2012
    282
    0
    0
    Pffff meid wat een verhaal!! Hoeveel kan een mens aan vraag je je weleens af?! Hele dikke digi knuffel voor jou! Ik hoop dat je snel weer geluk zult vinden.

Liefs

3. vivianbraak

vivianbraak Niet meer actief

Ah ik voel echt met je mee!! Jaren geleden ook in precies hetzelfde schuitje gezeten! Lijkt dan wel of alle ellende ineens over je uitgestort word... Maar meis de zo'n gaat we schijnen echt!!!

4. kwebbel86

kwebbel86 Niet meer actief

Dank jullie :)

Deel Deze Pagina